SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
[ Bericht 0% gewijzigd door Ajacied422 op 24-03-2016 14:26:48 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
typo![]()
mod aanwezig voor herstel??FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Macr heeft geen interesse in Ziyech, die zal wel naar psv gaan of toch buitenland.
Haller lijkt mij geen goede keus, en huntelaar gaat volgend jaar pas nadenken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ratjetoe, ik heb mijn twijfels bij Huntelaar. Net als bij Heitinga. Heeft nu al een behoorlijke poos geen topgear meer geraakt en is ook een spits die je moet 'zoeken'. Als het nou een aanjager en leider a la kuyt was geweest was ik met je meegegaan. Makaay was ook geen doorslaand succes bij terugkomst, en zelfs hem vond ik nog iets meer technische bagage hebben dan Huntelaar.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Leuk voor in de kleedkamer.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:52 schreef inslagenreuring het volgende:
Ratjetoe, ik heb mijn twijfels bij Huntelaar. Net als bij Heitinga. Heeft nu al een behoorlijke poos geen topgear meer geraakt en is ook een spits die je moet 'zoeken'. Als het nou een aanjager en leider a la kuyt was geweest was ik met je meegegaan. Makaay was ook geen doorslaand succes bij terugkomst, en zelfs hem vond ik nog iets meer technische bagage hebben dan Huntelaar.![]()
Leuk voor de kleedkamer, leuk voor de training, leuk rekeningafschrift en zal ongetwijfeld minimaal 10 goals erin leggen maar goed, voeg je echt kwaliteit toe aan je selectie. Of haal je in de breedte een bruikbare oude held op, die ook geen wedstrijden gaat kantelen?quote:Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Twijfel is er altijd. Maar Huntelaar zit de laatste vier jaar redelijk constant ronde de tien doelpunten per jaar, dan lijkt het me niet overdreven te schatten dat je in Nederland wel het dubbele maakt. Het is een lastige inschatting, want het kan ook opeens helemaal over zijn natuurlijk. Maar vind het een heel ander verhaal dan Heitinga (of van der Vaart, for that matter), die beiden al jaren echt helemaal niets laten zien.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:52 schreef inslagenreuring het volgende:
Ratjetoe, ik heb mijn twijfels bij Huntelaar. Net als bij Heitinga. Heeft nu al een behoorlijke poos geen topgear meer geraakt en is ook een spits die je moet 'zoeken'. Als het nou een aanjager en leider a la kuyt was geweest was ik met je meegegaan. Makaay was ook geen doorslaand succes bij terugkomst, en zelfs hem vond ik nog iets meer technische bagage hebben dan Huntelaar.![]()
![]()
vandaag gemaakt, in de "nieuwe" kleedkamersFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
is voor de opening van de nieuwe kleedkamers, maar ja nu ze er toch zijn hoeft marc in ieder geval niet het telefoon nummer op te zoeken.quote:
blind, blind en van basten waren er ook.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
en niet haalbaar met marc aan het "roer"quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:37 schreef Smoofie het volgende:
Sneijder , huntelaar en ziyech.
Genot zou dat zijnFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Sneijder en huntelaar sws niet, die willen toch niet. Alhoewel, sneijder miss wel nu met zn kind. Het is niet alleen marc, ook de RvC.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en niet haalbaar met marc aan het "roer"AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
vandaar mijn "" ""quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sneijder en huntelaar sws niet, die willen toch niet. Alhoewel, sneijder miss wel nu met zn kind. Het is niet alleen marc, ook de RvC.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
... en vervolgens weer zeiken dat Huntelaar geen echte Ajax-spits is, dat Sneijder te zwak is in de omschakeling, en dat Ziyech niet in het Ajax-systeem past ...quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:37 schreef Smoofie het volgende:
Sneijder , huntelaar en ziyech.
Genot zou dat zijn![]()
![]()
velequote:Op woensdag 23 maart 2016 15:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
4 letters in de juiste volgorde zetten: nu vraag je echt te vele.goeie garp
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
4 letters in de juiste volgorde zetten: nu vraag je echt te vele.![]()
![]()
Huntelaar pas juist wel. Balvast. Sneijder kan je gelijk in hebben, die heeft niet zoveel loopvermogen als een bazoer of klaassen. Ziyech past primaquote:Op woensdag 23 maart 2016 15:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... en vervolgens weer zeiken dat Huntelaar geen echte Ajax-spits is, dat Sneijder te zwak is in de omschakeling, en dat Ziyech niet in het Ajax-systeem past ....
AFCA
Qui audet adipiscitur
Forum Opties Forumhop: Hop naar: