quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:29 schreef Unihipili het volgende:
Zal ik het nieuwe topic maar even leuk beginnen dan?
Het ging net 2 weken beter en ineens eergisteren pats boem terug bij af. Wat als gevolg heeft dat ik verhuizen nu al niet meer trek.
quote:
Oh je mag me er wel in zetten! Ik ben uitgerekend op 24 september. Nu dus 13w4d.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]zie je niet in de OP staan dus weet niet hoever je bent... maar mooi ruk iig
Herkenbaar! Ik vind het juist wel leuk dat het zo snel gaat. Nog maar 7,5 week werken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:36 schreef Chanty het volgende:
Damn 14 baby's voor me en 25 achter me! OMG OMG OMG!
Ik kijk wel uit naar mijn verlof, maar ik wil nog echt gaan genieten van mijn zwangerschap dus zogezien mag het langzamer gaanquote:Op woensdag 23 maart 2016 16:22 schreef Arja het volgende:
Wup dank voor de info. Ik twijfel en vind het toch een naar idee een vaccin en dan inderdaad ook nog eens onnodig voor tetanus en polio. Plus dat kinkhoest niet vaak voorkomt in Utrecht. Twijfeltwijfel.
Uni: ik zou de verhuurder erop aanspreken dat je niet tevreden bent. Zij moeten het oplossen.
[..]
Herkenbaar! Ik vind het juist wel leuk dat het zo snel gaat. Nog maar 7,5 week werken.
Hoe gaat jouw werk nu?
Je staat erbij. (Moest 3x nakijken want in mijn hoofd doe ik jouw username als uniflippiequote:Op woensdag 23 maart 2016 16:02 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Oh je mag me er wel in zetten! Ik ben uitgerekend op 24 september. Nu dus 13w4d.
En ja de verhuurder zou dus muren witten in de woonkamer maar het is heel slordig gedaan met nog behangresten eronder en niet dekkend dus ik kan er nog aan schuren en er nog een keer overheen. Nu wilde ik sowieso al 2 met een kleurtje dus dat moest deels toch.
Vriendlief is vooral bezig met werk en eigen spullen uitzoeken weggooien etc en ik ga dan het schilderwerk doen maar eigenlijk is alleen het weekend daar handig voor ivm vervoer. Maar ja moet ik wel energie hebben en kunnen eten. Tralala.
Hier in de UK is het al tijden standaard om de duidelijke redenen eerder genoemd. Je moet het uiteraard zelf weten, maar er is geen enkele reden om het niet te doen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:22 schreef Arja het volgende:
Wup dank voor de info. Ik twijfel en vind het toch een naar idee een vaccin en dan inderdaad ook nog eens onnodig voor tetanus en polio. Plus dat kinkhoest niet vaak voorkomt in Utrecht. Twijfeltwijfel.
Er zijn prima redenen om het niet te doenquote:Op woensdag 23 maart 2016 17:46 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Hier in de UK is het al tijden standaard om de duidelijke redenen eerder genoemd. Je moet het uiteraard zelf weten, maar er is geen enkele reden om het niet te doen.
Hendige sjiek!quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:57 schreef Quoi het volgende:
Wat sneu Nouk! Maarrr..... gefeliciteerd met je nieuwe achternaam!![]()
Voor degenen die twijfelen over welke vaccinaties je nu hebt gehad ja/nee, je kunt een uitdraai aanvragen bij het RIVM. Die heb ik een keer gebeld toen ik twijfelde over inentingen voor een reis en ik kreeg dat gewoon per mail! (tot aan de inentingen als baby aan toe)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |