Ik ook.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:28 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Fuck, breng ze niet op ideeën. Ik stap vrijdag op het vliegtuig vanaf Schiphol.
Vara tochquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:28 schreef luxerobots het volgende:
''Ze hielden zich op tussen de vluchtelingen''
http://www.luchtvaartnieu(...)-niet-bij-onze-baliequote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Was bij de balie van American Airlines, dus ik zie het somber in.
Bij de noodhulp dan maar?quote:
Het is wel de richting natuurlijk. Spanje, Frankrijk....Nederland is niet onlogisch. En Schiphol ook niet. Amsterdam in het centrum ergens? Utrecht centraal? Blij dat ik niet in de randstad woon...quote:
Het is gewoon veel te duur om voor duizenden camera's beelden op te slaan op de hoogste resolutie.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
CCTV beelden van daders op het vliegveld zijn echt goed.
Hahaha, wat een baas.quote:
Liever Privium of ABN lounge.quote:
Daarom, crossen zo met de auto Europa in zou je denken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:31 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Drie Kosovaren zijn ook aangehouden in Bayern, in een auto met Belgische kentekenplaten
Materiaal gevonden waarmee je messen kan maken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:30 schreef luxerobots het volgende:
Materiaal gevonden waarmee je bomvesten kan maken.
Ducttape.
Hoi haagsquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zullen deze 3 pareltjes trouwens niet op de uitgelekte lijsten van IS terroristen staan?
Nee, heb het al 3x meegemaakt. Binnen Europa zelfs.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:31 schreef matthijst het volgende:
Vaag dat gedram over "andere landen waar bagage wordt gecheckt voor je de hal binnenkomt".
Nooit gezien. Zeker in pauperlanden?
We pakken Twitter er even bij:quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:32 schreef tralalala het volgende:
Het vlaams van dit meisje is dan weer bloedirritant.
Jammer van die puntige schoudersquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zij is eerder bij Pauw geweest
Lekker ding.
Oké.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hoi haags
Hoorde ook iets over Wit-Russen vanmiddag.
Getipt door Rusland.
Enschede? Wel vooral mensen van buitenlandse komaf...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:31 schreef matthijst het volgende:
Vaag dat gedram over "andere landen waar bagage wordt gecheckt voor je de hal binnenkomt".
Nooit gezien. Zeker in pauperlanden?
Oei, iemand mist Beatrice de Graaf op dagen zoals deze.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
We pakken Twitter er even bij:
https://twitter.com/searc(...)ault&q=pauw&src=typd
#WijZijnTwitter
Ja klopt, maar hij moet wel eerst alles wat hij weet blootleggen. Hopelijk kan dat op een humane manier.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:34 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een mens, voor altijd wegstoppen of een humane doodstraf.
Waterboorden is best te doen.quote:
Het oppakken misschien wel, maar dan zonder details.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:32 schreef Xaobotnik het volgende:
Misschien moet je het oppakken van terroristen gewoon niet in het nieuws brengen. Geen idee waar het überhaupt goed voor is. Misschien als je er klaar mee bent en hem ergens in een donker hol weggestopt hebt.
Takenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:35 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Waterboorden is best te doen.
Laat gewoon Jack Bauer of Liam Neeson op hem los.
[ afbeelding ]
twitter:geertwilderspvv twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 19:55:18Als ik Minister-president word dan zal ik het islamitisch terrorisme verpletteren, onze grenzen sluiten en Nederland de-islamiseren #noislam reageer retweet
"I will find you.... And I will kill you.."quote:
Bij waterboarding krijgt de persoon die het ondergaat het gevoel dat hij stikt. Er is een filmpje op youtube waarbij iemand de weddenschap aangaat dat hij 5 seconden gewaterboard wordt voor een paar honderd dollar.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:34 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ja klopt, maar hij moet wel eerst alles wat hij weet blootleggen. Hopelijk kan dat op een humane manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |