die posts vallen mee, ben wel srs over dat restaurant.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:23 schreef Catkiller het volgende:
Snap niet dat iemand zo geobsedeerd kan zijn over een serie zoals Ash dat kan hoor. Geen 10 posts zonder er over te beginnen volgens mij.
dit boeit niemandquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:29 schreef Rozevla het volgende:
Zou goed kunnen!
Ik verdenk haar ook van een dikke kut, net zoals Dee van enzo knol
Ik vind jou ook maar een vlaflipquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja leuk vanillekwark, maar ik haat je nu
mmmquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:33 schreef Rozevla het volgende:
Of je zet hem op je pener om mannen melk eruit te halen en af te meten
Als wij zeggen dat het niet meevalt, dan valt het helemaal niet meequote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:29 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
die posts vallen mee, ben wel srs over dat restaurant.
BB-fan, jij overtreft het met vlag en wimpelquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Om moedermelk uit de borst te halen en af te meten.
mag ik nog wel steeds de #1 GoT fan zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
BB-fan, jij overtreft het met vlag en wimpel
Ja niemand wil geassocieerd worden met dat hoerenkind onder je naam.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mag ik nog wel steeds de #1 GoT fan zijn
Boeken gelezen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mag ik nog wel steeds de #1 GoT fan zijn
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja niemand wil geassocieerd worden met dat hoerenkind onder je naam.
oh wist niet dat er uberhaupt over bb werd gesproken pre-Ashqelon. wat werd er zoal gezegd en alleen door mann?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
BB-fan, jij overtreft het met vlag en wimpel
Die tandenstoker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |