quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:24 schreef HPLC het volgende:
Nog 6 minuten, dan is er weer vrede en niveau
ik ga al hoorquote:
Dat is Stimo toch irl?quote:
In Duitsland schijnt ie wel succesvol te zijnquote:
Was weer gezellig moeten we vaker doenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[..]
ik ga al hoor
jeetje
doei dan maar
ja in marokko op de boerderij rennen ze altijd op me af om me te stotenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja toen ik klein was kon je altijd brokjes uit een automaat halen bij de kinderboerderij, keilief natuurlijk, maar die beesten happen zo in je handje
stoten hihiquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:26 schreef Crip het volgende:
[..]
ja in marokko op de boerderij rennen ze altijd op me af om me te stoten
ik vind ze echt nep smaken, en ik heb ze echt al sinds de basisschool niet gehad. Moet je nagaan als je als kind chocolade nep vindquote:
die grote ook hoor, vooral mamaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
stoten hihi
ja, die kleine bokjes beuken gewoon tegen je aan
Doet mij altijd aan mijn (overleden) oma denken als ik dat eetquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:29 schreef pinman het volgende:
Die smaak maakt koetjesrepen juist lekker
Boksquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:29 schreef pinman het volgende:
Die smaak maakt koetjesrepen juist lekker
Ik door 2 ganzen. De manege had er 2 rondlopen, die beesten gingen altijd achter je aanquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:30 schreef Chai het volgende:
Ik ben weleens achtervolgt door een agressieve haan.
Ik moest in 2014 bij een kinderboerderij bomen snoeien en toen werd ik achtervolgd door een kalkoenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:30 schreef Chai het volgende:
ik ook had een stukje uit mn enkel gebeten toen ik jong was.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:30 schreef Chai het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |