Begeleid wonen lijkt me anders ook best een goed idee. En als je echt zelfstandig kan wonen: makelaars, particuliere verhuur, er zijn echt genoeg mogelijkheden.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:24 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Weer zo'n punt: jij wil helemaal niet weg. Als je iets wil dan zou je stappen ondernemen om het voor elkaar te krijgen. Er zijn echt duizenden opties om aan een woning te komen.
Ik heb na minder dan een maand zoeken een 4-kamerappartement weten te bemachtigen, midden in een grote stad.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:24 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Weer zo'n punt: jij wil helemaal niet weg. Als je iets wil dan zou je stappen ondernemen om het voor elkaar te krijgen. Er zijn echt duizenden opties om aan een woning te komen.
Heel veel babystapjes staat uiteindelijk gelijk aan grote stappen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Op mezelf gaan wonen in een stad en bijbaan in horeca. Steeds meer mensen leren kennen. Alleen gaan reizen
Sociaal zijn voelt nog altijd een beetje onnatuurlijk maar na 20 jaar amper sociale contacten duurt het wel even. Babystapjes :p
Waar betaal jij dat van?quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:37 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik heb na minder dan een maand zoeken een 4-kamerappartement weten te bemachtigen, midden in een grote stad.dus het kan heus wel hoor.
(En stiekem ben ik daar heul trots op c: )
Er kan bij jou ook geen gefeliciteerd van af?quote:
Doe je goed!quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:37 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik heb na minder dan een maand zoeken een 4-kamerappartement weten te bemachtigen, midden in een grote stad.dus het kan heus wel hoor.
(En stiekem ben ik daar heul trots op c: )
Van ajuinen...quote:
Klinkt net als mijn opa.quote:
Dan doe je het niet slecht. Alleen reizen is een flinke stap, genoeg mensen die dat niet durven.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:39 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Heel veel babystapjes staat uiteindelijk gelijk aan grote stappen.
Horecawerk heeft mij ook wel goed gedaan, maar alleen reizen heb ik het lef nog niet voor Helaas
Dat terwijl ze een dronken junkie met een graffiti strafblad isquote:Op donderdag 24 maart 2016 11:19 schreef Etsu het volgende:
Deezertje zit nu strontjaloers achter zijn computertje omdat broccoli zoveel dingen heeft bereikt na hun ontmoeting.
Ik vind het wel schattig.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat terwijl ze een dronken junkie met een graffiti strafblad is
quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat terwijl ze een dronken junkie met een graffiti strafblad is
Ach, het is ook een verkapt theekransje geworden. Zolang Deezertje maar geen stappen hoeft te zetten, want aandacht is aandacht.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:20 schreef DoubleDip het volgende:
Nog een paar posts en we zitten al in deel 9. En er is nog geen stap gezet. Althans niet vooruit.
En het houdt hem een beetje uit de rest van Fok...*O*quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, het is ook een verkapt theekransje geworden. Zolang Deezertje maar geen stappen hoeft te zetten, want aandacht is aandacht.
Danny zou trots zijn op hem want hij levert wel views op.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En het houdt hem een beetje uit de rest van Fok...*O*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |