Wat heb je gedaan dan?quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Brief gekregen van Gemeente Rotterdam vanwege een kleine AVP overtreding,moet mijn auto zo snel mogelijk naar een garage brengen.![]()
Oeh. Nee, dat mag niet hequote:Op woensdag 23 maart 2016 22:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Sinds eind januari(27e) staat het op een straat zonder APK en lege accu.
Een lokkertje van MAFIAA?quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:06 schreef theguyver het volgende:
zo dit topic ging even heel rap!
btw div scrum en andere peeps de nieuwe SW valt te downe in 1080
hoezo?quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Een lokkertje van MAFIAA?
NZB bestand?quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
hoezo?
Ik ben al even fijn aan kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[ Bericht 56% gewijzigd door Divje op 24-03-2016 09:19:06 ]oh ah toma toma vem vem vem vem
OJA! Gister helemaal vergetenquote:Op donderdag 24 maart 2016 09:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Mogge Scrum
Je kon toch van je Immers-UI af ?
Moggge B
Te veel kleurstoffen binnen gekregen?quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:35 schreef Divje het volgende:
![]()
![]()
I WILL BE A FREAK UNTILL THE DAY. UNTILL THE DAAAAAAAAWN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WE CAN *HUMP HUMP* ALL THROUGH THE NIGHT TILL THE EARLY MOOORN
![]()
![]()
Me so happy.
Top, blijf je nu wat langer?quote:
Koffie + leuke muziek + positieve stemmingswisselingquote:Op donderdag 24 maart 2016 11:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Te veel kleurstoffen binnen gekregen?
Hypa hypa! (zou scooter hebben geschreeuwd)
Vanwaar de vrolijkheid DIv?
[..]
Top, blijf je nu wat langer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Had wel eens een buiquote:Op donderdag 24 maart 2016 11:43 schreef schommelstoel het volgende:
Beschadigingen?
Leefde je zo ruig
quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Koffie + leuke muziek + positieve stemmingswisseling
Enn.. Tjah, puur het vooruitzicht van het verhuizen. Weg uit dit gatKom je in Hardenberg wonen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Appartement naast me is nog vrij
![]()
Denk het wel, geen idee. Ligt er aanquote:Op donderdag 24 maart 2016 11:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Top, blijf je nu wat langer?
Neeequote:Op donderdag 24 maart 2016 11:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kom je in Hardenberg wonen?Appartement naast me is nog vrij
Vroegah kon ik bij mijn opa in grunn vanaf zijn flat zo het oosterpark stadion in kijken. Kon niet heel het veld zien maar wel groot gedeelte. Was best leuk.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Neeemaar als ik dat eerder had geweten
Vlakbij de Euroborg in Grunn
Da's wel tof jaquote:Op donderdag 24 maart 2016 11:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Vroegah kon ik bij mijn opa in grunn vanaf zijn flat zo het oosterpark stadion in kijken. Kon niet heel het veld zien maar wel groot gedeelte. Was best leuk.
Grunn! Ook tof. Grunn HOOLIKUN!quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Neeemaar als ik dat eerder had geweten
Vlakbij de Euroborg in Grunn
Das toch 1 vd oudste studentenverenigingen ? Die in dat Hooghoudt gebouw zitten?quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:17 schreef schommelstoel het volgende:
Enige waar ik mij stoorde toen ik in Groningen woonde...Vindicat studenten.
Je moet ze eens horen praten, de manier waarop ze praten en de onderwerpen.
En dan scrummie bij de poort naar binnen laten! Ik zeg DOEN!quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:15 schreef Divje het volgende:
[..]
VCAtje halen en steward worden daar.
DEALquote:Op donderdag 24 maart 2016 12:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dan scrummie bij de poort naar binnen laten! Ik zeg DOEN!
Zo! Dat is vroeg! Vorig jaar toch veel later of herinner ik me dat niet goed?quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:29 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh![]()
L mn kwartel is al aan het broeden.
Sterkte Sara.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:42 schreef sararaats het volgende:
[..]![]()
Ik ben vermoeid vandaag maar mijn ziekte van Hashimoto heeft even de bovenhand.
Je weet dat hij ziek was, maar toch komt het aan als een donderslag. Dit zal veel mensen raken. Hij was een grote held.quote:
24 - 3 - 1 - 6 = 14quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:41 schreef schommelstoel het volgende:
Hoor/zie ik op televisie over Johan Cruijff: 6+8=14
Gaan ze nu aan numerologie doen
Dan moet het allemaal wel waar zijn!quote:
Dat deze wedstrijd maar zo'n hoog niveau mag zijn als de vorige benefiet wedstrijd.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:02 schreef Scrummie het volgende:
Pizza is gearriveerd, zo lekker Feyenoord kijken.
Kijk meer voor jeugd die vanavond een kans krijgt neem ik aan, benieuwd naar die gastjes.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat deze wedstrijd maar zo'n hoog niveau mag zijn als de vorige benefiet wedstrijd.
Die overigens net na het overlijden van Moulijn was.
Feijenoordquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:15 schreef schommelstoel het volgende:
Ik keek net eeven bij de google trends of Cruijff er ook tussen zou staan.
Valt me op dat ze buiten Nederland Cruyff schrijven.
Euwh echt?quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Feijenoord
Kuijt
Het zal toch niet dat ze de ij internationaal als een y schrijven?
Zo veeg ik ook altijd mijn handen schoon, bij de eerste de beste dame die ik tegenkomquote:
Feyennoord en hoog niveauquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat deze wedstrijd maar zo'n hoog niveau mag zijn als de vorige benefiet wedstrijd.
Die overigens net na het overlijden van Moulijn was.
Vinden ze leuk hequote:Op donderdag 24 maart 2016 19:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zo veeg ik ook altijd mijn handen schoon, bij de eerste de beste dame die ik tegenkom
Doet het nu wel?quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:38 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ging iets mis met je plaatje 403 forbidden lol
ja prima , wel een goeie trouwens , plaats hem ook even in het plaatjes topicquote:
BNW plaatjes topic?quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:42 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ja prima , wel een goeie trouwens , plaats hem ook even in het plaatjes topic![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
BNW plaatjes topic?
Gewoon gedaan
Bad Ass Schommelquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
BNW plaatjes topic?
Gewoon gedaan
Ja veel later en duurde ook veel langer voor ze op de eieren ging zitten...kan niet wachten tot er 3 of 4 van die iniminnies achter ma aanlopen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo! Dat is vroeg! Vorig jaar toch veel later of herinner ik me dat niet goed?
En goedemiddag allemaal
Had ik het toch goed onthouden ! Hoop dat het een mooi stel nieuwe kwartels wordtquote:Op donderdag 24 maart 2016 20:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja veel later en duurde ook veel langer voor ze op de eieren ging zitten...kan niet wachten tot er 3 of 4 van die iniminnies achter ma aanlopen.
Wat ook zo mooi is is dat ze gelijk na uitkomen kunnen lopen en zelf eten scharrelen.
De eerste noem ik L. De 2e Divje de 3e scrummie....die laatste zal dus af en toe wel ineens poosje weg zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Had ik het toch goed onthouden ! Hoop dat het een mooi stel nieuwe kwartels wordt
quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
De eerste noem ik L. De 2e Divje de 3e scrummie....die laatste zal dus af en toe wel ineens poosje weg zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |