Het zou een uitspraak van Wilders kunnen zijn... misschien niet toevallig gezien de joodse geldschieters van Geertquote:Op woensdag 23 maart 2016 13:58 schreef NoXia het volgende:
[..]
"Als ze in België doorgaan met chocolade eten en van het leven genieten, en niet zien dat een deel van de moslims die er wonen terreur wil uitoefenen, dan kan men ook niets doen om die te bestrijden.”
Ok, dan zijn er dus idd vier terroristen. Waar lees jij dat die linker dood is dan?quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:58 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Links is dood Frutsel, ze weten alleen niet wie het is... Federaal Parket bevestigt twee kamikazes op Zaventem en 1 in Maalbeek... 3 dood, waarvan twee bekend (el Bakraoui broers) en 1 op de vlucht (waarschijnlijk Laarchaoui)
Donderdagquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Wanneer is the Passion eigenlijk in Nederland?
Klopt idd. De paasuittocht oid.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wellicht Pasen, toch groot katholiek feest daar in Belgie
Het is ook niet dat er onbeperkt terroristen zijn met een arsenaal aan wapens en bommen denk ik (hoop ik)quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:00 schreef raptorix het volgende:
Trouwens benieuwd hoe het met koningsdag in Amsterdam zal zijn, ik vier dat al mijn hele leven, maar dat goed beveiligen is gewoon niet te doen.
Dat is een uur geleden bekend gemaakt op de persconferentie. Er waren drie bommen op Zaventem (ook nieuwe informatie).quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ok, dan zijn er dus idd vier terroristen. Waar lees jij dat die linker dood is dan?
De ene bom op zaventem was een bomgordel, de ander was die bomkoffer die geen gewonden veroorzaakte namelijk.
Zouden vertalingen van Hebreewse facebook reacties zijn, originele jpg versie is hier te zien:quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:30 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Joden die ISIS supporten?
Ok geen probleem Trump (of Hillary), asfalteer dat hele middenoosten maar gewoon. Waardeloos volk. Blijkbaar is agressie besmettelijk als je daar woont.
edit:
die reacties zijn nergens te googlen, gewoon verzonnen dus.
quote:Sorry, this content isn’t available right now. We have implemented additional security features that require you to log in to Facebook to view this page from Belgium.
Dan zou hij geïdentificeerd moeten zijn als Bakraoui wat nog geen feit is.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:58 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Nee, de man in het midden heeft een broer die niet op de foto staat.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:55 schreef NoXia het volgende:
De tweede zelfmoordterrorist is nog niet geïdentificeerd. Ook de identiteit van een derde persoon is nog onduidelijk. Hij is op de vlucht geslagen.
Je kunt jezelf natuurlijk ook helemaal gek maken he. Amsterdam Centraal en Utrecht Centraal zijn ook makkelijke doelwitten. Ga je dat ook mijden?quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:00 schreef raptorix het volgende:
Trouwens benieuwd hoe het met koningsdag in Amsterdam zal zijn, ik vier dat al mijn hele leven, maar dat goed beveiligen is gewoon niet te doen.
Dat stuk over chocolade eten is een beetje kinderachtig. Verder heeft die wel een punt.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:58 schreef NoXia het volgende:
[..]
"Als ze in België doorgaan met chocolade eten en van het leven genieten, en niet zien dat een deel van de moslims die er wonen terreur wil uitoefenen, dan kan men ook niets doen om die te bestrijden.”
http://www.demorgen.be/bi(...)o-maalbeek-b6b81662/quote:Brusselse student bezweken na aanslag in metro Maalbeek
De universiteit Saint-Louis meldt op haar Facebookpagina het overlijden van haar student Léopold Hecht. De jongeman zat in de metro en raakte gisteren zwaargewond bij de aanslag ter hoogte van het station Maalbeek.
Hecht was een tweedejaars rechtenstudent. "Er zijn geen woorden om onze ontsteltenis te beschrijven. Onze gedachten zijn bij zijn familie en naasten", zegt rector Pierre Jadoul in een Facebookbericht op de pagina van de universiteit.
De universiteit laat nog weten dat het een minuut stilte wil houden met studenten.
Uiteraard heeft hij een punt. Het is al jaren bekend dat er in Molenbeek een broeinest zit van radicale moslims.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:06 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dat stuk over chocolade eten is een beetje kinderachtig. Verder heeft die wel een punt.
Is #trapznewschannel verhuist?quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Wanneer is the Passion eigenlijk in Nederland?
edit: AIVD dit is niet om iets te plannen ofzo
Allez, ze hebben wel lekkere chocolade hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:06 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dat stuk over chocolade eten is een beetje kinderachtig. Verder heeft die wel een punt.
Wellicht ook nietquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:01 schreef NoXia het volgende:
Wellicht dat ze inderdaad iets met Pasen wilde aanrichten.
Daarom zegt (beaamt) die jongen dat het uitgelokt is. Hij heeft best een punt.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:09 schreef WhateverWhatever het volgende:
Toch als je gister de media moet moet geloven heeft Belgie te weinig info en de mogelijkheden gehad om dit te voorkomen, mensen zijn weggestopt in de ghetto`s zonder enig toezicht, daarnaast slechte communicatie van de inlichtingendiensten met elkaar, ook had er nooit naar buiten gebracht mogen worden dat Abdeslam zou gaan praten, daarom zijn gister de aanslagen ook gepleegd, waarschijnlijk vervroegd uit angst van praten
Klopt, die is erquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:04 schreef frietenstamp het volgende:
Als de vechtsporter 2 broers in het verhaal zou hebben, was dat wel gemeld in het artikel over hem. Hij heeft dus maar 1 broer in het verhaal en dat is die in het wit geklede man op de foto.
De linker is geen broer van de middelste (Bakraoui).
De linker is geen broer van de rechter (Laachraoui, die broer van de vechtsporter is)
1 van de 3 heeft een broer in het verhaal.
Er moet een vierde dader zijn.
Dat is wel zo... beide broers zijn geïdentificeerd als zelfmoordterrorist. 1 op vliegveld, de ander in de metroquote:Dan zou hij geïdentificeerd moeten zijn als Bakraoui wat nog geen feit is.
Hoeveel Syriëgangers, ronselaars en helpers zijn er de laatste twee jaar veroordeeld in België? Dacht dat het er meer dan 50 waren, met straffen van 2 tot 20 jaar cel. Lijkt me best veel in vergelijking met andere Europese landen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:06 schreef YazooW het volgende:
[..]
Nee maar als ze er zijn doe je er niks tegen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het is ook niet dat er onbeperkt terroristen zijn met een arsenaal aan wapens en bommen denk ik (hoop ik)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |