Dat dacht ik dus ook.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:45 schreef possetje het volgende:
[..]
je zit IN een metro en niet EROP!
EROP = metro surfen!
pics?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:15 schreef einzeinz het volgende:
Er werd mij gezegd dat ik straks het ziekenhuis mag verlaten, dus nu gewoon afwachten
Straks het nieuws zien, ik wil weten wat er gebeurd is. Ik zat niet in het stel van de terrorist maar in een ander rijtuig. Toen we geavacueerd werden ging alles zo snel dat ik eigenlijk niets zag. Het is 1 grote shock en iedereen staat te roepen en huilen.
Ik heb niet veel gezien. We werden weg gehaald en ik werd naar Gent overgebracht voor onderzoek. Alles was in orde zeiden ze.
Nee, geen pics. Alles ging snel en we moesten onmiddellijk weg bij die metro. Ik heb het vluchtig gezien maar kan het zelf niet beschrijven. Ik heb ook nog geen nieuws gezien!quote:
Hoe kunnen we er op vertrouwen dan je niet een of ander lulverhaal ophangt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:24 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Nee, geen pics. Alles ging snel en we moesten onmiddellijk weg bij die metro. Ik heb het vluchtig gezien maar kan het zelf niet beschrijven. Ik heb ook nog geen nieuws gezien!
Ik verneem alles via de verpleegkundigen hier die mij vertellen wat er gebeurd is.
Sterkte. Dit is de 1e keer dat een 'Het komt zo wel heel dichtbij' op zijn plaats zou zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:24 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Nee, geen pics. Alles ging snel en we moesten onmiddellijk weg bij die metro. Ik heb het vluchtig gezien maar kan het zelf niet beschrijven. Ik heb ook nog geen nieuws gezien!
Ik verneem alles via de verpleegkundigen hier die mij vertellen wat er gebeurd is.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe kunnen we er op vertrouwen dan je niet een of ander lulverhaal ophangt.
Foto vanuit ziekenhuisbedquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dit.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan mensen die overal direct gaan janken.... grow up zegquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:15 schreef einzeinz het volgende:
Toen we geavacueerd werden ging alles zo snel dat ik eigenlijk niets zag. Het is 1 grote shock en iedereen staat te roepen en huilen.
Ik vond het ook wel erg dichtbij komen vanaf mn zolderkamer.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:43 schreef einzeinz het volgende:
Jullie kunnen denken dat het een troll is, ik weet dat ik er goed uitgekomen ben toen ik de beelden zag!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |