Ben jij voor een staat van beleg?quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben niet verdrietig, ik ben niet bang en ik ben ook niet geschokt (want het verbaast me totaal niet wat er momenteel gebeurt). Ik ben alleen maar boos. Boos om de lafheid, de naïviteit en de politieke correctheid die hier regeert. Boos omdat onschuldige mensen doodgaan aan dat misplaatste idealisme.
Het maakt niet uit waar ik voor ben. De lafbekken regeren.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ben jij voor een staat van beleg?
Alleen hartig, hou niet zo van zoet belegquote:Op woensdag 23 maart 2016 00:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GEFELICITEERD MANI!!!!!!11111!!1!!quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:27 schreef Mani89 het volgende:
Laten we het wat vrolijker maken.
Ik ben jarig.
Jij ook Stijn.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GEFELICITEERD MANI!!!!!!11111!!1!!
Daarom... wil je dat Defensie het over gaat nemen? Grens dicht, alles wat verdacht is preventief oppakken, wie niet luistert gaat hem voelen, etc.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het maakt niet uit waar ik voor ben. De lafbekken regeren.
Dus doe mij maar chocoladevlokken, kaas of jam als beleg.
JEEEUJJJJ!!! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben jarig.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben jarig.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben jarig.
Ow, je was me net voor.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:36 schreef Elfletterig het volgende:
Gefeliciteerd Mani![]()
Harry, pas die TT eens even aan op het feestvarken....
NWS SC staat van ham?quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:36 schreef Elfletterig het volgende:
Gefeliciteerd Mani![]()
Harry, pas die TT eens even aan op het feestvarken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |