Jonguh ik heb zijn hele youtubekanaal op een dvd gebrand en een hele mooie plek naast mijn tv gegeven.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:37 schreef hooibaal het volgende:
Is het al bekend wat Rutte wil gaan doen om dergelijke aanslagen op Schiphol te voorkomen?
Jij stelt niets anders dan ik. Zie "...meestal..." over moslims in het 'westen' en mijn eerdere reactie over het feit dat er gelukkig ook gematigde moslims bestaan in die typische islamitische landen, waarbij ik het niet over Turkije heb (zeer gematigd islamitisch ook al hebben ze nu een gek als baas).quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oneens. Ook in het Midden-Oosten en op andere plaatsen ter wereld bestaan er "gematigde" moslims.
Ik denk dat terroristen liever Amsterdam CS pakken vanwege de hoofdstad of Schiphol natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is het ook. Qua dichtheid bij de hoofdingang van mensen is het meer mensen per vierkante meter dan Utrecht.
Wat zou hij volgens jou moeten doen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:37 schreef hooibaal het volgende:
Is het al bekend wat Rutte wil gaan doen om dergelijke aanslagen op Schiphol te voorkomen?
Lijkt me wel leuk om een topic te openen in die trant; ik bedoel alle hoogopgeleiden in de wereld hebben ons in deze toestand gebracht hè.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:37 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze bepaalde papiertjes hebben ja.
[..]
Ik ben geen veiligheidsexpert, maar ik mag toch aannemen dat ze rondom de drukke plekken zoals Schiphol of grote treinstations serieuze extra maatregelen nemen. Toegangscontroles e.d.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:39 schreef Gorraay het volgende:
Op Radio 1 was een uurtje geleden iemand te horen die vindt dat we, als reactie op de aanslagen, “op zoek moeten gaan naar de terrorist in onszelf”. Ik verzin het niet
net geweest. Wat politie, onder meer op die bovenverdieping, op de eettentjes, zodat ze goed uitzicht hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:34 schreef topdeck het volgende:
fuck morgen moet ik naar utrecht centraal. Ik ben bang
ja hoor. ik geloof daar helemaal niks van. zulke berichten zijn niet eens toegestaan op radio 1.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:39 schreef Gorraay het volgende:
Op Radio 1 was een uurtje geleden iemand te horen die vindt dat we, als reactie op de aanslagen, “op zoek moeten gaan naar de terrorist in onszelf”. Ik verzin het niet
Was het niet gewoon een woordvoerder van de speld?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:39 schreef Gorraay het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:37 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze bepaalde papiertjes hebben ja.
[..]
Nog wat implicieter. Voorbeeldje van een posting van ene 'Meester Bart' die gedeeld werd door een kennis:
[..]
Uit het eerste deel van die posting haal ik: men heeft het op zichzelf afgeroepen. Tallozen reageren er positief op maar niemand lijkt door te hebben wat er gezegd wordt.
Toegangscontroles, dat zou wellicht wat schijnveiligheid opleveren ja, verder zie ik niet in wat je nog meer kunt doen, dan hetgeen al gebeurt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:39 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ik ben geen veiligheidsexpert, maar ik mag toch aannemen dat ze rondom de drukke plekken zoals Schiphol of grote treinstations serieuze extra maatregelen nemen. Toegangscontroles e.d.
Toegangscontroles? Voor de ingang? Dat zou voor een mooie file zorgen en veel mensen dicht bij elkaar. Goed plan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:39 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ik ben geen veiligheidsexpert, maar ik mag toch aannemen dat ze rondom de drukke plekken zoals Schiphol of grote treinstations serieuze extra maatregelen nemen. Toegangscontroles e.d.
Sommige mensen zijn echt serieus in de war. Dit soort uitspraken zijn niet helemaal normaal.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:39 schreef Gorraay het volgende:
Whehe...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:39 schreef Gorraay het volgende:
Nog nooit gehoord van live-radio?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:40 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja hoor. ik geloof daar helemaal niks van. zulke berichten zijn niet eens toegestaan op radio 1.
Wat moet je dan doen? Het weggooien? Het is vervelend dat zoiets gebeurt maar het leven gaat verder voor alle mensen die niet het slachtoffer zijn geworden van zo'n aanslag. Elke dag gebeuren er zulke aanslagen, alleen komt het nu eens wat dichterbij.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:39 schreef HiDiHo het volgende:
Of gewoon je ijsje op staan eten in de vertrekhal net na de explosie
Paar uur geleden een interview met een Marokkaan uit Utrecht :'' Ja Bilderberg en de illuminatie zitten erachter , nu gaan ze ons weer vies aankijken ''quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:39 schreef Gorraay het volgende:
Die man beweerde ook helemaal niet dat hij een leraar is. Het was slechts een reactie op de berichten dat dit soort dingen gebeurden. Des te idioter dat de politie gewoon met 3 man voor de deur stond.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
http://newsmonkey.be/article/64977
Tja, dat krijg je er van, domme social mediabewoners die elkaar blind nakakelen zonder zich af te vragen hoe de vork in de steel zit, en het grote verontwaardigingsspel is begonnen.
[..]
je moet ons die shit linkenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:39 schreef Gorraay het volgende:
Die hoorde ik ook ja. Die was ook niet helemaal 100.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Paar uur geleden een interview met een Marokkaan uit Utrecht :'' Ja Bilderberg en de illuminatie zitten erachter , nu gaan ze ons weer vies aankijken ''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |