Islamterreur komt al 1400 jaar lang in het nieuws. Nog voor het westen bestond. Nu jij weer.quote:Op woensdag 23 maart 2016 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar hoe vaak heb jij Al-Qaida in het nieuws gezien voordat het westen zich bemoeide met midden-oosten problematiek?
Dat is de reden hoor. Beiden willen een kalifaat stichten en het westen bemoeit. Enige reden waarom er aanslagen gepleegd worden
Binnen Islamgebied ja.quote:Op woensdag 23 maart 2016 02:14 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Islamterreur komt al 1400 jaar lang in het nieuws.
Ook buiten islamgebied voor 9/11.quote:Op woensdag 23 maart 2016 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Binnen Islamgebied ja.
Noem eens een aanslag op voor 9/11 op het westen?
quote:Op woensdag 23 maart 2016 02:18 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ook buiten islamgebied voor 9/11.
Betreft het westen: 1985 Spanje en 1993 de VS.
Ik had de verkeerde gequote , maar daar zitten genoeg extremisten en IS sympathisantenquote:Op woensdag 23 maart 2016 02:15 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Wat is er met Pakistan en Egypte?
Bron?quote:Op woensdag 23 maart 2016 02:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik had de verkeerde gequote , maar daar zitten genoeg extremisten en IS sympathisanten
Een islamitische terreurbeweging wordt ervoor verantwoordelijk gehouden, lees de korte Wiki er maar op na.quote:Op woensdag 23 maart 2016 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]De ETA ja
We hadden het toch over Islamitische groeperingen?
De lijken zijn nog warm en jij begint al met goedpraten.quote:Op woensdag 23 maart 2016 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar hoe vaak heb jij Al-Qaida in het nieuws gezien voordat het westen zich bemoeide met midden-oosten problematiek?
Dat is de reden hoor. Beiden willen een kalifaat stichten en het westen bemoeit. Enige reden waarom er aanslagen gepleegd worden
Tja, wat verwacht je anders van naief links?quote:Op woensdag 23 maart 2016 02:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De lijken zijn nog warm en jij begint al met goedpraten.
Wat is hier goedpraten aan? Ben je dan psychisch gestoord als je dat eruit weet te halenquote:Op woensdag 23 maart 2016 02:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jij denkt dat Pakistan geen extremisme heeft? Ik zou je grondig aanraden eens een krant te lezen. Elke maand is het daar qua aanslag wel raak.quote:
Ik lees het. Dan neem ik m`n woorden terug. Maar je ziet toch een duidelijke toename sindsquote:Op woensdag 23 maart 2016 02:20 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Een islamitische terreurbeweging wordt ervoor verantwoordelijk gehouden, lees de korte Wiki er maar op na.
Elk land heeft extremisme. Maar dat is wat anders dan dat je IS-sympathisant bent. Of vind je Nederland ook IS-sympathisant omdat er Nederlandse jongeren naar Syrie afreizenquote:Op woensdag 23 maart 2016 02:22 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Jij denkt dat Pakistan geen extremisme heeft? Ik zou je grondig aanraden eens een krant te lezen.
Door IS opgeëistquote:Op woensdag 23 maart 2016 02:22 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Elke maand is het daar qua aanslag wel raak.
Je verwart verklaren met goedpraten vriendquote:Op woensdag 23 maart 2016 02:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dank daarvoor. Jouw theorie zou alleen opgaan als het westen last van terreur zou hebben, als reactie op ongewenste en illegale militaire avonturen in het Midden-Oosten.quote:Op woensdag 23 maart 2016 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik lees het. Dan neem ik m`n woorden terug. Maar je ziet toch een duidelijke toename sinds
Daar hebben ze geen IS voor nodig. Daar hebben ze hun eigen Taliban, overigens dodelijker dan IS is.quote:
Prima dat je een andere kijk erop hebt, je legt het inhoudelijk in ieder geval aardig uit maar dit is wel gewoon een zwaktebod natuurlijkquote:Op woensdag 23 maart 2016 02:21 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Tja, wat verwacht je anders van naief links?
Beetje plagerig. Stiekem mag ik links wel.quote:Op woensdag 23 maart 2016 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima dat je een andere kijk erop hebt, je legt het inhoudelijk in ieder geval aardig uit maar dit is wel gewoon een zwaktebod natuurlijk
Trustenquote:Op woensdag 23 maart 2016 02:29 schreef Zienswijze het volgende:
Enfin, ik pak nog een biertje en dan ga ik slapen. Morgen weer een dag. Groeten en truste!
En dan komt er een dag dat er een ramp in Nederland gebeurd en jij moet vluchten want anders ga je dood. Dan moet je ook stoer binnen die hekken blijven.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Waarom? Dat is hun probleem. Als wij er maar voor zorgen dat mensen uit die regio niet bij ons komen. Grenzen sluiten dus, hekken onder stroom, zwaar bewapende militairen, honden, dat soort werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |