Wat heb je gedaan dan?quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Brief gekregen van Gemeente Rotterdam vanwege een kleine AVP overtreding,moet mijn auto zo snel mogelijk naar een garage brengen.![]()
Oeh. Nee, dat mag niet hequote:Op woensdag 23 maart 2016 22:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Sinds eind januari(27e) staat het op een straat zonder APK en lege accu.
Een lokkertje van MAFIAA?quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:06 schreef theguyver het volgende:
zo dit topic ging even heel rap!
btw div scrum en andere peeps de nieuwe SW valt te downe in 1080
hoezo?quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Een lokkertje van MAFIAA?
NZB bestand?quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
hoezo?
Ik ben al even fijn aan kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[ Bericht 56% gewijzigd door Divje op 24-03-2016 09:19:06 ]oh ah toma toma vem vem vem vem
OJA! Gister helemaal vergetenquote:Op donderdag 24 maart 2016 09:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Mogge Scrum
Je kon toch van je Immers-UI af ?
Moggge B
Te veel kleurstoffen binnen gekregen?quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:35 schreef Divje het volgende:
![]()
![]()
I WILL BE A FREAK UNTILL THE DAY. UNTILL THE DAAAAAAAAWN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WE CAN *HUMP HUMP* ALL THROUGH THE NIGHT TILL THE EARLY MOOORN
![]()
![]()
Me so happy.
Top, blijf je nu wat langer?quote:
Koffie + leuke muziek + positieve stemmingswisselingquote:Op donderdag 24 maart 2016 11:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Te veel kleurstoffen binnen gekregen?
Hypa hypa! (zou scooter hebben geschreeuwd)
Vanwaar de vrolijkheid DIv?
[..]
Top, blijf je nu wat langer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Had wel eens een buiquote:Op donderdag 24 maart 2016 11:43 schreef schommelstoel het volgende:
Beschadigingen?
Leefde je zo ruig
quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Koffie + leuke muziek + positieve stemmingswisseling
Enn.. Tjah, puur het vooruitzicht van het verhuizen. Weg uit dit gatKom je in Hardenberg wonen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Appartement naast me is nog vrij
![]()
Denk het wel, geen idee. Ligt er aanquote:Op donderdag 24 maart 2016 11:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Top, blijf je nu wat langer?
Neeequote:Op donderdag 24 maart 2016 11:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kom je in Hardenberg wonen?Appartement naast me is nog vrij
Vroegah kon ik bij mijn opa in grunn vanaf zijn flat zo het oosterpark stadion in kijken. Kon niet heel het veld zien maar wel groot gedeelte. Was best leuk.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Neeemaar als ik dat eerder had geweten
Vlakbij de Euroborg in Grunn
Da's wel tof jaquote:Op donderdag 24 maart 2016 11:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Vroegah kon ik bij mijn opa in grunn vanaf zijn flat zo het oosterpark stadion in kijken. Kon niet heel het veld zien maar wel groot gedeelte. Was best leuk.
Grunn! Ook tof. Grunn HOOLIKUN!quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Neeemaar als ik dat eerder had geweten
Vlakbij de Euroborg in Grunn
Das toch 1 vd oudste studentenverenigingen ? Die in dat Hooghoudt gebouw zitten?quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:17 schreef schommelstoel het volgende:
Enige waar ik mij stoorde toen ik in Groningen woonde...Vindicat studenten.
Je moet ze eens horen praten, de manier waarop ze praten en de onderwerpen.
En dan scrummie bij de poort naar binnen laten! Ik zeg DOEN!quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:15 schreef Divje het volgende:
[..]
VCAtje halen en steward worden daar.
DEALquote:Op donderdag 24 maart 2016 12:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dan scrummie bij de poort naar binnen laten! Ik zeg DOEN!
Zo! Dat is vroeg! Vorig jaar toch veel later of herinner ik me dat niet goed?quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:29 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh![]()
L mn kwartel is al aan het broeden.
Sterkte Sara.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:42 schreef sararaats het volgende:
[..]![]()
Ik ben vermoeid vandaag maar mijn ziekte van Hashimoto heeft even de bovenhand.
Je weet dat hij ziek was, maar toch komt het aan als een donderslag. Dit zal veel mensen raken. Hij was een grote held.quote:
24 - 3 - 1 - 6 = 14quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:41 schreef schommelstoel het volgende:
Hoor/zie ik op televisie over Johan Cruijff: 6+8=14
Gaan ze nu aan numerologie doen
Dan moet het allemaal wel waar zijn!quote:
Dat deze wedstrijd maar zo'n hoog niveau mag zijn als de vorige benefiet wedstrijd.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:02 schreef Scrummie het volgende:
Pizza is gearriveerd, zo lekker Feyenoord kijken.
Kijk meer voor jeugd die vanavond een kans krijgt neem ik aan, benieuwd naar die gastjes.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat deze wedstrijd maar zo'n hoog niveau mag zijn als de vorige benefiet wedstrijd.
Die overigens net na het overlijden van Moulijn was.
Feijenoordquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:15 schreef schommelstoel het volgende:
Ik keek net eeven bij de google trends of Cruijff er ook tussen zou staan.
Valt me op dat ze buiten Nederland Cruyff schrijven.
Euwh echt?quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Feijenoord
Kuijt
Het zal toch niet dat ze de ij internationaal als een y schrijven?
Zo veeg ik ook altijd mijn handen schoon, bij de eerste de beste dame die ik tegenkomquote:
Feyennoord en hoog niveauquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat deze wedstrijd maar zo'n hoog niveau mag zijn als de vorige benefiet wedstrijd.
Die overigens net na het overlijden van Moulijn was.
Vinden ze leuk hequote:Op donderdag 24 maart 2016 19:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zo veeg ik ook altijd mijn handen schoon, bij de eerste de beste dame die ik tegenkom
Doet het nu wel?quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:38 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ging iets mis met je plaatje 403 forbidden lol
ja prima , wel een goeie trouwens , plaats hem ook even in het plaatjes topicquote:
BNW plaatjes topic?quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:42 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ja prima , wel een goeie trouwens , plaats hem ook even in het plaatjes topic![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
BNW plaatjes topic?
Gewoon gedaan
Bad Ass Schommelquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
BNW plaatjes topic?
Gewoon gedaan
Ja veel later en duurde ook veel langer voor ze op de eieren ging zitten...kan niet wachten tot er 3 of 4 van die iniminnies achter ma aanlopen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo! Dat is vroeg! Vorig jaar toch veel later of herinner ik me dat niet goed?
En goedemiddag allemaal
Had ik het toch goed onthouden ! Hoop dat het een mooi stel nieuwe kwartels wordtquote:Op donderdag 24 maart 2016 20:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja veel later en duurde ook veel langer voor ze op de eieren ging zitten...kan niet wachten tot er 3 of 4 van die iniminnies achter ma aanlopen.
Wat ook zo mooi is is dat ze gelijk na uitkomen kunnen lopen en zelf eten scharrelen.
De eerste noem ik L. De 2e Divje de 3e scrummie....die laatste zal dus af en toe wel ineens poosje weg zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Had ik het toch goed onthouden ! Hoop dat het een mooi stel nieuwe kwartels wordt
quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
De eerste noem ik L. De 2e Divje de 3e scrummie....die laatste zal dus af en toe wel ineens poosje weg zijn.
[..]
De eerste noem ik L. De 2e Divje de 3e scrummie....die laatste zal dus af en toe wel ineens poosje weg zijn.
En je noemt er geen 1-tje , Johan of Cruijffiequote:Op donderdag 24 maart 2016 21:00 schreef Blaadjes het volgende:
Oh ja en als er een bijzit die de baas speelt heet ie jogy
Wie?quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:21 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
En je noemt er geen 1-tje , Johan of Cruijffie
[..]
Waarom perse torrent?quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
nee torrent.
TPB top 100 video bovenaan!
lekker man...mijn weekend begint pas zondagavond...wel 3 dagen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:51 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb gewoon weekend. 4 dagen vrij. Genot.
1e paasdag werken ja? Maar ook lekker, 3 dagenquote:Op donderdag 24 maart 2016 21:53 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
lekker man...mijn weekend begint pas zondagavond...wel 3 dagen.
tja in mijn tak van sport weinig vrij met feestdagenquote:Op donderdag 24 maart 2016 21:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
1e paasdag werken ja? Maar ook lekker, 3 dagen.
Wat doe je ook alweer?quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
tja in mijn tak van sport weinig vrij met feestdagen
Heb ik ook in polen altijd.quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:34 schreef Divje het volgende:
Ik vergat ff m'n VPNdingetje uit te zetten. Kwam via een Israëlisch IP op FOK! en moest direct maar even aangeven dat ik geen robot ben.
WATSDEEZE
Als je in die landen zit.. Wat doe je dan in hemelsnaam op FOK!quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Thailand, Polen, Dubai.
Moest er allemaal dat doen.
Moet soms even gluren toch.quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Als je in die landen zit.. Wat doe je dan in hemelsnaam op FOK!
GENIETEN MAN
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:05 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh
Dode door woningbrand Nieuwerkerk
Dit was gewoon precies achter mijn huis....
Ah, een dove kwartelquote:Op vrijdag 25 maart 2016 10:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Geen idee was midden in nacht en ik heb niks gehoord
Wat een mooi liedje Lavquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:20 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemiddag, een lief liedje voor jullie en ik denk dat vooral B het wel zal waarderen![]()
Ja, het klinkt zo lief en wat een prachtige vogels komen er voorbij he?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:47 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Wat een mooi liedje Lav
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:20 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemiddag, een lief liedje voor jullie en ik denk dat vooral B het wel zal waarderen![]()
Muziek+vogels doet mij toch altijd aan dit nummer denken.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:47 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Wat een mooi liedje Lav
[ afbeelding ]
Ja dat zekerquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het klinkt zo lief en wat een prachtige vogels komen er voorbij he?
Pff. Kloten.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 10:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Geen idee was midden in nacht en ik heb niks gehoord
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:23 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben al 6 uur zonder sigaret. Op de nachten na is dat het langst in pakweg 13 jaar.
Oranje is walgelijkquote:
Ahhquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oranje is walgelijk. Ze snappen er niets van daar. Maar goed.
Ja, gelaserd. Vanmiddag. Best apart. Als het klaar is ben je helemaal sloom.
Beetje hoofdpijn, maar dat is zo weer weg denk ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh.Maar niet pijnlijk ofzo?
Die Griezmann is wel een spelertje hoor
Ohh, dan zou ik ophouden met kijken naar voetbal. Wordt het alleen maar erger vanquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beetje hoofdpijn, maar dat is zo weer weg denk ik.
Prima speler ja. Maar heel Frankrijk wel, veel snelheid, sterke spelers. Prima hoor.
Heeft met stand van maan ofzo te maken toch? Van pinksteren weet ik dat het 6 weken na de eerste volle maan in de lente is...zoietsquote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:23 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ah, een dove kwartel![]()
Middaag![]()
Ik zag net dat het dit weekend al pasen is , dat valt ieder jaar ook vroeger lijkt het, shit moet maar eens inkopen doen dan.
Ja iets met eerste zondag na eerste volle maan van de lente.Volgend jaar weer gewoon pasen in april.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Heeft met stand van maan ofzo te maken toch? Van pinksteren weet ik dat het 6 weken na de eerste volle maan in de lente is...zoiets
Die game ziet er wel gruwelijk tof uit. Ben daar wel benieuwd naar als ie door ontwikkeld is.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:27 schreef Divje het volgende:
Wou potverdikkie Planet Coaster eens spelen. Krijg continu de foutmelding dat er één of ander api ms runtime vc nogwat dll-bestand misten windows update loopt te falen samen met de VC updates. Godsgruwelijk irritant
Uhuhquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die game ziet er wel gruwelijk tof uit. Ben daar wel benieuwd naar als ie door ontwikkeld is.
Ook leuk, en lekker goedkoopquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Uhuh
Zit nu armzalig wat filmpjes op youtube te kijken
Dat dan weer wel.. maarquote:
Deed het pijn?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oranje is walgelijk. Ze snappen er niets van daar. Maar goed.
Ja, gelaserd. Vanmiddag. Best apart. Als het klaar is ben je helemaal sloom.
Haha, ik wil nog niet, liever wachten tot het meer af isquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.. maar
dat 'IK WIL SPELUHH![]()
' gevoel wordt alsmaar groter
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Deed het pijn?
Edit: ik las het al.
Hmmmja true true.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, ik wil nog niet, liever wachten tot het meer af is. Maar dan wel graag met VR support
Oh ,dear...quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:13 schreef ATuin-hek het volgende:
http://distractify.com/ge(...)448ea37bf718a955b8ef
Kunnen we die bot niet op BNW krijgen?
Je zou bijna denken dat 'het' er al is. Ik zie wel overeenkomsten in elk gevalquote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:13 schreef ATuin-hek het volgende:
Wil je iedereen trollen??quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:13 schreef ATuin-hek het volgende:
Dat moet vast een prachtige chaos opleverenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wil je iedereen trollen??
Je vraagt om een ban.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:31 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat moet vast een prachtige chaos opleveren
oooh baby babyquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:32 schreef donderdopje het volgende:
Hallo![]()
Was dit al bekend?
https://www.hackread.com/(...)-destroy-human-race/
Ja,toch!!quote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:39 schreef Scrummie het volgende:
Genot, dat niet roken.
* Scrummie gaat weer verder met z'n hoofd tegen de muur aan stoten.
Ahh zo kom jij aan je hoofdpijn!quote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:39 schreef Scrummie het volgende:
Genot, dat niet roken.
Pew Pew! Woosh! Zenggg! Zjong!quote:Op zaterdag 26 maart 2016 18:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou. Straks maar Star Wars kijken, dan heb ik zo min mogelijk last van mezelf geloof ik
Volhouden!quote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:39 schreef Scrummie het volgende:
Genot, dat niet roken.
Hahaha, oja, jij had nog niet 1 deel gezien hequote:Op zaterdag 26 maart 2016 18:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Pew Pew! Woosh! Zenggg! Zjong!
Nou, daar krijg IK dan weer hoofdpijn van
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volhouden!
Nee, niet dat tegen de muur bonken
Neequote:Op zaterdag 26 maart 2016 18:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, oja, jij had nog niet 1 deel gezien he
quote:
Da's wel handig jaquote:Op zaterdag 26 maart 2016 18:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Moet ik wel het goeie vuur aan doen.. Staat de pan met gehakt op het pitje die niet aan staat ...
Nie goed?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 18:15 schreef donderdopje het volgende:
[..]
Of ductape op zijn mond plakken!
Die user icon van jou!
Div's UI's zijn altijdquote:Op zaterdag 26 maart 2016 18:15 schreef donderdopje het volgende:
[..]
Of ductape op zijn mond plakken!
Die user icon van jou!
Name please For research purposesquote:Op zaterdag 26 maart 2016 18:16 schreef Divje het volgende:
taco taco! Hennifer Lopez
[..]
Da's wel handig ja
[..]
Nie goed?
Ellie18xquote:Op zaterdag 26 maart 2016 18:18 schreef donderdopje het volgende:
[..]
Name please For research purposes
Ik red 't zo welquote:Op zaterdag 26 maart 2016 18:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lolly?Dat schijnt sommigen die stoppen met roken ook te helpen.
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 18:20 schreef Scrummie het volgende:
Deze man moet uitgenodigd worden op de volgende Klimaat top
http://www.dumpert.nl/med(...)logisch_cabaret.html
Pak gewoon een pen en trek daar af en toe aan of...nou ja laat maar.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 18:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Komt goed, dat volhouden
. (ik mis de nicotine niet, gaat me puur om het roken zelf, zo frustrerend).
Niet met zo'n ouderwetse vulpen doen. *splurt*quote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Pak gewoon een pen en trek daar af en toe aan of...nou ja laat maar.
Haha dat is idd niet aan te raden. Welke toffe dingen waren dat. Wij haalden vroeger altijd die balletjes uit die vulling. Meestal maakte we hem open met de tanden. Er was elke week wel iemand wiens bek helemaal onder de inkt zat.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Niet met zo'n ouderwetse vulpen doen. *splurt*
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha dat is idd niet aan te raden. Welke toffe dingen waren dat. Wij haalden vroeger altijd die balletjes uit die vulling. Meestal maakte we hem open met de tanden. Er was elke week wel iemand wiens bek helemaal onder de inkt zat.![]()
Mja toen moesten we de lege inleveren en de meester gaf je dan nieuwe ipv zelf pakken.
haha mooie tijden.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Je kon ze ook 'afvuren' door die vulling samen te knijpen. *plop* oeps..
Bekken vol inkt ken ik ook nog wel jahaha.
Duurt lang idd. Maar ik krijg die alpha nog steeds niet aan de praatquote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha mooie tijden.
Ik kan ook niet wachten op die coaster game div....nog 6 maanden...pfff.
Heb je die alpha gekocht voor 45?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Duurt lang idd. Maar ik krijg die alpha nog steeds niet aan de praatZit er over na te denken om eindelijk eens die upgrade naar W10 te doen, mss dat het dan werkt
Mis 1 dll bestandje, en de update die dat bestandje installeert wil niet installeren omdat m'n windows update in de soep is gelopenMS
Maar al die filmpjes beloven echt heel veel goeds
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee johshiver me timbers! i are pirate yarrharr
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee johshiver me timbers! i are pirate yarrharr
Vergeven. Plaats je ook bier?quote:
Watquote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tenzij het gordon is natuurlijk want scrummie
Watquote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:51 schreef Divje het volgende:
Ik weet het niet. Laten we Scrummie vragen.
quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:51 schreef Blaadjes het volgende:
Ligt het aan mij of is het laatste tijd iets drukker in sc?
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:51 schreef Divje het volgende:
Ik weet het niet. Laten we Scrummie vragen.
Jammer...nou ja heb nog wel wat...gladiators....en west vleteren blond maar die bewaar ik wel voor speciale gelegenheid zoals L die 200 posts maakt in sc in 1 week.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik spam alles vol, als er maar een gat in zit.
Slaap lekker!quote:Op zondag 27 maart 2016 00:14 schreef Divje het volgende:
Geen vijanden hier!
Me goes to bed. Slaap lekker peeps![]()
Zo veel???quote:Op zondag 27 maart 2016 00:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jammer...nou ja heb nog wel wat...gladiators....en west vleteren blond maar die bewaar ik wel voor speciale gelegenheid zoals L die 200 posts maakt in sc in 1 week.
quote:Op zondag 27 maart 2016 12:24 schreef Divje het volgende:
Vandaag is de dag dat Div W10 gaat installeren. O god o god. Eerst alles backuppen, BIOS updaten, nieuwe drivers downloaden, installatieschijfje maken, laatste versies van broodnodige programma's downloaden enz enz.
Maak het veel te moeilijk maar heb iig wat te doen!
Als daarna Planet Coaster nog niet werkt flikker ik alles het raam uit
Nee doe ik ook niet. Baal dan wel flink maar okayquote:Op zondag 27 maart 2016 12:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Dat laatste sowieso niet doen
.
Ik moest laatst ook een windows laptop herinstalleren. Man, wat een afgrijselijk iets is dat. Na een dag was ik geen steek opgeschoten met dat rot ding. Afgelopen vrijdag; een Mac herinstalleren. Uurtje was ik klaar.
Ik wens je sterkte Div. Ik heb mijn win7 maar weer ingesteld want alles maar dan ook alles ging mis met windows 10. Wat een klote***ding is dat.quote:Op zondag 27 maart 2016 12:24 schreef Divje het volgende:
Vandaag is de dag dat Div W10 gaat installeren. O god o god. Eerst alles backuppen, BIOS updaten, nieuwe drivers downloaden, installatieschijfje maken, laatste versies van broodnodige programma's downloaden enz enz.
Thanks, wens jou veel beterschap!quote:Op zondag 27 maart 2016 12:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik wens je sterkte Div. Ik heb mijn win7 maar weer ingesteld want alles maar dan ook alles ging mis met windows 10. Wat een klote***ding is dat.
Maar het schijnt sommigen wel goed te lukken dus ik duim voor je.
En nu maar weer een paar paracetamolletjes want grieperig
quote:Op zondag 27 maart 2016 12:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee doe ik ook niet. Baal dan wel flink maar okay
Opzich is het helemaal niet zo'n probleem zo'n (her)-installatie, maar wat verkeerd kan gaan gaat ook verkeerd
appel fanboy![]()
Dat laatste zou ik als eerste doenquote:Op zondag 27 maart 2016 12:24 schreef Divje het volgende:
bespaard?quote:Op zondag 27 maart 2016 15:51 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik als eerste doenBespaard je een hoop ergenis
![]()
Beterschap Lavenderr, ik kijk uit naar de wederopstanding van jou![]()
Toch wel irri die klok een uur vooruit, net het paasontbijt gehad
Vaarwel...het gaat je goed, leuk je gekend te hebbenquote:Op zondag 27 maart 2016 16:24 schreef Divje het volgende:
Als jullie vanavond niks van me horen weten jullie dat ik de restjes bij elkaar aan het rapen ben in de tuin
Maar succes kerel, het zijn de updates erna die zo verschrikkelijk irri zijn en tijdrovend.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:23 schreef Divje het volgende:
[..]
bespaard?
Het moment van de update is daar! Waar? HIERRR potverdikkie.
Ik wacht nog even met het gooien.
Nee hequote:Op zondag 27 maart 2016 16:24 schreef Divje het volgende:
Als jullie vanavond niks van me horen weten jullie dat ik de restjes bij elkaar aan het rapen ben in de tuin
Dankjewel Dance, dat gaat vast lukken. Ik hoef niet uit een spelonk te kruipen gelukkigquote:Op zondag 27 maart 2016 15:51 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik als eerste doenBespaard je een hoop ergenis
![]()
Beterschap Lavenderr, ik kijk uit naar de wederopstanding van jou![]()
Toch wel irri die klok een uur vooruit, net het paasontbijt gehad
Nou? Hoe is Planet Coaster?quote:Op zondag 27 maart 2016 16:53 schreef Divje het volgende:
Hihi kan natuurlijk altijd nog met m'n telefoon online
Eten aan het koken dus? Klinkt goedquote:Op zondag 27 maart 2016 17:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben aan het steengrillenupdaten ligt ff stil.
Was vergeten dat we vandaag gingen steengrillen met de familiequote:Op zondag 27 maart 2016 17:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eten aan het koken dus? Klinkt goed
Goaltje van Vardy gezien tegen de Germanen?
Oooh! Gezellig manquote:Op zondag 27 maart 2016 17:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Was vergeten dat we vandaag gingen steengrillen met de familie![]()
Goaltje nog niet gezien, wel over gelezen.
Thanks!quote:Op zondag 27 maart 2016 17:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oooh! Gezellig man. Smakelijk
.
Goaltje: http://www.dumpert.nl/med(...)_sloopt_mofrika.html
Hahaha, typischquote:Op zondag 27 maart 2016 17:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Thanks!
Jaa iedereen zit op t telefoontje te kijken en af en toe naar t vlees, beregezellig
Straks ff kijken!
Haha, lekker, doorbakken vleesquote:
quote:Op zondag 27 maart 2016 18:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, lekker, doorbakken vlees.
Maar ik ben nu ook wat meer Planet Coaster YouTube's aan het kijken. Ik moet echt een PC halen.
Lang..ja joh?quote:Op zondag 27 maart 2016 19:05 schreef Divje het volgende:
[..]zwarte baudel no racism
Scrummie aan de raampjes? Dat ik dit nog mee mag maken
Nu Windows10 aan 't downloaden. Duurt lang
Voor dit soort dingenquote:Op zondag 27 maart 2016 19:05 schreef Divje het volgende:
[..]zwarte baudel no racism
Scrummie aan de raampjes? Dat ik dit nog mee mag maken
Nu Windows10 aan 't downloaden. Duurt lang
Microsoft heeft altijd al een goede progres indicatie gehadquote:Op zondag 27 maart 2016 19:46 schreef Divje het volgende:
[..]
De eerste 10% duurde net zo lang als de overige 90
Ach nou je toch aan het steengrillen ben , kan je windows 10 ook wel grillenquote:Op zondag 27 maart 2016 20:24 schreef Divje het volgende:
Gloeiende. Hoezo wil ie van een engelse windows7 naar een nederlandse windows10 updaten
Faaaaack
quote:Op zondag 27 maart 2016 20:58 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ach nou je toch aan het steengrillen ben , kan je windows 10 ook wel grillen
Daar begint de ellende alquote:Op zondag 27 maart 2016 20:24 schreef Divje het volgende:
Gloeiende. Hoezo wil ie van een engelse windows7 naar een nederlandse windows10 updaten
Faaaaack
Dat wou dus ook niet hequote:
Ik had je nog gewaarschuwd. Windows10 is gewoon *&^%^&fucking^&%$#quote:Op zondag 27 maart 2016 21:36 schreef Divje het volgende:
'This may take a few minutes'
Maw: 't duurt anderhalf uur.
'This installation will take about an hour to complete'
Maw: ben over 3 dagen nog bezig.
quote:Op zondag 27 maart 2016 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik had je nog gewaarschuwd. Windows10 is gewoon *&^%^&fucking^&%$#
Had ook bijna mijn laptop de tuin in gepleurd. Kon ook et geen mogelijkheid terug naar wat ik had. Heeft iemand anders voor me moeten doen. Wat een eindeloos gekloot.
Nou geduld zal je idd nodig hebben. En valiumquote:Op zondag 27 maart 2016 21:45 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Ik zie het als een goede oefening om geduld te hebben
Uiteindelijk zal het wel goed komen.
Valium?quote:Op zondag 27 maart 2016 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou geduld zal je idd nodig hebben. En valium
er zijn ook andere middelen en mogelijkheden , maar dat upgraden is inderdaad tijdrovend ,echt soms denk je oh het is de soep ingelopen maar dan na een half uur , uur ineens een teken van leven .quote:
Werkte hier prima.quote:Op zondag 27 maart 2016 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik had je nog gewaarschuwd. Windows10 is gewoon *&^%^&fucking^&%$#
Had ook bijna mijn laptop de tuin in gepleurd. Kon ook et geen mogelijkheid terug naar wat ik had. Heeft iemand anders voor me moeten doen. Wat een eindeloos gekloot.
Was grapjequote:
Arme boomquote:Op zondag 27 maart 2016 22:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was grapje. Maar je krijgt er wel moordneigingen van. Ik ga dan altijd tegen mijn boom schoppen, dat helpt ook.
Heb geen hondquote:Op zondag 27 maart 2016 22:05 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
er zijn ook andere middelen en mogelijkheden , maar dat upgraden is inderdaad tijdrovend ,echt soms denk je oh het is de soep ingelopen maar dan na een half uur , uur ineens een teken van leven .
Vond het zelf een heel vervelende update/upgrade.
Maar goed, ga de hond maar uitlaten dan, kun je je gedachten even van de stress afleiden
Wat B zegt. Die boom krijgt nogal wat te verduren bij jou zegquote:Op zondag 27 maart 2016 22:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was grapje. Maar je krijgt er wel moordneigingen van. Ik ga dan altijd tegen mijn boom schoppen, dat helpt ook.
het is ook altijd een hele waslijst aan updates he, daar waarschuwde ik al voor, dat is heel tijdrovend, gewoon laten gaan dus.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb geen hond
Rook wel erg veel. En heb net weer op cancel gedrukt. Schijtding blijft hangen bij 'checking for updates'. BAH BAH BAH
Jaa fuck datquote:Op zondag 27 maart 2016 22:24 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
het is ook altijd een hele waslijst aan updates he, daar waarschuwde ik al voor, dat is heel tijdrovend, gewoon laten gaan dus.
Oh je hebt geen hond? Je kan ook naar de sterren gaan kijken he, net zo tijdrovend als die updates zoeken, tegen de tijd dat je sterren gaat zien zijn die updates ook wel gevonden![]()
Ja echt hondenweer hequote:Op zondag 27 maart 2016 22:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaa fuck datwaait veel te hard buiten. Lig ik straks 3 blokken verderop in een tuin! Zie ik wel sterretjes!
Ik ga morgen wel weer verder
Behoorlijk jaquote:Op zondag 27 maart 2016 22:36 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ja echt hondenweer he![]()
Nou succes morgen, en slaap lekker straks
Truste Div en wie er nog meer slapen gaatquote:Op zondag 27 maart 2016 22:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Behoorlijk ja
Thanksjullie allemaal ook een goede nachtrust toegewenst!
Het begint hier nu al. Regen en veel van die rukwinden. Zal morgen nog wel erger worden.quote:
Image van een in dit geval dvd.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij heeft het tot nu toe overleefd
Wat is iso?
Ah zo. Duidelijkquote:Op zondag 27 maart 2016 23:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Image van een in dit geval dvd.
Dus geen update maar een nieuwe installatie.
Went snelquote:Op maandag 28 maart 2016 00:02 schreef Divje het volgende:
Ik ging in bed liggen en dacht alleen maar 'kutwindows, kutpc, wil niet slapen grmbl blep blep' en ben er weer uitgegaan.
En heb nu dus Windows10 geinstalleerd![]()
HUGO UCK wat is dat wennen zeg
Van dat briesje? Daar raken wij zeeuwen niet opgewonden vanquote:Op maandag 28 maart 2016 10:14 schreef Divje het volgende:
Meurning BNog niet weg gewaaid?
Ik lees continu #geblesseerd als TT
Gefeliciteerd, ja dat is effe wennen als je van windows 7 afkomt.quote:Op maandag 28 maart 2016 00:02 schreef Divje het volgende:
Ik ging in bed liggen en dacht alleen maar 'kutwindows, kutpc, wil niet slapen grmbl blep blep' en ben er weer uitgegaan.
En heb nu dus Windows10 geinstalleerd![]()
HUGO UCK wat is dat wennen zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |