Haha, dat is volgens mij wel vaak zo ja. Hij zit morgen en komende week weer in Carre te kijken naar medestudenten die er gaan optreden ofzo.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:37 schreef wonderer het volgende:
Ik zat gewoon te trollen, hij belazert niemand
Ik had me nooit gerealiseerd dat er bij dit soort shows meer musicalartiesten in het publiek zitten dan op de planken staanMaar het is dan ook weer zo stom om te gaan staan fangirlen...
Heel de theaterwereld is toch ook "ons kijkt ons"?quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:37 schreef wonderer het volgende:
Ik zat gewoon te trollen, hij belazert niemand
Ik had me nooit gerealiseerd dat er bij dit soort shows meer musicalartiesten in het publiek zitten dan op de planken staanMaar het is dan ook weer zo stom om te gaan staan fangirlen...
Gaan ze dan de setting nog (drastisch) aanpassen? In de 1972 versie was er bijv geen sprake van de circus-setting die in de huidige versie gebruikt wordt. Ik zou me zo voor kunnen stellen dat ze dan in Eindhoven ook weer de oorspronkelijke versie (qua setting) van de planken halen, met wel de nieuwe orkestratie oid...quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:26 schreef Ang3l het volgende:
Ow, Stichting Theaterplan gaat komend jaar Pippin doen (Eindhoven dus).
Had geen zin om naar Amsterdam te gaan, zie ik 'm hier wel.
(Ok, minder groot en spectaculair natuurlijk, maar toch).
Ja, maar in Schubbekutteveen valt dat minder op.quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heel de theaterwereld is toch ook "ons kijkt ons"?
Kom jij naar mijn voorstelling, dan kom ik naar de jouwe!
(ok, bij amateurs en semi-prof dan vooral)
Weet ik eigenlijk niet. Ik weet dat ze hem jaaaaaren geleden ook al eens gedaan hebben, maar toen kende in de groep nog niet. Aan de banner te zien lijkt het wel fleurig en kleurig en dus wellicht curcusachtig.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:48 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Gaan ze dan de setting nog (drastisch) aanpassen? In de 1972 versie was er bijv geen sprake van de circus-setting die in de huidige versie gebruikt wordt. Ik zou me zo voor kunnen stellen dat ze dan in Eindhoven ook weer de oorspronkelijke versie (qua setting) van de planken halen, met wel de nieuwe orkestratie oid...
Whehe.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Waar koop je die piemel tuit uit de OP? Lijkt me een best leuk ding
Met zo'n knik in de slang gebeurt er natuurlijk niks.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik heb de link niet geopend, maar google zegt dat www.bachelorette.com/the-dong-bong1.html wel eens het product in kwestie zou kunnen zijn...quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
The dong bongquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:45 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik heb de link niet geopend, maar google zegt dat www.bachelorette.com/the-dong-bong1.html wel eens het product in kwestie zou kunnen zijn...
Beetje chemisch smaakje aan je bier daarna wellichtquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik haal wel een dildo en boor er een gat in. 25 pond is best veel...
Je kan ook gewoon een van je huidige dildo's hiervoor gebruiken he.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik haal wel een dildo en boor er een gat in. 25 pond is best veel...
Nee, die hebben emotionele waarde...quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een van je huidige dildo's hiervoor gebruiken he.
"Deze was van mijn communie. Deze van m'n vormsel. Deze van Ome Henk."quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:56 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nee, die hebben emotionele waarde...
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:33 schreef Ang3l het volgende:
Nou nou nou, hilariteit alom weer, met de hetero's in het magazijn![]()
Ik moest in hun tijdelijk kantoor zijn, want bovenop een bouwkeet stond. De magazijnbaas ging mee dat kantoor in. Natuurlijk moest ik de alleronderste doos in de kast hebben, dus de magazijnbaas leunt voorover tegen de kast aan (zodat ie niet omvalt), terwijl ik de onderste doos er uit probeer te sjorren. Zie je 't al voor je?
Wat de magazijn medewerkers dus zagen vanaf de grond (door het raam), was een voorover gebogen baas en daaronder een blond kopje wat heen en weer bewoog. Lachen gieren brullen. Toen ze ook nog eens riepen en MIJN hoofd omhoog kwam, toen was 't hek bij de hetero's natuurlijk helemaal van de dam
Ik denk dat ik dit verhaal nog weken aan moet horen, en hun baas ook.
Eenmaal beneden vroeg ik nog: "Was je jaloers jongeman?"Dus toen waren ze aan t geinen dat het de verjaardag van de jongste was en dat ze dachten dat de baas zijn kado aan het uittesten was. Nou is die jongste best wel knap, dus ik had m'n grote mond meteen al weer klaar. merk je toch wel dat ze DAT dan weer net niet gewend zijn. Gevolg: vuurrode koppen.
Ja, terwijl ik nu nog niet weet of die wel nodig wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij ligt-ie op zijn buik en wordt-ie aan zijn aarsje gekieteld.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wordt 'ie nou van de zijkant genomen?
Proost!quote:
Wat?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:08 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Mijn vliesje is weer dichtgegroeid.
Laatste keer dat ik seks had waren groen en oranje hippe kleuren voor in de woonkamer en werd schapendarm gebruikt als condoom.quote:
Oranje was volgens mij hip in de seventies, dus als je geboortejaar in je username staat was je er wel heeeeuuuulll vroeg bij.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:13 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik seks had waren groen en oranje hippe kleuren voor in de woonkamer en werd schapendarm gebruikt als condoom.
Nee, dat was mijn laatste succesjaar.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oranje was volgens mij hip in de seventies, dus als je geboortejaar in je username staat was je er wel heeeeuuuulll vroeg bij.
Binnenkort dus misschien online met de kloon Jopie16.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:18 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nee, dat was mijn laatste succesjaar.
Weet jij iets wat ik niet weet?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Binnenkort dus misschien online met de kloon Jopie16.
Lentekolder.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik voel dat er iets in de lucht hangt voor je.
Pollen?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik voel dat er iets in de lucht hangt voor je.
Ik wel. De potten scene is BRUTAL!quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:24 schreef Twoflower het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)jke-homostellen.html
Eerlijk gezegd had ik dit niet verwacht...
Ik dacht meer aan het scheidingspercentage bij homo's. Dat ligt zelfs nog lager dan bij hetero's...quote:
Ik denk dat homo's ook meestal alleen trouwen als ze ook echt bij die persoon willen zijn. Bij hetero's zijn er ook vaak andere redenen als kinderen in het spel. . Kinderen krijgen. Of kinderen willen. En als die dan eenmaal volwassen zijn, hoppa, geen redden meer om samen te zijn. Scheiding!quote:Op woensdag 30 maart 2016 11:20 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan het scheidingspercentage bij homo's. Dat ligt zelfs nog lager dan bij hetero's...
Denk het ook. En ook bij de vrouwen zal een kinderwens vaker een rol spelen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat homo's ook meestal alleen trouwen als ze ook echt bij die persoon willen zijn. Bij hetero's zijn er ook vaak andere redenen als kinderen in het spel. . Kinderen krijgen. Of kinderen willen. En als die dan eenmaal volwassen zijn, hoppa, geen redden meer om samen te zijn. Scheiding!
Dat spelt bij homo's vele malen minder.
Of sociale druk, want je moet een huisje boompje beestje hebben. Ook dat is bij homo's minder denk ik
If only...quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een van je huidige dildo's hiervoor gebruiken he.
Neeeeee! Mei is de hell voor mij.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die binnenkort ook wel weer ben ik bang.
Da zeg ik, jonguh!quote:Op woensdag 30 maart 2016 11:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Denk het ook. En ook bij de vrouwen zal een kinderwens vaker een rol spelen.
Sst!quote:
Ik weiger,quote:
Eigenlijk nog best wel kort als je erover nadenktquote:Op vrijdag 1 april 2016 15:35 schreef Ang3l het volgende:
Dit is een minuut stilte voor het homohuwelijk, wat vandaag 15 jaar bestaat
Nederland was het eerste land he, waar homohuwelijk gelegaliseerd werd.quote:
lol, ik weet. Maar het lijkt echt veel langer geleden.quote:Op zaterdag 2 april 2016 04:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nederland was het eerste land he, waar homohuwelijk gelegaliseerd werd.
Niet iedereen komt uit 1978quote:Op zaterdag 2 april 2016 06:56 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
lol, ik weet. Maar het lijkt echt veel langer geleden.
In 2001 was jij 22/23, ik ben nu 23, dus nee.quote:Op zaterdag 2 april 2016 07:06 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik was 15 jr geleden wrs al ouder dan jij nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |