Haha, dat is volgens mij wel vaak zo ja. Hij zit morgen en komende week weer in Carre te kijken naar medestudenten die er gaan optreden ofzo.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:37 schreef wonderer het volgende:
Ik zat gewoon te trollen, hij belazert niemand
Ik had me nooit gerealiseerd dat er bij dit soort shows meer musicalartiesten in het publiek zitten dan op de planken staanMaar het is dan ook weer zo stom om te gaan staan fangirlen...
Heel de theaterwereld is toch ook "ons kijkt ons"?quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:37 schreef wonderer het volgende:
Ik zat gewoon te trollen, hij belazert niemand
Ik had me nooit gerealiseerd dat er bij dit soort shows meer musicalartiesten in het publiek zitten dan op de planken staanMaar het is dan ook weer zo stom om te gaan staan fangirlen...
Gaan ze dan de setting nog (drastisch) aanpassen? In de 1972 versie was er bijv geen sprake van de circus-setting die in de huidige versie gebruikt wordt. Ik zou me zo voor kunnen stellen dat ze dan in Eindhoven ook weer de oorspronkelijke versie (qua setting) van de planken halen, met wel de nieuwe orkestratie oid...quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:26 schreef Ang3l het volgende:
Ow, Stichting Theaterplan gaat komend jaar Pippin doen (Eindhoven dus).
Had geen zin om naar Amsterdam te gaan, zie ik 'm hier wel.
(Ok, minder groot en spectaculair natuurlijk, maar toch).
Ja, maar in Schubbekutteveen valt dat minder op.quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heel de theaterwereld is toch ook "ons kijkt ons"?
Kom jij naar mijn voorstelling, dan kom ik naar de jouwe!
(ok, bij amateurs en semi-prof dan vooral)
Weet ik eigenlijk niet. Ik weet dat ze hem jaaaaaren geleden ook al eens gedaan hebben, maar toen kende in de groep nog niet. Aan de banner te zien lijkt het wel fleurig en kleurig en dus wellicht curcusachtig.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:48 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Gaan ze dan de setting nog (drastisch) aanpassen? In de 1972 versie was er bijv geen sprake van de circus-setting die in de huidige versie gebruikt wordt. Ik zou me zo voor kunnen stellen dat ze dan in Eindhoven ook weer de oorspronkelijke versie (qua setting) van de planken halen, met wel de nieuwe orkestratie oid...
Whehe.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Waar koop je die piemel tuit uit de OP? Lijkt me een best leuk ding
Met zo'n knik in de slang gebeurt er natuurlijk niks.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik heb de link niet geopend, maar google zegt dat www.bachelorette.com/the-dong-bong1.html wel eens het product in kwestie zou kunnen zijn...quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
The dong bongquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:45 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik heb de link niet geopend, maar google zegt dat www.bachelorette.com/the-dong-bong1.html wel eens het product in kwestie zou kunnen zijn...
Beetje chemisch smaakje aan je bier daarna wellichtquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik haal wel een dildo en boor er een gat in. 25 pond is best veel...
Je kan ook gewoon een van je huidige dildo's hiervoor gebruiken he.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik haal wel een dildo en boor er een gat in. 25 pond is best veel...
Nee, die hebben emotionele waarde...quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een van je huidige dildo's hiervoor gebruiken he.
"Deze was van mijn communie. Deze van m'n vormsel. Deze van Ome Henk."quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:56 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nee, die hebben emotionele waarde...
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:33 schreef Ang3l het volgende:
Nou nou nou, hilariteit alom weer, met de hetero's in het magazijn![]()
Ik moest in hun tijdelijk kantoor zijn, want bovenop een bouwkeet stond. De magazijnbaas ging mee dat kantoor in. Natuurlijk moest ik de alleronderste doos in de kast hebben, dus de magazijnbaas leunt voorover tegen de kast aan (zodat ie niet omvalt), terwijl ik de onderste doos er uit probeer te sjorren. Zie je 't al voor je?
Wat de magazijn medewerkers dus zagen vanaf de grond (door het raam), was een voorover gebogen baas en daaronder een blond kopje wat heen en weer bewoog. Lachen gieren brullen. Toen ze ook nog eens riepen en MIJN hoofd omhoog kwam, toen was 't hek bij de hetero's natuurlijk helemaal van de dam
Ik denk dat ik dit verhaal nog weken aan moet horen, en hun baas ook.
Eenmaal beneden vroeg ik nog: "Was je jaloers jongeman?"Dus toen waren ze aan t geinen dat het de verjaardag van de jongste was en dat ze dachten dat de baas zijn kado aan het uittesten was. Nou is die jongste best wel knap, dus ik had m'n grote mond meteen al weer klaar. merk je toch wel dat ze DAT dan weer net niet gewend zijn. Gevolg: vuurrode koppen.
Ja, terwijl ik nu nog niet weet of die wel nodig wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij ligt-ie op zijn buik en wordt-ie aan zijn aarsje gekieteld.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wordt 'ie nou van de zijkant genomen?
Proost!quote:
Wat?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:08 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Mijn vliesje is weer dichtgegroeid.
Laatste keer dat ik seks had waren groen en oranje hippe kleuren voor in de woonkamer en werd schapendarm gebruikt als condoom.quote:
Oranje was volgens mij hip in de seventies, dus als je geboortejaar in je username staat was je er wel heeeeuuuulll vroeg bij.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:13 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik seks had waren groen en oranje hippe kleuren voor in de woonkamer en werd schapendarm gebruikt als condoom.
Nee, dat was mijn laatste succesjaar.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oranje was volgens mij hip in de seventies, dus als je geboortejaar in je username staat was je er wel heeeeuuuulll vroeg bij.
Binnenkort dus misschien online met de kloon Jopie16.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:18 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nee, dat was mijn laatste succesjaar.
Weet jij iets wat ik niet weet?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Binnenkort dus misschien online met de kloon Jopie16.
Lentekolder.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik voel dat er iets in de lucht hangt voor je.
Pollen?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik voel dat er iets in de lucht hangt voor je.
Ik wel. De potten scene is BRUTAL!quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:24 schreef Twoflower het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)jke-homostellen.html
Eerlijk gezegd had ik dit niet verwacht...
Ik dacht meer aan het scheidingspercentage bij homo's. Dat ligt zelfs nog lager dan bij hetero's...quote:
Ik denk dat homo's ook meestal alleen trouwen als ze ook echt bij die persoon willen zijn. Bij hetero's zijn er ook vaak andere redenen als kinderen in het spel. . Kinderen krijgen. Of kinderen willen. En als die dan eenmaal volwassen zijn, hoppa, geen redden meer om samen te zijn. Scheiding!quote:Op woensdag 30 maart 2016 11:20 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan het scheidingspercentage bij homo's. Dat ligt zelfs nog lager dan bij hetero's...
Denk het ook. En ook bij de vrouwen zal een kinderwens vaker een rol spelen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat homo's ook meestal alleen trouwen als ze ook echt bij die persoon willen zijn. Bij hetero's zijn er ook vaak andere redenen als kinderen in het spel. . Kinderen krijgen. Of kinderen willen. En als die dan eenmaal volwassen zijn, hoppa, geen redden meer om samen te zijn. Scheiding!
Dat spelt bij homo's vele malen minder.
Of sociale druk, want je moet een huisje boompje beestje hebben. Ook dat is bij homo's minder denk ik
If only...quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een van je huidige dildo's hiervoor gebruiken he.
Neeeeee! Mei is de hell voor mij.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die binnenkort ook wel weer ben ik bang.
Da zeg ik, jonguh!quote:Op woensdag 30 maart 2016 11:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Denk het ook. En ook bij de vrouwen zal een kinderwens vaker een rol spelen.
Sst!quote:
Ik weiger,quote:
Eigenlijk nog best wel kort als je erover nadenktquote:Op vrijdag 1 april 2016 15:35 schreef Ang3l het volgende:
Dit is een minuut stilte voor het homohuwelijk, wat vandaag 15 jaar bestaat
Nederland was het eerste land he, waar homohuwelijk gelegaliseerd werd.quote:
lol, ik weet. Maar het lijkt echt veel langer geleden.quote:Op zaterdag 2 april 2016 04:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nederland was het eerste land he, waar homohuwelijk gelegaliseerd werd.
Niet iedereen komt uit 1978quote:Op zaterdag 2 april 2016 06:56 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
lol, ik weet. Maar het lijkt echt veel langer geleden.
In 2001 was jij 22/23, ik ben nu 23, dus nee.quote:Op zaterdag 2 april 2016 07:06 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik was 15 jr geleden wrs al ouder dan jij nu.
Pak van mijn hart, er zat zomaar een heel jaar tussen. Fieuw.quote:Op zaterdag 2 april 2016 07:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
In 2001 was jij 22/23, ik ben nu 23, dus nee.
Tinderdate dus. Spannend man! Wat ga je doen voor gezelligs?quote:Op zaterdag 2 april 2016 05:00 schreef Etsu het volgende:
Morgen zie ik m'n date. Bram kan bevestigen dat het een leukerd is.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 07:08 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Pak van mijn hart, er zat zomaar een heel jaar tussen. Fieuw.
Ben altijd zo vroeg wakker, ongeacht wat voor dag het is?quote:Op zaterdag 2 april 2016 07:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat doe je zo vroeg wakker op een zaterdag?
quote:Op zaterdag 2 april 2016 07:09 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Tinderdate dus. Spannend man! Wat ga je doen voor gezelligs?
Ik zit nu in de trein naar Amsterdam met hete Starbucks.quote:Op zaterdag 2 april 2016 07:11 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ben altijd zo vroeg wakker, ongeacht wat voor dag het is?![]()
Was jouw reden? Is het al of nog wakker?
Okee, had-ie even een ander wippertje tussendoor?quote:Op zaterdag 2 april 2016 07:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had hem in januari een superlike gegeven () en dat kon die wel waarderen ofzo, dus gingen we appen. Maar na een week ofzo was het dood en 4 weken geleden sprak die me ineens aan en sindsdien appen we iedere dag en komt ie morgen hier
Martinitoren beklimmen en samenkoken sowieso, verder niet besproken.En voor keiharde seks loop ik niet weg natuurlijk.
Meet, woon vlakbij A'dam.quote:Op zaterdag 2 april 2016 07:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zit nu in de trein naar Amsterdam met hete Starbucks.
Denk het, hij had wel gezegd dat hij laatst iemand was tegengekomen met wie die bezig was voordat die naar het buitenland ging voor z'n studie, en hij wilde ontdekken of die iets voor hem voeldequote:Op zaterdag 2 april 2016 07:14 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Okee, had-ie even een ander wippertje tussendoor?![]()
Haha, de Martinitoren beklimmen, heb ik ook ooit mogen doen. Leuk, man, ben benieuwd!
Nou, hopen dat-ie je alle hoeken van je kamer laat zien dan!
Een cursusquote:Op zaterdag 2 april 2016 07:16 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Meet, woon vlakbij A'dam.![]()
Vanwaar deze onderneming op dit tijdstip?![]()
Ach, boeien waar-ie eerst allemaal mee bezig was. Als je mensen moet gaan afrekenen op hun verleden, zullen er weinig zijn die door de eerste keuring komen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 07:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk het, hij had wel gezegd dat hij laatst iemand was tegengekomen met wie die bezig was voordat die naar het buitenland ging voor z'n studie, en hij wilde ontdekken of die iets voor hem voeldeHebben toen afgesproken dat we wel vrienden bleven, op FB toegevoegd en 1 dag later was 't dood
Dus klinkt wel goed allemaal atm
Ik zal even pic DM'en.
Ja toch. En hij weet nog niet dat ik rookquote:Op zaterdag 2 april 2016 07:19 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ach, boeien waar-ie eerst allemaal mee bezig was. Als je mensen moet gaan afrekenen op hun verleden, zullen er weinig zijn die door de eerste keuring komen.
Kom maar die door met McDreamyEyes.
Cursus? Kan jij nog iets leren dan? Jij bent toch al geweldig?quote:Op zaterdag 2 april 2016 07:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een cursus5 zaterdagen, dit is de tweede
Heb jij trouwens een vriend?
Als je toch in de buurt van Amsterdam woont, moet je maar eens binnenkort naar een museum en een rondleiding van mij volgen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 07:22 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Cursus? Kan jij nog iets leren dan? Jij bent toch al geweldig?
Een rokende homo.. Zal voor de meeste een afknapper zijn, of hij moet zelf roken.quote:Op zaterdag 2 april 2016 07:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja toch. En hij weet nog niet dat ik rookWeet niet of het een afknapper is, maar we zullen het zien.
McDreamy
Deal!quote:Op zaterdag 2 april 2016 07:25 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Een rokende homo.. Zal voor de meeste een afknapper zijn, of hij moet zelf roken.
Mocht-ie je nou direct dumpen, bel dan even, ik rook ook, en zal je dus niet weigeren bij de poort.
museumgidsgodquote:Op zaterdag 2 april 2016 07:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je toch in de buurt van Amsterdam woont, moet je maar eens binnenkort naar een museum en een rondleiding van mij volgen.
Cursus om opgeleid te worden tot museumgids, wat mij nog meer geweldig maakt natuurlijk.
Het is een project waar 9 musea's in Amsterdam aan meedoen, wellicht wordt het later uitgebreid. Ik moet iig binnenkort vrijwillig rondleiden in het Groninger Museum, dan kunnen ze kijken of ze mee willen doen. Zo ja, dan heb ik werk in Groningen. Zo niet, dan zal ik moeten treinen naar Amsterdam maar vaak zal ik de opdracht niet accepteren als ik naar de kosten/baten-verhouding ga kijken, maar dan ben ik iig wel bevoegdquote:Op zaterdag 2 april 2016 07:28 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
museumgidsgod![]()
Deal! Maar waarom in A'dam dan? Is het niet logischer om in het Groninger museum aan de slag te gaan? Of ben je fan van treinen?
Nou ben ik niet een voorstander van jezelf anders voordoen dan je bent, maar als het een optie is, kan je natuurlijk altijd niet roken, totdat je zijn mening gepolst heb. Mits de kans haalbaar is dat bij een eventueel vervolg je ook echt bereid bent om te stoppen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 07:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Deal!
Ik heb van de week al subtiel gevraagd wat voor hem een no go is en hij kwam niet veel verder dan dat die jongen verzorgd moet zijn, verder is die heel open minded. Dus geen idee, we gaan het zien morgen (of ik rook een dag niet, kan ook).
Of je studie gewoon hier in de buurt afmaken.quote:Op zaterdag 2 april 2016 07:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is een project waar 9 musea's in Amsterdam aan meedoen, wellicht wordt het later uitgebreid. Ik moet iig binnenkort vrijwillig rondleiden in het Groninger Museum, dan kunnen ze kijken of ze mee willen doen. Zo ja, dan heb ik werk in Groningen. Zo niet, dan zal ik moeten treinen naar Amsterdam maar vaak zal ik de opdracht niet accepteren als ik naar de kosten/baten-verhouding ga kijken, maar dan ben ik iig wel bevoegd
Nee, dat is een punt idd. Maar ik vind het ook weer zo stom om te zeggen van: 'Hey jij daar, ik rook, wat vind je daarvan???'quote:Op zaterdag 2 april 2016 07:31 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nou ben ik niet een voorstander van jezelf anders voordoen dan je bent, maar als het een optie is, kan je natuurlijk altijd niet roken, totdat je zijn mening gepolst heb. Mits de kans haalbaar is dat bij een eventueel vervolg je ook echt bereid bent om te stoppen.
Of in ieder geval tot na de sex.
Een rondleiding duurt 1 uur en krijg er ¤50,- voor, en een retourtje Amsterdam is 30 euro met korting en m'n ov verloopt binnenkort, dus dan betaal ik de volle mep: ¤51,-quote:Op zaterdag 2 april 2016 07:33 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Of je studie gewoon hier in de buurt afmaken.![]()
Kosten/baten.. Joh, je moet dingen gaan doen die je leuk vindt en waar je gelukkig van wordt. Geld is echt zo niet belangrijk.
/oude mannen preek
Dat kan ik niet voor jou beantwoorden. Ik kan gemakkelijk een paar dagen niet roken, maar als jij het niet zonder kan tijdens de date, zou ik het gelijk ter sprake brengen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 07:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dat is een punt idd. Maar ik vind het ook weer zo stom om te zeggen van: 'Hey jij daar, ik rook, wat vind je daarvan???'En we hebben 0x over roken gehad, dus hoe begin je over zoiets?
Of een pakje peuken neerleggen ergens, en zoveel mogelijk van afblijven.
Als je er een beetje in komt, kan je er 6 op een dag doen. En als je een beetje je best doet en wat om je heen flirt, kan de fooi ook nog leuk oplopen. Daarnaast ben je dan wel in Amsterdam, hallo.. Wereldstad. Je komt onder de mensen, je leert er wat van en je bent in beweging.quote:Op zaterdag 2 april 2016 07:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een rondleiding duurt 1 uur en krijg er ¤50,- voor, en een retourtje Amsterdam is 30 euro met korting en m'n ov verloopt binnenkort, dus dan betaal ik de volle mep: ¤51,-
En dan moet je er ook nog voorbereiden, kost ook tijd
Ik was laatst 4 dagen gestopt. Record in 6 jaarquote:Op zaterdag 2 april 2016 07:39 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet voor jou beantwoorden. Ik kan gemakkelijk een paar dagen niet roken, maar als jij het niet zonder kan tijdens de date, zou ik het gelijk ter sprake brengen.
En als je voor die tijd nog gerookt hebt, ruikt-ie het gelijk natuurlijk.
Heb jij niet dat je op deze momenten enorm baalt van het roken?
Dan is de kans dus klein dat je vanaf vandaag wel ineens zal stoppen. Gewoon zeggen, net als dat je andere zaken zou brengen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 07:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik was laatst 4 dagen gestopt. Record in 6 jaar![]()
Ik zie het wel. Het is ook geen geheim ofzo, alleen weet ik gewoon niet hoe ik het ter sprake moet brengen, dus dan mag die het lekker zelf ontdekken.
En ja. Maar dat heb ik wel vaker
Vorige week heb ik geleerd dat je nooit fooi krijgt in Amsterdam. Of deel jij wel fooi uit?quote:Op zaterdag 2 april 2016 07:41 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Als je er een beetje in komt, kan je er 6 op een dag doen. En als je een beetje je best doet en wat om je heen flirt, kan de fooi ook nog leuk oplopen. Daarnaast ben je dan wel in Amsterdam, hallo.. Wereldstad. Je komt onder de mensen, je leert er wat van en je bent in beweging.
Die voorbereiding hoef je maar 1 keer te doen, daarna zit het erin, met jouw intelligentie.
Al met al, niet zo miepen..
Ben je bijna klaar met studeren dan?
Ik zal vanavond het aankaarten. Dan kan die nog wegrennen, lijkt me wel redelijkquote:Op zaterdag 2 april 2016 07:44 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dan is de kans dus klein dat je vanaf vandaag wel ineens zal stoppen. Gewoon zeggen, net als dat je andere zaken zou brengen.
Roken is natuurlijk smerig, maar als het een reden is voor hem om je niet te willen daten, kan je het beter meteen maar vertellen.
En als je er echt van baalt, kan je natuurlijk ook gewoon stoppen. Betere motivator ga je niet vinden.
Trek je dit shirt toch aan!?quote:Op zaterdag 2 april 2016 07:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vorige week heb ik geleerd dat je nooit fooi krijgt in Amsterdam. Of deel jij wel fooi uit?
Ja/nee, ik moet nog 2 vakken en dan ga ik in augustus voor 10 maanden naar de VS. En dan moet de master ook nog gedaan worden, dus ik ben wel even bezig hier, in Groningen.
Neuh, zou ik niet doen. Dat klinkt meer als zelfsabotage. Morgen is vroeg genoeg, nadat-ie in katzwijm is van de eerste "look & feel".quote:Op zaterdag 2 april 2016 07:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal vanavond het aankaarten. Dan kan die nog wegrennen, lijkt me wel redelijk
quote:Op zaterdag 2 april 2016 07:51 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Neuh, zou ik niet doen. Dat klinkt meer als zelfsabotage. Morgen is vroeg genoeg, nadat-e in katzwijm is van de eerste "look & feel".
Ja, restaurant is natuurlijk gebruikelijk, maar in een museum niet.quote:Op zaterdag 2 april 2016 07:49 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Trek je dit shirt toch aan!?
[ afbeelding ]
Meeste toeristen geven wel fooi en Amsterdammers zelf gaan niet vaak naar de musea met rondleiding. Ik geef in restaurants tussen de 0 en de 20% fooi, afhankelijk van hoe de avond liep.
Denk dat ik bij een tour door een museum ook wel wat zou betalen. Afhankelijk van het aantal personen denk ik tussen de 2 en 5 euro.
Maar ja, dat ben ik.. En ik bezoek geen musea,, dus daar kan je ook weinig uit afleiden.
Tuurlijk. Gewoon lekker de hele dag staren in die diepe poelen. Helemaal niet awkward.quote:Op zaterdag 2 april 2016 07:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan zal ik gewoon een pak ergens neerleggen en zo min mogelijk paffen.
Of ik heb er geen behoefte aan want wss zal ik de hele dag bezig zijn met verdrinken in z'n ogen
Das tof!quote:Op zaterdag 2 april 2016 07:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, restaurant is natuurlijk gebruikelijk, maar in een museum niet.![]()
Nouja, tegen de tijd dat ze me willen, zit ik toch in de VS, maar toch altijd leuk om het te kunnen/mogen.
Dat bedoelde ik dus. Ook een beetje autistisch?quote:
Studeren en wonen. In Washington DCquote:Op zaterdag 2 april 2016 07:57 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Das tof!
Kleine globetrotter. En wat ga je daar doen dan? Jaar studeren? Waar ga je heen, weet je dan al?
Wat wil je na 7 jaar FOK!?quote:Op zaterdag 2 april 2016 07:59 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus. Ook een beetje autistisch?
quote:Op zaterdag 2 april 2016 08:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Studeren en wonen. In Washington DC
Toevallig ben ik er als er een nieuwe president wordt gekozen/benoemd, dus wellicht zie ik Obama ergens in de verte.
Wat!? Man man man.. Zo lang al? Bdjesus!quote:
Ik moet alleen nog de motivatie in t Engels hebben waarom ik mee wil doen aan het programma, dan kan alles opgestuurd worden naar Washington DC. Deadline is 1 mei, dus ik heb nog even.quote:Op zaterdag 2 april 2016 08:05 schreef Jopie78 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja, wordt wat lastig met de trein elke ochtend.![]()
Vet man! Ben je al aangenomen of moet dat circus nog beginnen? En wil je daar uiteindelijk ook aan de slag, of is het puur een jaartje?
Niet wachten, nu gaan schrijven. Een goede motivatie duurt wel even. Schrijf hem gewoon in het NL en laat hem vertalen door iemand hier op Fok!. Of vraag iemand hem na te kijken!?quote:Op zaterdag 2 april 2016 08:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog de motivatie in t Engels hebben waarom ik mee wil doen aan het programma, dan kan alles opgestuurd worden naar Washington DC. Deadline is 1 mei, dus ik heb nog even.![]()
Puur een jaartje; in het eerste semester Engels want daar ben ik echt slecht in en in het tweede semester Amerikaans recht. En als ik terug ben, ga ik een kleine scriptie over schrijven met rechtsvergelijking tussen de VS en NL.
Ja, dm was ook een optie geweest.quote:Op zaterdag 2 april 2016 08:11 schreef Etsu het volgende:
Sorry jongens, dat ik jullie topic kaap met m'n verhalen terwijl ik hier nooit zit.
Het is jouw schuld Jopie!
Het is maar een klein vakje, en ik schrijf best groot, dus zo uitgebreid zal wel meevallen. Heb de tekst al af, alleen moeten m'n ouders het nog even vertalen, dan kan ik het overschrijven.quote:Op zaterdag 2 april 2016 08:14 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Niet wachten, nu gaan schrijven. Een goede motivatie duurt wel even. Schrijf hem gewoon in het NL en laat hem vertalen door iemand hier op Fok!. Of vraag iemand hem na te kijken!?
#Procrastination
Wil je ook iets doen in dat gebied? Betrekkingen tussen de VS en EU/NL? Als je al weet wat je wilt worden, later als je groot bent.
Is goed.quote:Op zaterdag 2 april 2016 08:15 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ja, dm was ook een optie geweest.![]()
Ik ga overigens even douchen, moet zo weg. Veel plezier bij de cursus en ik spreek je vast nog wel voor je date morgen!
![]()
Dit is accuraat.quote:Op zaterdag 2 april 2016 05:00 schreef Etsu het volgende:
Morgen zie ik m'n date. Bram kan bevestigen dat het een leukerd is.
Niet aan mij vragenquote:
Renéquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerlijkheid wint. Als iemand die zelf niet rookt, maar rokers aanzich niet off-limits vindt: Ik vind het fijn als je eerlijk bent. Don't downplay it. Wees gewoon eerlijk en doe er luchtig over. Leg idd je pakje gewoon op tafel, zoals je altijd zou doen. Als hij er iets over zegt dan maak je een grapje.quote:Op zaterdag 2 april 2016 07:34 schreef Etsu het volgende:
Nee, dat is een punt idd. Maar ik vind het ook weer zo stom om te zeggen van: 'Hey jij daar, ik rook, wat vind je daarvan???' En we hebben 0x over roken gehad, dus hoe begin je over zoiets?
Jij ja. Vieze heumeuquote:
"Ik moet er toch ergens aan zuigen?"quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Leg idd je pakje gewoon op tafel, zoals je altijd zou doen. Als hij er iets over zegt dan maak je een grapje.
"Oefening baart kunst."quote:
niks nudie aan. Ik houd wel van man met een strakke nudie. Joe.quote:Op zondag 3 april 2016 22:55 schreef Kaas- het volgende:
Stuur je nou een nudie van iemand zonder toestemming van die persoon? Kan toch niet.
Klopt, en dan hebben we t ook nog eens over wereldwijd he, want NL was het allereerste land.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Eigenlijk nog best wel kort als je erover nadenkt
Op fok iemand zoiets serieus laten vertalen?quote:Op zaterdag 2 april 2016 08:14 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Niet wachten, nu gaan schrijven. Een goede motivatie duurt wel even. Schrijf hem gewoon in het NL en laat hem vertalen door iemand hier op Fok!. Of vraag iemand hem na te kijken!?
#Procrastination
Jammer dat je zulke ervaringen hebt, ik ken zat mensen die ik dat toe zou vertrouwen.quote:Op maandag 4 april 2016 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op fok iemand zoiets serieus laten vertalen?Neuh, zou ik niet doen.
Daarnaast: als je dit wil gaan doen, lijkt het me verstandiger je Engels op te poetsen. Gaat toch redelijk belangrrijk zijn.
No.quote:Op maandag 4 april 2016 18:49 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Wauw. Alle homo's in een week hebben issues mbt Engels.
Oké. Sorry meneer.quote:
Ik moet dat officieel kunnen volgens zo'n Cambridge-papiertje (CPE), maar dat is ook maar schijn.quote:Op maandag 4 april 2016 18:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Oké. Sorry meneer.
Net alsof iedereen hier C2 Engels kan.
Mijn middelbare school biedde dit destijds nog niet aan, het jaar erna toen mijn zusje (want die is 1 jaar jonger) was het wel mogelijkquote:Op maandag 4 april 2016 18:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik moet dat officieel kunnen volgens zo'n Cambridge-papiertje (CPE), maar dat is ook maar schijn.
Inmers, heb de afgelopen week een half uurtje in het Engels een onderzoek moeten presenteren, gevolgd door discussie erover (morgen helaas weer) en ik merk dan toch dat ik af en toe even haak omdat ik echt totaaaaaal niet op het woord kan komen dat ik zoek. In het Nederlands zou dat niet gebeuren.
Ohhh dat ken ik. Ze moeten ook gewoon een internationale standaard hebben. Engels is een wereld taal, maar maak dan een standaard in plaats van een keuze.quote:Op maandag 4 april 2016 19:01 schreef Kaas- het volgende:
Wat ik vandaag inleverde ook dwars door elkaar heen analyse en analyze, behavior en behaviour en zo gebruikt. Ellende.
Kan alsnog toch?quote:Op maandag 4 april 2016 19:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Mijn middelbare school biedde dit destijds nog niet aan, het jaar erna toen mijn zusje (want die is 1 jaar jonger) was het wel mogelijkEcht een gemiste kans.
Slaat ook helemaal nergens op. Maar die kutbritten en Amerikanen gaan er natuurlijk niet uitkomen wiens spelling gehanteerd mag blijven worden.quote:Op maandag 4 april 2016 19:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ohhh dat ken ik. Ze moeten ook gewoon een internationale standaard hebben. Engels is een wereld taal, maar maak dan een standaard in plaats van een keuze.
No.quote:Op maandag 4 april 2016 18:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Oké. Sorry meneer.
Net alsof iedereen hier C2 Engels kan.
Ik ben op dit moment bezig mijn mijn inschrijving voor de universiteit. Dat is ook allemaal in het engels en van behoorlijk niveau naar mijn mening. Als ik dat nu zelf zou moeten betalen kan ik een maand niet eten oidquote:Op maandag 4 april 2016 19:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kan alsnog toch?Al kan ik me voorstellen dat je er naast werk (is het eigenlijk al zover voor je? onlangs afgestudeerd en zo) geen zin in hebt. Heb er overigens in al die tijd slechts eenmalig een concreet voordeel van gehad, namelijk dat ik van de universiteit waar ik een semester op uitwisseling heen wilde gevrijwaard werd van een of andere dure test Engels.
[..]
Slaat ook helemaal nergens op. Maar die kutbritten en Amerikanen gaan er natuurlijk niet uitkomen wiens spelling gehanteerd mag blijven worden.
Helemaal niet.quote:Op maandag 4 april 2016 18:49 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Wauw. Alle homo's in een week hebben issues mbt Engels.
make that the cat wise?quote:Op maandag 4 april 2016 20:51 schreef Rezania het volgende:
Je had ook zo'n FB-pagina voor steenkolenengels, best grappig. Kan hem helaas niet vinden.
Goed voor de lijn en voor de studie dus.quote:Op maandag 4 april 2016 20:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment bezig mijn mijn inschrijving voor de universiteit. Dat is ook allemaal in het engels en van behoorlijk niveau naar mijn mening. Als ik dat nu zelf zou moeten betalen kan ik een maand niet eten oid
Ah ja, die. Ik zocht op 'Now comes the monkey out of the sleeve'.quote:Op maandag 4 april 2016 20:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
make that the cat wise?
https://www.facebook.com/MakeThatTheCatWise
Moet haast wel, als taalwonder(er).quote:Op maandag 4 april 2016 20:48 schreef wonderer het volgende:
Ik zou niet eens weten wat mijn niveau is. Vrij hoog, schat ik
Premaster zal inderdaad wel moeten. Ik ga een poging doen tot New Media & Digital Culture. Al moet ik eerst toegelaten worden.quote:Op maandag 4 april 2016 20:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goed voor de lijn en voor de studie dus.![]()
Maar chill, wat ga je studeren? Pre-master ook?
Iedereen reageert direct zo buthurtquote:
Zocht je een correlatie tussen geaardheid en taalvaardigheid dan?quote:Op maandag 4 april 2016 21:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Iedereen reageert direct zo buthurt![]()
Het is gewoon mooi om te zien dat homo's in vergelijkbare posities zittenLaat me.
Goed bezig.quote:Op maandag 4 april 2016 21:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Premaster zal inderdaad wel moeten. Ik ga een poging doen tot New Media & Digital Culture. Al moet ik eerst toegelaten worden.
Boeit als jurist ook gewoon niet eigenlijk.quote:Op maandag 4 april 2016 21:03 schreef Rezania het volgende:
Oh, en om het goed te maken, Pax kan ook amper Engels.
En als vertaler...quote:
Nee. Ik vond het toevallig dat er twee homo's dezelfde dag klaagde over Engels. That's all.quote:Op maandag 4 april 2016 21:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zocht je een correlatie tussen geaardheid en taalvaardigheid dan?
Sterkte: http://www.oapen.org/download?type=document&docid=340034quote:Op maandag 4 april 2016 21:11 schreef wonderer het volgende:
En na zes jaar alleen maar Engels praten wegens in Amerika wonen gaat het ook redelijk uiteindelijk.
Al weet ik niet hoe ik op zakelijk Engels zou scoren.
Het enige wat ik zie is 'blablabla KOMMA blablabla KOMMA blablabla KOMMA blablabla" etc. Dit zijn mensen die het expres lastig willen maken om slim over te komen.quote:Op maandag 4 april 2016 21:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Sterkte: http://www.oapen.org/download?type=document&docid=340034
Hele interessante materie, knap lastig engels naar mijn mening.
Ik bedoel het absoluut niet irritant of als zo'n vervelende 'kijk mij-post' ofzo, maar dit vind ik eerlijk gezegd niet eens ook maar een beetje lastig om te lezen.quote:Op maandag 4 april 2016 21:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Sterkte: http://www.oapen.org/download?type=document&docid=340034
Hele interessante materie, knap lastig engels naar mijn mening.
Wreef je ook even over je eigen tepel toen je dit tiepte typte?quote:Op maandag 4 april 2016 21:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik bedoel het absoluut niet irritant of als zo'n vervelende 'kijk mij-post' ofzo, maar dit vind ik eerlijk gezegd niet eens ook maar een beetje lastig om te lezen.
Vervolgvraag: Kwam er toen melk uit?quote:Op maandag 4 april 2016 21:51 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wreef je ook even over je eigen tepel toen je dit tiepte?
wordquote:Op maandag 4 april 2016 21:52 schreef Rezania het volgende:
Maar nee, inderdaad, geen lastig artikel. Je moet gewoon wennen. Toen ik net van de middelbare kwam was de literatuur ook knap lastig en kostte het veel tijd om alles door te nemen. Wordt je vanzelf beter in.
Thank god dat alles in het Engels gaat bij mijn studie.quote:
Dat doe ik sowieso de hele tijd, dus dag zegt niets.quote:Op maandag 4 april 2016 21:51 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wreef je ook even over je eigen tepel toen je dit tiepte typte?
Als je goed kan luisteren, kan je met iedereen praten.quote:Op maandag 4 april 2016 21:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Thank god dat alles in het Engels gaat bij mijn studie.
Whehe. Nice.quote:Op maandag 4 april 2016 21:53 schreef Jopie78 het volgende:
Lekker belangrijk hoeveel talen je kan spreken, als je niet kan communiceren.
#diep
Wat moet het geweldig zijn om jou te zijn.quote:Op maandag 4 april 2016 21:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso de hele tijd, dus dag zegt niets.
Geen enkele vent kan luisteren hoor!quote:Op maandag 4 april 2016 21:56 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Als je goed kan luisteren, kan je met iedereen praten.
Veel series kijken, zonder ondertiteling. Vond het lastigste om Engels-Engels te praten en niet gewoon Nederlandse zinnen vertalen naar het Engels.
Niet echt, zou vaak graag ruilen met een ander.quote:Op maandag 4 april 2016 21:56 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wat moet het geweldig zijn om jou te zijn.
quote:Op maandag 4 april 2016 21:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet echt, zou vaak graag ruilen met een ander.
Het is maar goed dat je studie zo lekker gaat, carrière als cabaretier zit er niet in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Studie gaat ook kut. Wordt niks meer.quote:Op maandag 4 april 2016 21:59 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je studie zo lekker gaat, carrière als cabaretier zit er niet in.
quote:Op maandag 4 april 2016 22:02 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
*likt vinger, drukt op kont en maakt sisgeluid
Nou, gelukkig spreek je een lekker bekkie Engels en heb je geile tepels. Je kan altijd nog gaan cammen voor tokens.quote:
Dankje. Het gaat niet om de woorden, het gaat niet om de grammatica, maar het gaat om de verbanden. Als ze 20.000 moeilijke woorden gebruiken in één zin en verwachten dat ik aan het einde van de zin nog het verband snap dan hebben ze het een beetje mis.quote:Op maandag 4 april 2016 21:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het enige wat ik zie is 'blablabla KOMMA blablabla KOMMA blablabla KOMMA blablabla" etc. Dit zijn mensen die het expres lastig willen maken om slim over te komen.
Het lezen is niet moeilijk, het begrijpen ervan is moeilijk.quote:Op maandag 4 april 2016 21:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik bedoel het absoluut niet irritant of als zo'n vervelende 'kijk mij-post' ofzo, maar dit vind ik eerlijk gezegd niet eens ook maar een beetje lastig om te lezen.
Sow.quote:
Kek. Deze man weet het wel.quote:Op maandag 4 april 2016 22:05 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nou, gelukkig spreek je een lekker bekkie Engels en heb je geile tepels. Je kan altijd nog gaan cammen voor tokens.
Je stuitert lekker door! Weinig mis mee, toch!?quote:Op maandag 4 april 2016 22:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik had geen 7 koppen koffie moeten drinken vandaag.
Haha. Tokens Weet direct welke website je bedoelt.quote:Op maandag 4 april 2016 22:05 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nou, gelukkig spreek je een lekker bekkie Engels en heb je geile tepels. Je kan altijd nog gaan cammen voor tokens.
Ik denk dat je het over een jaartje wegleest alsof het niets is door de gewenning. Wat wel een cool vooruitzicht is toch?quote:Op maandag 4 april 2016 22:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dankje. Het gaat niet om de woorden, het gaat niet om de grammatica, maar het gaat om de verbanden. Als ze 20.000 moeilijke woorden gebruiken in één zin en verwachten dat ik aan het einde van de zin nog het verband snap dan hebben ze het een beetje mis.
[..]
Het lezen is niet moeilijk, het begrijpen ervan is moeilijk.
[..]
Sow.
Je stereotypeert me nu gelijk? Dit wist ik puur van horen en zeggen.quote:Op maandag 4 april 2016 22:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha. Tokens Weet direct welke website je bedoelt.
Wanneer ik zeg dat alle Japanners hun geslachtsdelen uit kleine blokjes bestaan zie ik ook altijd direct aan de grinnikers wat voor mensen zij zijn.
Als dat het enigste effect wasquote:Op maandag 4 april 2016 22:35 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Je stuitert lekker door! Weinig mis mee, toch!?
Opzich wel. Ik hoop hetquote:Op maandag 4 april 2016 22:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik denk dat je het over een jaartje wegleest alsof het niets is door de gewenning. Wat wel een cool vooruitzicht is toch?
quote:Op maandag 4 april 2016 22:46 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Je stereotypeert me nu gelijk? Dit wist ik puur van horen en zeggen.
perv
Ik vind Asians vaak wel nice eigenlijk. Japanners en Koreanen helemaal.quote:Op maandag 4 april 2016 22:49 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Asian persuasion. hihi.
Ben jij van de japanners?
Klinkt alsof er gaten gevuld gaan worden.quote:Op maandag 4 april 2016 22:51 schreef Peter het volgende:
Morgenavond tandartsbezoek. Fijn een tandarts die in de avonduren werkt
Die sla ik altijd over. Heb altijd het gevoel dat ik naar 12 jarige jongetjes kijk, die nooit buitenkomen.quote:Op maandag 4 april 2016 22:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind Asians vaak wel nice eigenlijk. Japanners en Koreanen helemaal.
Alleen die megagrote bushes, terwijl er dan amper wat tussen zit..
Tsja, dat is niet bepaald bij al dat materiaal zo. En die gekke Japanners hebben soms ook wel echt gewoon toffe pornoscenarios haha.quote:Op maandag 4 april 2016 22:53 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Die sla ik altijd over. Heb altijd het gevoel dat ik naar 12 jarige jongetjes kijk, die nooit buitenkomen.
Pornoscenario'squote:Op maandag 4 april 2016 22:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tsja, dat is niet bepaald bij al dat materiaal zo. En die gekke Japanners hebben soms ook wel echt gewoon toffe pornoscenarios haha.
Maar goed.
Neuh, maar als zo'n ding 55 minuten is scroll je er snel doorheen en heb je het wel een beetje door.quote:Op maandag 4 april 2016 22:59 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Pornoscenario'sKijk je de hele film?
![]()
Ben niet zo van de purneau. Heb genoeg fantasie. Alleen als ik pillen heb gehad.. En dan uren lang.
Ja, einde avond.. (of begin ochtend; hangt van het feestje af)quote:Op maandag 4 april 2016 23:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Neuh, maar als zo'n ding 55 minuten is scroll je er snel doorheen en heb je het wel een beetje door.
Wat, xtc? Dan ga je urenlang porno kijken?
Goed punt. Ik had toevallig een week geleden een avondje op xtc (technorave in de Maassilo) en was tegen twaalven in de middag thuis.quote:Op maandag 4 april 2016 23:05 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ja, einde avond.. (of begin ochtend; hangt van het feestje af)
Slapen is vaak toch geen optie..
En? Mooi feest?quote:Op maandag 4 april 2016 23:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goed punt. Ik had toevallig een week geleden een avondje op xtc (technorave in de Maassilo) en was tegen twaalven in de middag thuis.Maar tijdens die pillen ben ik dan ook de hele avond uberhaupt al wel een beetje geilig eigenlijk. Ik vind dan zonder overdrijven >50% van alle mannen om me heen ontzettend aantrekkelijk. Best wel bizar. Maar geil is het goede woord niet, gewoon aanraken, knuffelen, jwtz. Herken je dat?
TMI.quote:
Ik heb een Joodse vrouwelijke tandarts. Schat van een mensquote:Op maandag 4 april 2016 22:52 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Klinkt alsof er gaten gevuld gaan worden.
<3 tandarts
Hoezo hopen? Heeft niemand er even nog naar gekeken? Gewoon 4-ogen principe.quote:Op maandag 4 april 2016 23:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
TMI.
In ander nieuws: Mijn aanmelding voor de UU is voltooid na een foutief geëxporteerde Writing Sample. Nu hopen dat ik er iets van heb gebakken als ex-hbo student.
Weet niet wat haar geloof er mee te maken heeft, maar wel prettig dat je zo'n klik hebt met iemand die je pijn kan doen.quote:Op maandag 4 april 2016 23:18 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik heb een Joodse vrouwelijke tandarts. Schat van een mens![]()
.
D'r diploma hangt in het Hebreeuws aan de wand, dus ik kan niet controleren of ze echt tandarts isquote:Op maandag 4 april 2016 23:19 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Weet niet wat haar geloof er mee te maken heeft, maar wel prettig dat je zo'n klik hebt met iemand doe je pijn kan doen.
Nee... Ik denk niet dat iemand dit qua inhoud snapt uit mijn omgeving. De mensen die het wel snappen wil ik er niet mee bezig houden.quote:Op maandag 4 april 2016 23:18 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Hoezo hopen? Heeft niemand er even nog naar gekeken? Gewoon 4-ogen principe.![]()
Wel spannend en tof dat je iets hebt gevonden wat je wilt doen!
teh fueck.quote:Op maandag 4 april 2016 23:20 schreef Peter het volgende:
[..]
D'r diploma hangt in het Hebreeuws aan de wand, dus ik kan niet controleren of ze echt tandarts is
Tis de beste tandarts die ik tot nu toe heb gehadquote:Op maandag 4 april 2016 23:21 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
teh fueck.
Is het racisme als ik zou zeggen dat ik direct een ander zou zoeken.
Ongeremd, aanhankelijk, 'de wereld is mooi'-gevoel, geen gêne, graag lichamelijk contact etc. etc. Van alles waar een cursus 'Eerste hulp bij alcohol en drugs' je voor waarshuwtquote:Op maandag 4 april 2016 23:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goed punt. Ik had toevallig een week geleden een avondje op xtc (technorave in de Maassilo) en was tegen twaalven in de middag thuis.Maar tijdens die pillen ben ik dan ook de hele avond uberhaupt al wel een beetje geilig eigenlijk. Ik vind dan zonder overdrijven >50% van alle mannen om me heen ontzettend aantrekkelijk. Best wel bizar. Maar geil is het goede woord niet, gewoon aanraken, knuffelen, jwtz. Herken je dat?
Je hoopt wel een hoop. Nou, enige wat we dan voor je kunnen doen is meehopen.quote:Op maandag 4 april 2016 23:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee... Ik denk niet dat iemand dit qua inhoud snapt uit mijn omgeving. De mensen die het wel snappen wil ik er niet mee bezig houden.
Ik vraag me af of ze me hierop uberhaubt afwijzen. Ik laat zien dat ik het wil en een basis heb. Ik denk niet dat ze verwachten dat een hbo student, die nog een pre-master moet volgen, een geweldig stuk schrijft... Hoop ik.
Ik heb nog ergens een briefje liggen met de titel Mìniào kē yīshī erop. Dus mocht je ooit last krijgen van je plassertje, kan ik er best wel even naar kijken.quote:Op maandag 4 april 2016 23:22 schreef Peter het volgende:
[..]
Tis de beste tandarts die ik tot nu toe heb gehad.
En er staat 'Doctori Dentare' oid tussen, dus ik geloof het wel.
Whehehe, goede zaak. En ja, echt prachtig. Schitterend. Helemaal lyrisch weer man.quote:Op maandag 4 april 2016 23:13 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
En? Mooi feest?![]()
Ja, ben niet geil, maar heb een hoog aaibaarheidsgehalte. Lig dan ook niet de hele tijd te joppen, maar meer opgeilen tot-ie hard is, dan weer loslaten en dat steeds op nieuw.. Klaarkomen lukt toch niet..
En ik sta idd vaak te zoenen met mensen op feestjes. Vrouwen, mannen.. Mijn zwager waar ik normaal een ietwat moeilijke relatie mee heb. Lekker toch!?
quote:Op maandag 4 april 2016 23:27 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een briefje liggen met de titel Mìniào kē yīshī erop. Dus mocht je ooit last krijgen van je plassertje, kan ik er best wel even naar kijken.
Duimen dus.quote:Op maandag 4 april 2016 23:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee... Ik denk niet dat iemand dit qua inhoud snapt uit mijn omgeving. De mensen die het wel snappen wil ik er niet mee bezig houden.
Ik vraag me af of ze me hierop uberhaubt afwijzen. Ik laat zien dat ik het wil en een basis heb. Ik denk niet dat ze verwachten dat een hbo student, die nog een pre-master moet volgen, een geweldig stuk schrijft... Hoop ik.
Waarschuwt? Pure awesomeness man.quote:Op maandag 4 april 2016 23:24 schreef Peter het volgende:
[..]
Ongeremd, aanhankelijk, 'de wereld is mooi'-gevoel, geen gêne, graag lichamelijk contact etc. etc. Van alles waar een cursus 'Eerste hulp bij alcohol en drugs' je voor waarshuwt![]()
.
quote:Op maandag 4 april 2016 23:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehehe, goede zaak. En ja, echt prachtig. Schitterend. Helemaal lyrisch weer man.
Voor een uroloog best jong, heur.quote:
quote:Op maandag 4 april 2016 23:25 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Je hoopt wel een hoop. Nou, enige wat we dan voor je kunnen doen is meehopen.
#Hope4Bram
#positiviteitplsquote:Op maandag 4 april 2016 23:26 schreef Peter het volgende:
Vertrouwen is beter dan hoop..
#HopeloosVertrouwen4Bram
Ik deed het max. 1 a 2x per jaar maar ga het een heel klein beetje opschalen, want het is echt gewoon teeeeeeee mooooi.quote:Op maandag 4 april 2016 23:36 schreef Jopie78 het volgende:
[..]Pak je toch maar weer even mooi mee!
Niks positiviteit, als ze nee zeggen ga ik er gewoon de boel kort en klein slaan tot ze het oordeel wijzigen. Pisprofessoren.quote:
Misschien is het ook zo mooi, omdat het maar zo weinig langskomt.quote:Op maandag 4 april 2016 23:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik deed het max. 1 a 2x per jaar maar ga het een heel klein beetje opschalen, want het is echt gewoon teeeeeeee mooooi.
Oh Jopie, je bent zooo inspirerend.quote:Op maandag 4 april 2016 23:51 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Misschien is het ook zo mooi, omdat het maar zo weinig langskomt.
#diep2
Het is een gave.quote:Op maandag 4 april 2016 23:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh Jopie, je bent zooo inspirerend.![]()
Maar is misschien zo, maar slechts een manier om erachter te komen he. En met opschalen bedoel ik gewoon 4 a 5 x per jaar.
Nergens last van gehad trouwens. Enkel 2 avonden vroeg op bed, omdat je slaap hebt gemist en enkele dagen spierpijn in je benen van het 10 uur lang dansen.quote:Op maandag 4 april 2016 23:56 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Het is een gave.![]()
Ik zeg slechts.. Succes met je lichaam.
Hehe. Dat is het sowieso.quote:
ben te schijtquote:
Joh, wie ben ik om er wat van te vinden. Heb mezelf tijden lang afgetopt met die troep.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nergens last van gehad trouwens. Enkel 2 avonden vroeg op bed, omdat je slaap hebt gemist en enkele dagen spierpijn in je benen van het 10 uur lang dansen.
Zoeken naar?quote:Op maandag 4 april 2016 18:36 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Jammer dat je zulke ervaringen hebt, ik ken zat mensen die ik dat toe zou vertrouwen.
Hij gaat dit doen om zijn Engels op te poetsen, als dat dan aan zou komen op 1 brief, zou ik alle hulp inschakelen die ik kan krijgen.
Heb het idee dat je een beetje aan het zoeken bent..
Sinds half tien ofzo. Wel behoorlijk moe, maar kon niet verder slapen. Gisteravond was echt zo'n slechte keuze.quote:
Nee. Ik ben een huismuis.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij best wel een stapper was.
Ik was half 8 opquote:Op dinsdag 5 april 2016 10:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Sinds half tien ofzo. Wel behoorlijk moe, maar kon niet verder slapen. Gisteravond was echt zo'n slechte keuze.
Told ya. Ik wilde dus uitslapen, maar herinnerde gelukkig op tijd dat ik een afspraak bij het gemeentehuis heb.quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Sinds half tien ofzo. Wel behoorlijk moe, maar kon niet verder slapen. Gisteravond was echt zo'n slechte keuze.
Zeg wat je wil, maar ik zie er fabulous uit.quote:
Zo fijn wanneer je hersens meewerken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Told ya. Ik wilde dus uitslapen, maar herinnerde gelukkig op tijd dat ik een afspraak bij het gemeentehuis heb.
Dat kan niemand hier ontkennen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Zeg wat je wil, maar ik zie er fabulous uit.
Maar serieus. Geen make-up. Gewoon om 9 uur op kantoor zijn. Er moet $$$ gemaakt worden.quote:
Ik ook. Toen ging ik plassen en terug naar bedquote:
Ik was already depleted van mijn strikte vasten van de afgelopen dagen. Ik ben op een strikt Proteïne, water en koffie dieet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook. Toen ging ik plassen en terug naar bed
Ugh. Sterkte.quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik was already depleted van mijn strikte vasten van de afgelopen dagen. Ik ben op een strikt Proteïne, water en koffie dieet.
Thanks! Om te zeggen dat ik me raar voel is een understatement.quote:
Koffie is de hemel.quote:
quote:
Ik kan me er iets bij voorstellen... Neem je wel extra vitaminen?quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Thanks! Om te zeggen dat ik me raar voel is een understatement.
Nee, nog niet. Ben pas 2 dagen bezig :s Maar wel een goeie, vanavond maar even doen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen... Neem je wel extra vitaminen?
Je gaat daar echt niet dood aan hoorquote:
Aan een klap in m'n gezicht ook niet, maar dan vind ik het nog steeds niet zo'n goed plan.quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je gaat daar echt niet dood aan hoor
Ik ben alweer even aan het proberen af te vallen, eet heel gezond, maar het lukt niet. Dan maar ongezondquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Aan een klap in m'n gezicht ook niet, maar dan vind ik het nog steeds niet zo'n goed plan.
Ja, ik vind het prima hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ben alweer even aan het proberen af te vallen, eet heel gezond, maar het lukt niet. Dan maar ongezond
Gewoon een paar dagen <1000kcal heeft mijn lichaam de vorige keer de "klap" gegeven om weer gewicht te verliezen. Ik kom vaak op plateau's en daar kom ik enkel overheen door het een paar dagen wat extremer te doen.
Waarom dequote:Op dinsdag 5 april 2016 11:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
IK VOEL ME ZO ACTIEF. AHHHHHHHHHHHHHHHHH
Geen idee!?quote:Op dinsdag 5 april 2016 09:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoeken naar?
Ik zou t gewoon eerder m'n vrienden vragen dan hier op Fok neerplempen voor een random vertaling.
Why?quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik was already depleted van mijn strikte vasten van de afgelopen dagen. Ik ben op een strikt Proteïne, water en koffie dieet.
Niet echt (veel) aangekomen. Ik denk misschien een halve kilo-kilo vet. Maar ik werk hard aan abs en zou het fijn vinden als dat ook te zien is. Vet percentage is nog altijd zeker meer dan 12%-15%quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, ik vind het prima hoor.Maar wat is je doel dan? Je postte hier eens een shirtless pic en ik had toen niet echt het idee dat je vetpercentage nog veel omlaag kon ofzo. Of was je in de tussentijd aangekomen?
Dat dus. Welkom jojo.quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:38 schreef wonderer het volgende:
Hou het niet te lang vol... zodra je lichaam eraan went, gaat het in de spaarstand.
I don't know. Ben een beetje raar.quote:
Ik ben er ook echt heel erg op tegen. Ik doe het niet om zo heel snel 5kg kwijt te raken, maar het geeft mijn lichaam even een schok die het nodig lijkt te hebben.quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Why?
*scroll scroll*
O daarom. "Verstandig".
Normaalgesproken zijn dit soort "crashes" alleen gunstig voor de jojo.
Maar misschien ben je de uitzondering.
Whatever works.
Je kent waarschijnlijk je eigen lijf het bestequote:Op dinsdag 5 april 2016 11:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
I don't know. Ben een beetje raar.
[..]
Ik ben er ook echt heel erg op tegen. Ik doe het niet om zo heel snel 5kg kwijt te raken, maar het geeft mijn lichaam even een schok die het nodig lijkt te hebben.
"Spaarstand" is grotendeels een mythe. Je lichaam gaat maar een klein beetje efficiënter werken. Energie is simpel. Inname - gebruik = afvallen/aankomen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:38 schreef wonderer het volgende:
Hou het niet te lang vol... zodra je lichaam eraan went, gaat het in de spaarstand.
Ik hoop 't. Ik woon in NB, als jullie op nu.nl een dode jongen vanwege crashdieet zien, dan blijkbaar nietquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kent waarschijnlijk je eigen lijf het beste
Maar zodra je meer gaat eten, wordt dat wel extra als vet opgeslagen omdat het "denkt" dat je in een hongersnood zit.quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
"Spaarstand" is grotendeels een mythe. Je lichaam gaat maar een klein beetje efficiënter werken.
[..]
Ik hoop 't. Ik woon in NB, als jullie op nu.nl een dode jongen vanwege crashdieet zien, dan blijkbaar niet
Dat Jojo'en heeft alles te maken met het feit dat mensen crashdiëten en daarna terug gaan naar hun slechte gewoontes. Hoewel ik niet enkel geweldig gezond eet, eet ik ongeveer 2000kcal per dag in mijn normale dieet. Als ik van 1000kcal -> 2000kcal terug ga, heeft mijn lichaam geen reserves om op te slaan, want ik gebruik die 2000kcal gewoon iedere dag.quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar zodra je meer gaat eten, wordt dat wel extra als vet opgeslagen omdat het "denkt" dat je in een hongersnood zit.
Als je lichaam gewend is minder te verbranden omdat er minder binnenkomt, verbruik je echt niet 2000 kcal per dag weer.quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat Jojo'en heeft alles te maken met het feit dat mensen crashdiëten en daarna terug gaan naar hun slechte gewoontes. Hoewel ik niet enkel geweldig gezond eet, eet ik ongeveer 2000kcal per dag in mijn normale dieet. Als ik van 1000kcal -> 2000kcal terug ga, heeft mijn lichaam geen reserves om op te slaan, want ik gebruik die 2000kcal gewoon iedere dag.
Je lichaam kan enkel wat opslaan als het wat over houdt.
Bij extreme crashdiëten gebruikt je lichaam nog steeds ongeveer even veel. Bij een wetenschappelijk onderzoek zagen ze ongeveer een afname van 10% in de verbruikte energie. Nu kan dit gerust niet in zijn geheel kloppen. De spaarstand bestaat, maar als ik minder consumeer dan wat mijn lichaam nodig heeft kan ik natuurlijk onmogelijk aankomen. 500kcal op 2500kcal is gewoon 20%. Ik kan me haast niet voorstellen dat het lichaam meer dan 20% efficiënter kan werken, als wetenschappelijk onderzoek een wijziging van 10% waarnam op een 40% verlaging van de calorieën.quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je lichaam gewend is minder te verbranden omdat er minder binnenkomt, verbruik je echt niet 2000 kcal per dag weer.
Langzaam weer opbouwen naar 2000 zou wel kunnen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |