Dag knabbelkuikentjequote:Op woensdag 23 maart 2016 21:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik ben weg
morgen weer nieuwe kansen he
Eh?quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:23 schreef Montelly het volgende:
Volgens mij zitten een hoop users op dm nu?
hahahaquote:Op woensdag 23 maart 2016 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat jij elke dag honderden DM's stuurt naar dames hier op FOK betekent niet dat alle anderen dat ook doen
halet chetore?quote:
hoezo?quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:23 schreef Montelly het volgende:
Zit alleen maar te refreshenquote:Op woensdag 23 maart 2016 21:23 schreef Montelly het volgende:
wat is dit Monjelly?quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:23 schreef Montelly het volgende:
ja weenie.quote:
Maar voor het chipspad is hij flexibel genoeg.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:16 schreef madeliefff het volgende:
haha programma' de laatste downer ' eentje ging solliciteren bij de ah voor functie van vakkenvuller " ik heb wel voorkeur voor een pad, bij de koekjes" " ja echt geweldig dit werk...mensen zeggen Goedemorgen, goedemiddag en dan zeg ik iets terug"
Noren hebben amper scheldwoorden.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou wakker schudden terwijl je Noorse scheldwoorden schreeuwt.
Heb geen enkele DM, dus hoax.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:23 schreef Montelly het volgende:
Oh oh, dat minderen gaat niet lukken zo.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Moeilijk druk op het werk. Ik wil gewoon loterij winnen en uitslapen 4 life
Ik ben al ruim een uur aan het printenquote:Op woensdag 23 maart 2016 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sorry
Paste niet in een foto
Braddie -30kgquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh oh, dat minderen gaat niet lukken zo.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat jij elke dag honderden DM's stuurt naar dames hier op FOK betekent niet dat alle anderen dat ook doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |