Inderdaad, deze conflicten zorgen voor een darminfectie.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:48 schreef Catkiller het volgende:
Doe gewoon lief tegen elkaar, ik kan niet tegen conflicten.
Misschien kan je nog een keerquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Help, help, ik zit een soort loop waarin telkens hetzelfde gebeurt, maar dan een beetje anders en ik kom er maar niet uit.![]()
Dat is juist het enge, het lijkt oneindig te zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien kan je nog een keerposten of een plaatje van rest my case, dan heb je het laatste woord en win je.
Ik loop te weinig trappenquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
McDonalds, ik loop te veel trappen, dat moet er weer bij...
Nee, Jimmy heeft mij kunnen overtuigen om tegen abortus te zijn.quote:
gewoon een komkommer naar binnen schuivenquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens Stimorol zou je dan niets moeten eten vanavond om te compenseren
Kennis laten maken met de feiten bedoel je.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, Jimmy heeft mij kunnen overtuigen om tegen abortus te zijn.
Ik bied me aan bij Firuzequote:Op woensdag 23 maart 2016 14:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
gewoon een komkommer naar binnen schuiven
Niets is oneindig.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is juist het enge, het lijkt oneindig te zijn.
Een augurk is ook groen maar dat voelt toch anders.quote:
Niet een 30+ cm hebbenquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Een augurk is ook groen maar dat voelt toch anders.
Caren om bijvalquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niets is oneindig.
De bijval valt ook tegen zeg...
Bedankt voor het verbeteren, zou de man die enkel en alleen de waarheid verkondigt niet willen beledigen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Kennis laten maken met de feiten bedoel je.
Dat zou ik niet volhouden, ben echt slecht met dieetquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens Stimorol zou je dan niets moeten eten vanavond om te compenseren
Kom je koken?quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o toch wel. NEE DAAR GA IK ZO PAS HEEN oke?
Regel je kaarsjes en zoquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:57 schreef Firuze het volgende:
[..]
Dat zou ik niet volhouden, ben echt slecht met dieet
[..]
Kom je koken?
Caren? is toch juist hoe meer zielen hoe meer vreugde?quote:
We kunnen ook doen dat jij een reactie plaatst en dan aldoor voor mij antwoord geeft? scheelt mij typenquote:
Nu pas voor het eerst, zonde.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
Voor het eerst laatst falafel(?) gehad en vond het erg lekker
Ja klopt, zo kom je wel vaker achter dingen die je liever al eerder weet van had en/of probeert.quote:
Hebben ze ook niet bij de mac.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:00 schreef McGrath het volgende:
Ik heb nog nooit falafel gehad, altijd wel iets anders gehad om te kunnen eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |