Raar doelwit wel. Dan zou je eerder ook een publieke plek verwachten, stations e.d.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:04 schreef Infection het volgende:
[..]
Geen vals alarm dus. Maar of het ook daadwerkelijk een bom betreft...
2quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:06 schreef Loekie1 het volgende:
Hoeveel Syriegangers lopen er nog vrij rond?
Waarschijnlijk niet, maar elke tas of pakketje wordt nu paniekerig op gereageerd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:04 schreef Infection het volgende:
[..]
Geen vals alarm dus. Maar of het ook daadwerkelijk een bom betreft...
Welnee, je krijgt wat je verwacht.quote:
Hoe werkt dat dan? Moet dat ding niet uitgezet worden als iedereen weg moet?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:04 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:VTMNIEUWS twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 14:02:56Kerncentrale Tihange geëvacueerd. Dat meldt politie van Huy. https://t.co/wCXumq4CB0 reageer retweet
Neuh.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:06 schreef Nober het volgende:
Denk dat het nu wel afgelopen is? Topic kan dicht.
Nee.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:06 schreef Nober het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:06 schreef DonDruiper het volgende:
Die Marokkaan als voorzitter kan ik nou ook niet meer helemaal serieus nemen. Wij vienden hiel erg daar wat geboerd in broesel
In combinatie met het risicoprofiel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:06 schreef Belgosome het volgende:
Elke rugzak wordt nu gezien als verdacht pakket
Welnee, die smelt uit zichzelf wel weg.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Moet dat ding niet uitgezet worden als iedereen weg moet?
ja dat kan ik ook wel begrijpen. iedereen is natuurlijk bang dat er nog meer bommen zijn verstopt elders.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:06 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar elke tas of pakketje wordt nu paniekerig om gereageerd.
Maastricht hier. Ik ga effe wat jodiumpillen scoren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan moet ik ook maar een beginnen met bukken.
#jesuisinlimburgmomenteel
Een paar honderd. Maar zoals onze overheid zo netjes zegt: die waren en zijn compleet onschuldig en ongevaarlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:06 schreef Loekie1 het volgende:
Hoeveel Syriegangers lopen er nog vrij rond?
Die waren al opgepakt toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:07 schreef Poepz0r het volgende:
Zou mij niets verbazen als die 2 van Parijs dezelfde 2 zijn die zichzelf hebben opgeblazen vandaag.
Je bedoeld die 2 gasten die abdeslam over de grens hebben geholpen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:07 schreef Poepz0r het volgende:
Zou mij niets verbazen als die 2 van Parijs dezelfde 2 zijn die zichzelf hebben opgeblazen vandaag.
Je kan ook gewoon niet hier kijken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:06 schreef Nober het volgende:
Zal altijd essentieel personeel achterblijven volgens mij. Was destijds in Japan ook bij de aardbeving en iedereen weg moest vanwege de mogelijk naderende tsunami.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Moet dat ding niet uitgezet worden als iedereen weg moet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |