Volgens mij is die haat naar het Westen echter wel een grotere oorzaak van terrorisme dan de zoveel bekritiseerde islam die veelal alleen gebruikt wordt om medestanders te krijgen onder nog meer kanslozen die niets te verliezen hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan zijn we het dus eens dat de haat naar het "westen" niet de oorzaak is
Vroeger had ik respect voor Peter toen hij die misdaad docu's maakte. Nu hij daarmee gestopt is en het geil vind om over alles en nog wat een plasje te doen in de media vind ik hem de meest irritante man op aarde.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:48 schreef ForzaMilan het volgende:
Wat gaat die Peter nou weer lopen zeiken op Wilders...
Vreemd. Keep us posted!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:50 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Helicopter nu ook. Veel politie ook overigens (ik woon er een paar honderd meter vanaf). Wat is dit nou weer..
twitter:dailydylann twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 18:45:53Flinke file door grenscontrole BE-NL bij Hoogerheide #Brussel #Bruxelles @nos https://t.co/crDt4Gi9Av reageer retweet
twitter:ZahraBoef twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 18:45:54De man die wordt verdacht van het schieten waar @peterkwint het over heeft is net aangehouden. https://t.co/UOe6hQBGEy reageer retweet
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:51 schreef YazooW het volgende:
[..]
Is nog behoorlijk ontopic als je heel eerlijk bent.
Maar dat iets een oorzaak is, betekent nog niet dat die oorzaak ook bij iedereen tot dezelfde daden leidt.quote:
Het westen heeft in het verleden nogal veel banden onderhouden met dubieuze regimes, en later nogal een handje van om "democratie" te komen brengen in het Midden-Oosten en dat zet schijnbaar kwaad bloed.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom is er zoveel haat naar het westen?
twitter:detafelvantijs twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 18:51:15Wat is rol religie bij terreur Brussel? 21.25u NPO2 #tafelvantijs met:Belg @torfsrik @F_azarkan @gertjansegers (CU)https://t.co/1T4PHxDm3B reageer retweet
ooh ik vind het nu wel heel spanning worden zeg. pfffffquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:50 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Helicopter nu ook. Veel politie ook overigens (ik woon er een paar honderd meter vanaf). Wat is dit nou weer..
twitter:ZahraBoef twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 18:41:08Achtervolging op prins Hendrikkade. Zwarte Volkswagen wordt gevolgd door meerdere politiebusjes en motoragenten. reageer retweet
Dat klopt. En zolang zij het opeisen en niet de huis-tuin-keukenmoslim maak me weinig zorgen wat betreft Islam.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
IS heeft de boel vandaag wel opgeëist.
Dat is natuurlijk deels waar maar het wordt ook vaak als het enige feit gepresenteerd waardoor het natuurlijk nooooit aan de islam kan liggen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het westen heeft in het verleden nogal veel banden onderhouden met dubieuze regimes, en later nogal een handje van om "democratie" te komen brengen in het Midden-Oosten en dat zet schijnbaar kwaad bloed.
Let wel, ik zie dit als één van de grote oorzaken, niet de enige oorzaak.
Mwah. Ik denk van niet. Overigens zie ik niet de haat richting het westen maar meer haat naar ongelovigen (vanuit IS). Zie ook alle aanslagen buiten 'het Westen' van IS.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij is die haat naar het Westen echter wel een grotere oorzaak van terrorisme dan de zoveel bekritiseerde islam die veelal alleen gebruikt wordt om medestanders te krijgen onder nog meer kanslozen die niets te verliezen hebben.
Je kent de achtergrond van IS?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat klopt. En zolang zij het opeisen en niet de huis-tuin-keukenmoslim maak me weinig zorgen wat betreft Islam.
Geen medelijden tonen mensen want dan ben je aan het polariseren. Foei.twitter:rzuaslan twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 12:37:11Ja joh ga allemaal mr mee in het "ow wat erg"-frame. Doe alsof medeleven betuigen niet al gepolitiseerd is en niet bijdraagt aan moslimhaat. reageer retweet
Wat dacht je van met een sigaar en whisky de grenzen verdelen? Daardoor zitten al die naties met vage grenzen en meerdere volkeren die elkaar niet moeten. Zie de shia/soeni gebieden en de koerden allemaal in 1 land.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het westen heeft in het verleden nogal veel banden onderhouden met dubieuze regimes, en later nogal een handje van om "democratie" te komen brengen in het Midden-Oosten en dat zet schijnbaar kwaad bloed.
Let wel, ik zie dit als één van de grote oorzaken, niet de enige oorzaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |