Ga liever naar chickenspot, maar daar hebben ze het ook niet, ze hebben het ook niet bij de subway.quote:
Je moet dan ook naar Maoz voor falafelquote:Op woensdag 23 maart 2016 15:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ga liever naar chickenspot, maar daar hebben ze het ook niet, ze hebben het ook niet bij de subway.
Kennelijk zit die aan de Coolsingel, ik ga het eens proberen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je moet dan ook naar Maoz voor falafel
quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ga liever naar chickenspot, maar daar hebben ze het ook niet, ze hebben het ook niet bij de subway.
Ja, dan houd het op... er is niets meer verderquote:
McGrath lijkt me zo eentje als ie in buitenland is op vakantie alleen maar naar Mac, BK, KFC, Starbucks, enz gaatquote:Op woensdag 23 maart 2016 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Ja, dan houd het op... er is niets meer verder
Jij gaat natuurlijk voor het eten op de straathoek en daarna een week lang op de wc van je vakantie genieten.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
McGrath lijkt me zo eentje als ie in buitenland is op vakantie alleen maar naar Mac, BK, KFC, Starbucks, enz gaat
quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
McGrath lijkt me zo eentje als ie in buitenland is op vakantie alleen maar naar Mac, BK, KFC, Starbucks, enz gaat
eigenlijk nietquote:Op woensdag 23 maart 2016 15:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doen wij ook altijd, de meest kleine tentjes... vaak ook het beste eten en eigenlijk nooit last van schijterij, maar zal ook te maken hebben met welk land je bezoekt.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij gaat natuurlijk voor het eten op de straathoek en daarna een week lang op de wc van je vakantie genieten.
Hahaha ehm nee. Geen last van gehad. Je moet dan ook gewoon vers gekookte waar kopen. Dat is altijd wel prima.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij gaat natuurlijk voor het eten op de straathoek en daarna een week lang op de wc van je vakantie genieten.
Goedkoper en lekkerder bij zulk tentje, in Nederland zou ik dat ook niet gauw doen in mn eentjequote:Op woensdag 23 maart 2016 15:08 schreef McGrath het volgende:
Ik ben best wel avontuurlijk hoor, maar ik ga niet snel naar een goed restaurantje in mijn eentje als ik snel wat te eten wil hebben en dus beter gewoon een broodje bij de subway ofzo kan halen.
Precies en aangezien ik meer in Nederland ben dan buitenland, ga ik vaker naar de subway.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goedkoper en lekkerder bij zulk tentje, in Nederland zou ik dat ook niet gauw doen in mn eentje
Niet steak & cheese met dubbel vlees en dubbel kaas nemen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
Bijna iedereen neemt standaard bij subway die chicken teriyaki.
Bezorgd en alquote:Op woensdag 23 maart 2016 15:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niet steak & cheese met dubbel vlees en dubbel kaas nemen.
Ebolaveel ui, jalapeņos, olijven en chipotle saus.
Fatsoleven is mijn leven
ik wil nu serieus langs subwayquote:
Goeien keuze. Die neem ik ook vaker dan teriyaki idd... maar dan met veel bacon.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niet steak & cheese met dubbel vlees en dubbel kaas nemen.
Ebolaveel ui, jalapeņos, olijven en chipotle saus.
Fatsoleven is mijn leven
NOU DAN KOOP JE HET NIET. Ik ga nu naar subwayquote:Op woensdag 23 maart 2016 15:16 schreef Kurovski het volgende:
Ik vind dat Subway-voer niks bijzonders anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |