Lees even over het (zoals ons bekend) leven van deze twee personen zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik echt niet. Leg het mij anders uit.
Wat een opluchting, lag wel in de lijn der verwachting: New York, Madrid, Londen, Parijs, Brussel, Amersfoortquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:32 schreef Infection het volgende:
twitter:rubenmiddel twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 20:30:40Station #Amersfoort is weer vrijgegeven. Naar horen zeggen in iedergeval 1 persoon afgevoerd. reageer retweet
Wel of geen open grenzen is niet echt van invloed gebleken op de mate waarin jongeren radicaliseren. Vrij sneu dat je dat stokpaardje nu gebruikt om je agenda te laten doorschemeren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:32 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En des te meer omdat Pvda/D66/VVD de grenzen wagenwijd openhoudt. Ik zie het zo gebeuren dat een Belgische of Franse jihadhist zich in Nederland opblaast. En Pechtold daarna uiteraard heel geschokt reageren.
Amsterdamquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:33 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Wat een opluchting, lag wel in de lijn der verwachting: New York, Madrid, Londen, Parijs, Brussel, Amersfoort
Is het stemmingmakerij om klaar te zijn met het eeuwige gelul?quote:
twitter:PolitieUtrecht twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 20:32:17Verdacht pakket in trein op cs Amersfoort blijkt niks te zijn. Afzettingen worden opgeheven. reageer retweet
Krijg je juist meer ellende.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:30 schreef Proximo het volgende:
[..]
Een razzia tegen dit soort tuig in scharenbeek, molenbeek, de schilderswijk heeft meer effect dan dit soort flauwekul
Nee, totaal niet. Waarom Amersfoort?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:33 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Wat een opluchting, lag wel in de lijn der verwachting: New York, Madrid, Londen, Parijs, Brussel, Amersfoort
Hoeveel mensen zijn er vandaag al afgevoerd in Nederland? En hoe zit dit in andere landen? In Nederland lijkt er wat dat betreft meer te gebeuren dan in België en alle andere landen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:32 schreef Infection het volgende:
twitter:rubenmiddel twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 20:30:40Station #Amersfoort is weer vrijgegeven. Naar horen zeggen in iedergeval 1 persoon afgevoerd. reageer retweet
twitter:AlptekinAkdogan twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 20:33:27Jongeman opgepakt op station Amersfoort. Hij had een mes, laptop en IS gerelateerde spullen. reageer retweet
Ideologie is niet de enige oorzaak. Streven naar macht en rijkdom ook.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:30 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ideologieen die geweld propageren zorgen nou eenmaal niet voor een vredelievende wereld. Of dacht je dat al die religieuze boekjes vol geweldloosheid staan?
Idd, die in beslag genomen bommen en geweren. Moet je niet willen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:34 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Krijg je juist meer ellende.
Ik zie geen bevestiging van een arrestatie.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:34 schreef Infection het volgende:
Politie bevestigt het nu ook:twitter:PolitieUtrecht twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 20:32:17Verdacht pakket in trein op cs Amersfoort blijkt niks te zijn. Afzettingen worden opgeheven. reageer retweet
Zure appel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:34 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Krijg je juist meer ellende.
Meer islamitische import is meer kans op islamterreur.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wel of geen open grenzen is niet echt van invloed gebleken op de mate waarin jongeren radicaliseren. Vrij sneu dat je dat stokpaardje nu gebruikt om je agenda te laten doorschemeren.
Ziensgewijze komt niet verder dan links bashen en rechts promoten, daar doel ik op.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:34 schreef Proximo het volgende:
[..]
Is het stemmingmakerij om klaar te zijn met het eeuwige gelul?
*Ik ben geschokt*
*Ja, verslagenheid*
*Ik ben verbaasd*
*Ik betreur dit*
Natuurlijk wel. In plaats van dat we ons alleen zorgen hoeven te maken om extremistische Nederlanders moeten we ons nu zorgen maken om extremisten uit heel Europa. Een factor tig keer zoveel dus. Want er zijn geen grenscontroles, dankzij onze EU-fielen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wel of geen open grenzen is niet echt van invloed gebleken op de mate waarin jongeren radicaliseren. Vrij sneu dat je dat stokpaardje nu gebruikt om je agenda te laten doorschemeren.
Dan heeft hij al meteen meer humor dan jij zo te zienquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:34 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Waarom Amersfoort?![]()
Tenzij het om een jihadist met humor gaat.
Meer loos alarm.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:34 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zijn er vandaag al afgevoerd in Nederland? En hoe zit dit in andere landen? In Nederland lijkt er wat dat betreft meer te gebeuren dan in België en alle andere landen.
Het heeft natuurlijk wel alles te maken met potentiële nieuwe aanwas.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
twitter:annaholligan twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 20:33:16Owner of this bar tells us police helicopters were searching rooftops #Schaerbeek https://t.co/WxZd7m6Cad reageer retweet
Ik promote rechts niet. Ik haal enkel de naiviteit van links aan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:35 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ziensgewijze komt niet verder dan links bashen en rechts promoten, daar doel ik op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |