Valt me op dat zijn reacties altijd slappe hap zijn. Solidariteit, samenwerken en liefde.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:05 schreef Zipportal het volgende:
twitter:PeterRdeV twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 11:58:44Vanavond bij RTL Late Night, Piets Weerbericht, VTM, EEN, Canvas. DWDD #Brussel. reageer retweet
Lonewolfs, het heeft niets met de islam te maken, we moeten kalmte bewaren, anders spelen we de PVV in de kaartquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:06 schreef EggsTC het volgende:
Ik gok dat dit niks met islam te maken heeft... zullen wel weer een paar gekken zijn
Welk leger hebben we?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:08 schreef Confetti het volgende:
[..]
Valt me op dat zijn reacties altijd slappe hap zijn. Solidariteit, samenwerken en liefde.
Oorlogstaal willen we horen.
Mensen zijn om andere redenen boos, uitsluiting in de maatschappij en zulks.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:07 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Die 200 jongeren die de politie aanvallen toen ze die terrorist in Molenbeek arresteerden.
Spreek voor jezelf.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:08 schreef Confetti het volgende:
[..]
Valt me op dat zijn reacties altijd slappe hap zijn. Solidariteit, samenwerken en liefde.
Met 50% terrorisme-toeslag vanavond wrs.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:07 schreef syndroom het volgende:
Peter doet het toelichten voor 2000 euro per uur
Ik denk dat Europa zo'n goede plek is geworden om te wonen juist doordat we van 'echt' mannengedrag zijn afgestapt terwijl IS nog echte mannen zijn (de holbewoners zoals wij die ooit waren).quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:06 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het klopt wel dat echte mannen wat strenger zijn tegenover parasieten die ofwel aanslagen plegen op een mensenleven of de welvaartsstaat.
Het is geen toeval dat alles uit de hand is gelopen nu vrouwen en slappe nichten zoals Hollande de scepter zwaaien in Europa.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:09 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Als Willem Alexander een vent is, dan had hij de islam de oorlog verklaart. Maar helaas..
Even tussen de regels door lezen, hij bedoelt dat er mensen zijn die de aanslagen toejuichen. Daar wil hij graag van op de hoogte worden gebracht.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:03 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Is vol afschuw reageren een plicht tegenwoordig? #memogemist
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:08 schreef Abed het volgende:
[..]
Mensen zijn om andere redenen boos, uitsluiting in de maatschappij en zulks.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:09 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Als Willem Alexander een vent is, dan had hij de islam de oorlog verklaart. Maar helaas..
Zoals die oorlogstaal van Bush na 9/11, waarna het allemaal uit de hand liep.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:08 schreef Confetti het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:08 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nee. Napalm op Raqqa heeft geen zin. De islam moet Europa uit, dat moet gebeuren. De islam verbieden, moslims dwingen tot een keuze: De islam afzweren of wegwezen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:08 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
WILLEN JULLIE MEER OF MINDER NAPALM OP RAQQA?
MEER MEER MEEER
zo iets?
Waarom vermoordt IS onschuldige burgers met hun "haat tegen het westen"? Dat is neem ik aan politiek getint waar de burger op straat niet zo veel mee te maken heeft. Behalve dan dat het vaak " ongelovigen" zijn.quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Station_Amsterdam_Centraalquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:05 schreef Scarface150993 het volgende:
Iemand informatie over AMSTERDAM CENTRAAL?
Nee, echt?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:09 schreef Operc het volgende:
[..]
Even tussen de regels door lezen, hij bedoelt dat er mensen zijn die de aanslagen toejuichen. Daar wil hij graag van op de hoogte worden gebracht.
En zoeken dan een toepasselijk versje op in de koran en gaan onschuldige mensen vermoorden, logisch.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:08 schreef Abed het volgende:
[..]
Mensen zijn om andere redenen boos, uitsluiting in de maatschappij en zulks.
Kijk eens serieus naar wat er gedaan is nav 9/11 en wat dat concreet heeft opgeleverd. Pleiten om door te gaan met die 'mannelijkheid' is net zo idioot als pleiten voor meer kredietverlening teneinde de kredietcrisis op te lossen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:06 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het klopt wel dat echte mannen wat strenger zijn tegenover parasieten die ofwel aanslagen plegen op een mensenleven of de welvaartsstaat.
Het is geen toeval dat alles uit de hand is gelopen nu vrouwen en slappe nichten zoals Hollande de scepter zwaaien in Europa.
Dan hebben we een mentaal onstabiele koning zoals Willem III nodig ben ik bangquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:08 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik quootte een post van een user die Allah Akbar zei, maar hij maakte een spelfout, die hij daarna gauw verbeterde. En ik complimenteerde hem met z'n snelle edit.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Station_Amsterdam_Centraal
Medewerker Sanoma gespot.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:02 schreef Blik het volgende:
Paar foto's van Hoofddorp vanuit mijn werkplek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu ga ik lunchen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |