Een vrouw achter het stuur is bloed aan de muur.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:23 schreef DoubleDip het volgende:
Ja tuurlijk. En ik ben de president van Amerika.
Liefde om mij heen zien, maar zelf niet krijgen/ervaren.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:25 schreef Jopie78 het volgende:
Wat denk jezelf dat de kern van je probleem is?
En waarom denk je dat je het niet krijgt/niet kan ervaren?quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Liefde om mij heen zien, maar zelf niet krijgen/ervaren.
Nee, dat is de trigger, dat is geen oorzaak. Waarom zal jij geen liefde krijgen?quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zei de man die geen rijbewijs had.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Een vrouw achter het stuur is bloed aan de muur.
En hoe zou dat komen denk je?quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval een betere president dan Donald Tquote:Op woensdag 23 maart 2016 22:23 schreef DoubleDip het volgende:
Ja tuurlijk. En ik ben de president van Amerika.
Je legt het probleem wel heel erg vaak buiten jezelf.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat je uitstraalt krijg je terug ofzo?quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:26 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Zei de man die geen rijbewijs had.
[..]
En hoe zou dat komen denk je?
Hoe zou hij iemand benaderen als seks geen optie was...quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:23 schreef sibella2 het volgende:
Nogmaas deezer, stop met dat meisje en toon oprecht interesse in mensen. Mocht je dat niet kunnen, hoef je dat ook niet van een ander te verwachten.
Met staren kom je inderdaad niet ver.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat je uitstraalt krijg je terug ofzo?
Ik denk te veilig opgevoed, geen (mis)stappen durven nemen.
Liever in elk stadje een ander schatjequote:Op woensdag 23 maart 2016 22:27 schreef Etsu het volgende:
Deezertje, wil je dat dit topic 100 delen haalt?
Doe dan godverdomme dan ook iets.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Liever in elk stadje een ander schatje
Zij paste ook sociaal niet bij mij, over mindset gesproken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe zou hij iemand benaderen als seks geen optie was...
Oh wacht, dat weten we al. Dan toont hij geen interesse, zoals bij broccoli. Want 'het was geen date'.
Hopeloos dus, tenzij hij zijn complete mindset verandert. Maar dat gaat niet zonder hulp.
In plaats daarvan moet je het doen met onze aandacht hè?quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Liever in elk stadje een ander schatje
Aan je opvoeding kan je niets meer verwijten. Je bent nu 25 en in controle van je eigen handelen. Dus dat kan geen oorzaak zijn. Iets in jou zorg ervoor dat je liever dingen ontwijkt en in je eigen droombeeld blijft hangen, dan dat je de confrontatie aangaat met het leven.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Schrijft iemand net dat je het probleem wel erg vaak buiten jezelf zoektquote:Op woensdag 23 maart 2016 22:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Man, man, man.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zij paste ook sociaal niet bij mij, over mindset gesproken.
Dat zeg je alleen omdat zij niet met je het bed is ingedoken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De negativiteit zat toch echt in jou, niet in haar.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Met die paar pixels ja. Als ik net zo veel aandacht in RL zou krijgen als hier op FOK! zou ik allang weg zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In plaats daarvan moet je het doen met onze aandacht hè?
Wat bedoel je hiermee? Dat je op haar FB hebt gekeken en daar conclusies uitgetrokken hebt, die op niets gebaseerd zijn? Vraag het me echt af!?quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
1) geen excuses. 'Zo ben ik opgevoed.'quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, drank/drugs/graffiti.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat zij niet met je het bed is ingedoken.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Met die paar pixels ja. Als ik net zo veel aandacht in RL zou krijgen als hier op FOK! zou ik allang weg zijn.
quote:
Aandacht is maar aandacht. Kortstondig. Koop je niks voor.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Met die paar pixels ja. Als ik net zo veel aandacht in RL zou krijgen als hier op FOK! zou ik allang weg zijn.
Aandacht en aansluiting zijn twee verschillende dingen. Zolang jij je niet meer aanpast krijg je alleen maar negatieve aandacht.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik heb het gelezenquote:Op woensdag 23 maart 2016 22:32 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
1) geen excuses. 'Zo ben ik opgevoed.'
2) gewoon doen. Hier leer je van, en als het lukt legt je brein nieuwe verbindingen
3) geen spijt. Als iets op dat moment een goed idee leek, en het was later niet wat je verwachtte, besef dan dat je op het moment dat je eraan begon, of wilde of het leek een goede beslissing. Vallen en opstaan en verder.
4) probeer bewust te zijn van je aannames/referentiekader en staaf ze.
5) Voor een écht contact, móet je je kwetsbaar opstellen. Wees er niet bang voor om gekwetst te worden.
In de herhaling, omdat ik denk dat je er in het andere topic overheen gelezen hebt.
Je kunt ook denken: interessant, iemand die zo anders is dan ik. Dát is een mindset. Niet bij voorbaat al iemand volledig afschrijven en nergens zin in hebben.quote:
Als je het toch hebt gelezen, waarom doe je er dan niks mee?quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik heb het gelezenDeze regels ken ik inmiddels tot in den treuren.
Maar ik ga naar huis, dus tot over een dik uurtje mensen!
Er hoort contact hebben en activiteiten doen bij, en dat wil hij niet. Hij wil een lekker warm, nat kutje waar hij zijn zaad voor het eerst in kan spuiten en het gevoel kan hebben dat hij bij de grote mensenwereld hoort. En dat moet voor hem klaarstaan, hij wil geen moeite doen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:35 schreef Bananenpap het volgende:
Een serieuze vraag Deez. Ik zie je telkens over 'geforceerde' dingen praten en dat je dat niet aanstaat. Maar wat is er precies zo erg aan als iets geforceerd verloopt?
Nee de oorzaak is dat je extreem egocentrisch bent.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:27 schreef Deezertje het volgende:
En een zeer gebrekkig zelfinzicht.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:37 schreef habitue het volgende:
[..]
Nee de oorzaak is dat je extreem egocentrisch bent.
Idd.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En een zeer gebrekkig zelfinzicht.
Tentamenperiode jatoch, over 2 weken pas weer een tentamen dus ik heb de alle tijd.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Vind het echt knap dat jullie zo lang volhouden hier. Damn deel 8
Heb het idee dat je wat gefrustreerd begint te raken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er hoort contact hebben en activiteiten doen bij, en dat wil hij niet. Hij wil een lekker warm, nat kutje waar hij zijn zaad voor het eerst in kan spuiten en het gevoel kan hebben dat hij bij de grote mensenwereld hoort. En dat moet voor hem klaarstaan, hij wil geen moeite doen.
Heb ik ook weer eens wat te doen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:38 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb het idee dat je wat gefrustreerd begint te raken.
Gelijk weer het negatiefste van het negatiefste.quote:
Hier zit eigenlijk ook wel een kern van waarheid in. Deezer heeft een vorm van autisme, meng dat samen met een egocentrische persoonlijkheid en een gigantisch bord voor je kop en je krijgt een persoon dat in niemand geïnteresseerd is. Iemand die niet in voetbal geïnteresseerd is kun je ook niet forceren om voetbal leuk te vinden.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:18 schreef habitue het volgende:
[..]
Maar wat nou als hij gewoon oprecht niet geinteresseerd is in andere mensen?
Op 3 april met een lekkere twink waar jullie in HOMO SC allemaal een U op zouden zegen.quote:
Legale graffiti is soms echt kunst. Zie niet wat daar mis mee is.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:40 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Gelijk weer het negatiefste van het negatiefste.
Ik ben al een jaar niet meer dronken geweest.
Ik heb al ruim een jaar geen drugs meer gebruikt.
Graffiti is voor mij alleen kijken, waarvan veel op legale vrijplaatsen te zien is.
:facepalm:
Jullie.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op 3 april met een lekkere twink waar jullie in HOMO SC allemaal een U op zouden zegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#enjoy![]()
Jij hebt je leven tenminste gebeterd, kan Deezer nog wat van leren.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:40 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Gelijk weer het negatiefste van het negatiefste.
Ik ben al een jaar niet meer dronken geweest.
Ik heb al ruim een jaar geen drugs meer gebruikt.
Graffiti is voor mij alleen kijken, waarvan veel op legale vrijplaatsen te zien is.
:facepalm:
Alsof er wat mis is met recreatief drugsgebruik. Als Deezer daar problemen mee heeft dan moet hij zijn doelgroep van studentes misschien eens nader beschouwen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:43 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Jij hebt je leven tenminste gebeterd, kan Deezer nog wat van leren.
Ik ken de situatie natuurlijk niet, waarschijnlijk is Deezer enorm aan het overdrijven enzo. Als het allemaal meevalt dan heb ik natuurlijk niks gezegd.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof er wat mis is met recreatief drugsgebruik. Als Deezer daar problemen mee heeft dan moet hij zijn doelgroep van studentes misschien eens nader beschouwen.
Lekker terugdoen jatoch? Weet die hoe het voelt.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:46 schreef Koral het volgende:
Gaan we nu Deezertje er een uur niet is met zn allen een topickaap doen?
Ja tuurlijk. Revenge to the max. jatoch, jwz.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:46 schreef Koral het volgende:
Gaan we nu Deezertje er een uur niet is met zn allen een topickaap doen?
Ben jij bereid om te luisteren en overal op te reageren?quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:47 schreef Bananenpap het volgende:
Zullen we het eens over mijn problematiek hebben?
Vertelquote:Op woensdag 23 maart 2016 22:47 schreef Bananenpap het volgende:
Ga dan trekken aan een echt dood paard, ben je tenminste nog lekker in beweging.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tentamenperiode jatoch, over 2 weken pas weer een tentamen dus ik heb de alle tijd.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ga dan trekken aan een echt dood paard, ben je tenminste nog lekker in beweging.
*gaat vast klaarzitten*quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:47 schreef Bananenpap het volgende:
quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ga dan trekken aan een echt dood paard, ben je tenminste nog lekker in beweging.
Het valt allemaal wel mee. De keren dat ik drugs heb gebruikt kun je op 2 handen tellen. Alcohol op 1 hand, trouwens.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:46 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ik ken de situatie natuurlijk niet, waarschijnlijk is Deezer enorm aan het overdrijven enzo. Als het allemaal meevalt dan heb ik natuurlijk niks gezegd.
Oh nou, niks aan de hand dus. Wat een stampij. Als dat de manier is om mensen te beoordelen dan ben ik echt een zware alcoholist.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:49 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Het valt allemaal wel mee. De keren dat ik drugs heb gebruikt kun je op 2 handen tellen. Alcohol op 1 hand, trouwens.
Ondanks dat ik het zelf niet meet doe, heb ik er geen problemen mee als anderen het doen. Het heeft mij in ieder geval veel opgeleverd.
Gelukkig toch, dan heb je de zekerheid dat Deezertje niet in je is geïnteresseerd.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:50 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Oh nou, niks aan de hand dus. Wat een stampij. Als dat de manier is om mensen te beoordelen dan ben ik echt een zware alcoholist.
Die had ik inmiddels al even hoor. Gelukkig maar. Lijkt me niks om de hele tijd gestalkt en aangestaard te worden.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelukkig toch, dan heb je de zekerheid dat Deezertje niet in je is geïnteresseerd.
Tijdens onze meet kwam er anders ook aardig wat onzin naar buitenquote:Op woensdag 23 maart 2016 22:51 schreef R-K het volgende:
Ik denk dat Deezertje in het echt minder erg is dan hij zich hier voor mag doen. Hij geeft hier echt een one-man-show weg waarin hij allerlei onzin uit kan kramen, zoals dat vrouwen niet kunnen rijden, terwijl hij zelf geen rijbewijs heeft. Toch genieten wij er allemaal van, want de topics zijn binnen no-time vol.
Same here.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:50 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Oh nou, niks aan de hand dus. Wat een stampij. Als dat de manier is om mensen te beoordelen dan ben ik echt een zware alcoholist.
Behoor je überhaupt tot de premium girls waar Deezer op jaagt dan?quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:53 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Die had ik inmiddels al even hoor. Gelukkig maar. Lijkt me niks om de hele tijd gestalkt en aangestaard te worden.
Ehhh, wanneer was je ook alweer premuim girl? Ik studeer wel aan de universiteit..quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Behoor je überhaupt tot de premium girls waar Deezer op jaagt dan?
Zoals wat? Daar ben ik gewoon benieuwd naar.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:53 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Tijdens onze meet kwam er anders ook aardig wat onzin naar buiten
Ik ook wel eigenlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zoals wat? Daar ben ik gewoon benieuwd naar.
Nu ik jouw verhaal lees, weet ik wie er achter deezertje schuilt. Namelijk Erno-BEquote:Op woensdag 23 maart 2016 22:51 schreef R-K het volgende:
Ik denk dat Deezertje in het echt minder erg is dan hij zich hier voor mag doen. Hij geeft hier echt een one-man-show weg waarin hij allerlei onzin uit kan kramen, zoals dat vrouwen niet kunnen rijden, terwijl hij zelf geen rijbewijs heeft. Toch genieten wij er allemaal van, want de topics zijn binnen no-time vol.
Alles wat kut negatief stom nee bah en daar doe ik niet aan.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zoals wat? Daar ben ik gewoon benieuwd naar.
Oke, nu snap ik het meer.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:56 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Alles wat kut negatief stom nee bah en daar doe ik niet aan.
En als je over een brug wilt lopen dan ben je een introvert die zich extravert voordoet.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:55 schreef Bananenpap het volgende:
Mijn probleem is dat ik al weken word aangekeken door een meisje in de bibliotheek van onze school. Het is dat ik mij thuis totaal niet kan concentreren dat ik wel naar de bieb moet, anders was ik thuis gebleven. Ik heb geprobeerd het te negeren, maar niks helpt. Elke dag op het zelfde tijdstip zit zij daar weer en telkens loopt zij naar mij te staren. Ik kijk dan gewoon een beetje chagrijnig in mijn boek of op mijn laptop in de hoop dat ze er mee ophoudt, maar als ik dan even kijk of ze al weg is kruist mijn blik weer met die van haar. Ik lach dan maar eens vriendelijk, want ja, wat moet je anders? Gisteren had ik een blaar op mijn hiel dus deed ik even mijn schoen uit, ik voelde haar ogen gewoon branden op heel mijn lijf. Toen ik even later met een meisje stond te praten keek ze heel schrikachtig naar mij. Dat meisje waarmee ik stond te praten is trouwens vanmiddag dood aangetroffen in een berm.
Nou lekker dan, doe je moeite krijg je dat soort bagger.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:56 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Alles wat kut negatief stom nee bah en daar doe ik niet aan.
En als je over een brug wilt lopen dan ben je een introvert die zich extravert voordoet.
Het wisselt niet. Het is er beide. Tegelijkertijd.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:28 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Het is vooral zo wisselend. Op het ene moment weet hij totaal geen raad met geen enkel aspect van zijn leven, op het andere moment is hij super arrogant en ligt het vooral allemaal aan een ander.
Een einzelgänger is iets anders dan een kluizenaar...quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
In theorie wel, praktijk niet. Ik ga elke dag de deur uit, reis in de spits, begeef me onder leeftijdgenoten in de bieb, idem voor sportschool. Dus zie genoeg mensen. Ja ik doe alles alleen maar ik ga contact zeker niet uit de weg. Zelf starten ben ik dan weer geen held in
Een (gedwongen) opname is iets anders dan een arrestatie...quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:27 schreef syndroom het volgende:
[..]
Je hebt sowieso recht op een advocaat. Dus ze kunnen je niet zomaar om niets opnemen terwijl je helemaal niets gedaan hebt. Etsu wil een gedachtepolitie om mensen zoals mij op te pakken zonder dat ze ook maar het idee hebben om strafbare feiten te plegen.
Nogmaals ik doe niets strafbaars en ben dat ook niet van plan!
quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:53 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Tijdens onze meet kwam er anders ook aardig wat onzin naar buiten
quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:55 schreef Bananenpap het volgende:
Mijn probleem is dat ik al weken word aangekeken door een meisje in de bibliotheek van onze school. Het is dat ik mij thuis totaal niet kan concentreren dat ik wel naar de bieb moet, anders was ik thuis gebleven. Ik heb geprobeerd het te negeren, maar niks helpt. Elke dag op het zelfde tijdstip zit zij daar weer en telkens loopt zij naar mij te staren. Ik kijk dan gewoon een beetje chagrijnig in mijn boek of op mijn laptop in de hoop dat ze er mee ophoudt, maar als ik dan even kijk of ze al weg is kruist mijn blik weer met die van haar. Ik lach dan maar eens vriendelijk, want ja, wat moet je anders? Gisteren had ik een blaar op mijn hiel dus deed ik even mijn schoen uit, ik voelde haar ogen gewoon branden op heel mijn lijf. Toen ik even later met een meisje stond te praten keek ze heel schrikachtig naar mij. Dat meisje waarmee ik stond te praten is trouwens vanmiddag dood aangetroffen in een berm.
Pak mijn bakje maar.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:58 schreef DoubleDip het volgende:
Schiet eens op Deezer, m'n popcorn is bijna op!!
*vult bij*quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:58 schreef DoubleDip het volgende:
Schiet eens op Deezer, m'n popcorn is bijna op!!
quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:46 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ik ken de situatie natuurlijk niet, waarschijnlijk is Deezer enorm aan het overdrijven enzo. Als het allemaal meevalt dan heb ik natuurlijk niks gezegd.
Ja dus.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:49 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Het valt allemaal wel mee. De keren dat ik drugs heb gebruikt kun je op 2 handen tellen. Alcohol op 1 hand, trouwens.
Ondanks dat ik het zelf niet meet doe, heb ik er geen problemen mee als anderen het doen. Het heeft mij in ieder geval veel opgeleverd.
Ik hoor hem nooit over dat hij zichzelf niet goed of leuk genoeg zou vinden. Volgens mij is content zijn met zichzelf het probleem niet, maar het niet kritisch durven/kunnen kijken naar zichzelf.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:00 schreef Fatoeman het volgende:
Deezer, zorg eerst eens dat je content wordt met jezelf. Ik woon in een dorp zo der leuke meiden eigenlijk. Val dan ook op negerinnen die je hier niet hebt (op 2 van mijn leeftijd ongeveer na die ik nooit zie). Dus tot die tijd probeer ik lekker aan mezelf te werken zodat als ik straks ga studeren iemand kan zijn die ik echt wil zijn. Ben overigens al aardig op weg. Als je lekker in je vel zit straal je dat ook wel uit.
En zo kun je nog jaren aanmodderen, totdat de achterstand toch wel echt heel groot wordt. Succes.quote:
Hij wilt iig geen progressie maken. Als je geen progressie maakt verandert er natuurlijk niets en dat is wat deezer niet inziet. Hij zou dus eerst wat aan zijn gedrag moeten doen voordat hij een meisje kan regelen. Ik ken ook persoonlijk iemand die op zijn zagst nogal apart is. Ik snap dat niemand hem wilt, ook een autist overigens. Heeft het zelf naar mijn idee niet echt door en denk dat bij deezer hier het probleem ook ligt.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hoor hem nooit over dat hij zichzelf niet goed of leuk genoeg zou vinden. Volgens mij is content zijn met zichzelf het probleem niet, maar het niet kritisch durven/kunnen kijken naar zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |