quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:32 schreef Odaiba het volgende:
Gekke Arnoud van de Partij van de Éénheid heeft ook weer een tweet verstuurdtwitter:ArnoudvDoorn twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 11:01:25Moge Allah iedereen beschermen tegen onrecht en terreur. Ook het onrecht en de terreur die de moslims weer te wachten staat na #Brussel. reageer retweet
Die slachtofferrol is hilarischquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:32 schreef Odaiba het volgende:
Gekke Arnoud van de Partij van de Éénheid heeft ook weer een tweet verstuurdtwitter:ArnoudvDoorn twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 11:01:25Moge Allah iedereen beschermen tegen onrecht en terreur. Ook het onrecht en de terreur die de moslims weer te wachten staat na #Brussel. reageer retweet
Eens. Geeft wel aan dat er veel frustratie onder die groep heerst.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nah, denk ook stoerdoenerij onderling.
Moslims zitten straks overal, want ze gaan statushouders spreiden over heel het land.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:33 schreef Revolution-NL het volgende:
Niets aan de hand mensen.
[ afbeelding ]
Ja, dat zal helpen...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:32 schreef Odaiba het volgende:
Misschien een grap over de dochter van Jan S.quote:
Inspirerende man, ja.quote:
Net zoals 9/11 toen er bepaalde groeperingen op straat te dansen en 'Palestina, Palestina' riepenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:28 schreef LXIV het volgende:
http://regio.tpo.nl/2016/(...)n-vanwege-aanslagen/
Dit is eigenlijk veel ernstiger dan die aanslagen zelf. Want die aanslagen zijn incidenten, gepleegd door een heel klein deel van de bevolking. Dit bericht geeft aan dat het structureel is en dat er brede steun is binnen bepaalde groeperingen voor een islamitische terreurstaat op Europese bodem.
Dat zitten ze nu al.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Moslims zitten straks overal, want ze gaan statushouders spreiden over heel het land.
Moest lachen in combinatie met je username.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:34 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Misschien een grap over de dochter van Jan S.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:32 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
Brussel is wel een poepgat geworden omdat ze zowat alle Belgische moslims daar hebben gestopt. Het was nog maar 20 jaar geleden een iconische hoofdstad. Tegenwoordig voorbijgestreefd door Brugge.
mogen we niet naar buiten?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:34 schreef banaantjeEE het volgende:
Wij mogen dus echt niet buiten. Nieuwe communiqué volgt om 14u
Is dit bijdehand en grappig bedoeld?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Mwah, wat kleine incidentjes...
Kan me voorstellen, ik moest net op centraal zijn en iedereen leek wel een beetje op z'n hoede te zijn. Het was ook erg stil.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:33 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nee maar weetje ik moet vandaag nog naar amsterdam toe. dus ik ben toch wel een beetje bang.
Dit is in Amsterdam al zo sinds ik de basisschool betrad mid '90squote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:31 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo, toen ik nog op het mbo zat waren de vooral Marokkanen die, zoals hun zeiden 'scheid hadden op de Nederlandse en Westerse cultuur'. Inhoudelijk waren ze niet altijd even sterk, als je ze vroeg; 'waarom dan?' was het vooral 'Wolla gewoon man'.
En nu zitten ze allemaal thuis omdat ze geen baan kunnen krijgen.
Is ook zo. De grenzen van Europa zijn matig beveiligd vergeleken met die van de VS. Om nog maar te zwijgen over NSA- en FBI-achtige praktijken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Op CNN weer ff opscheppen over hoe de VS veel beter omgaat met veiligheidsmaatregelen dan Europa
Dan zou je er aan kunnen denken om het uit te stellenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:33 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nee maar weetje ik moet vandaag nog naar amsterdam toe. dus ik ben toch wel een beetje bang.
Moord is per definitie met voorbedachte rade.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:35 schreef Gorraay het volgende:
“Moord met voorbedachten rade.”
Daar staat in Nederland 12 jaar brommen op.
Hij doet het volgens sommigen pas goed als hij nu live op tv naar de Schilderswijk fietst en een willekeurige moslim executeert.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:34 schreef Scarface150993 het volgende:
Die gast doet zijn best. Misschien niet de hardste leider, maar heeft wel een goed hart denk ik.
Ik zit in Brussel vlak bij de aanslagen. Verbod op het naar buitengaan...tot 14uquote:
die voeren ook niet duizenden asielzoekers inquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Op CNN weer ff opscheppen over hoe de VS veel beter omgaat met veiligheidsmaatregelen dan Europa
Moord is áltijd met voorbedachte rade. Anders is het simpelweg geen moord.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:35 schreef Gorraay het volgende:
“Moord met voorbedachten rade.”
Daar staat in Nederland 12 jaar brommen op.
Volgens mij is er nog wel iemand met een AK-47 zoek.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:36 schreef Odaiba het volgende:
Zijn de daders nog voortvluchtig trouwens of liggen ze in duizend stukjes op de grond?
Dat ook...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:35 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Moord is per definitie met voorbedachte rade.
En in de vs mag je wat makkelijker terroristen oppakken zonder bewijs. En meer geld na 9/11quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:35 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Is ook zo. De grenzen van Europa zijn matig beveiligd vergeleken met die van de VS. Om nog maar te zwijgen over NSA- en FBI-achtige praktijken.
Wij kunnen een hoop leren van Amerika. Amerikaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die komen uit andere landenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:36 schreef F1gamer het volgende:
[..]
die voeren ook niet duizenden asielzoekers in
Die user zit in Brussel, als je ook wat meeleest ipv alleen maar klakkeloos reageert dan helpt dat wel.quote:
Die hebben meer school schootings dan dit joh.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Er zijn 2 arrestaties geweest aan het Noord.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:36 schreef Odaiba het volgende:
Zijn de daders nog voortvluchtig trouwens of liggen ze in duizend stukjes op de grond?
Net ook over Londen, dat ze het daar veel beter zouden handelen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
oowh oke. ik schrok al!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die user zit in Brussel, als je ook wat meeleest ipv alleen maar klakkeloos reageert dan helpt dat wel.
Is ook niet te vergelijken, Amerika is 1 land en kan dus veel beter de grenzen controleren dan alle afzonderlijke landen van Europaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:35 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Is ook zo. De grenzen van Europa zijn matig beveiligd vergeleken met die van de VS. Om nog maar te zwijgen over NSA- en FBI-achtige praktijken.
Ach joh wat moet zo'n man anders zeggen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:37 schreef Odaiba het volgende:
Rutte vind het ''ongelooflijk zonde dat er doden en slachtoffers zijn gevallen''
3? Momenteel spreken bronnen al van 47 doden. 17 op het vliegveld en 30 in de metro.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:37 schreef spijkerbroek het volgende:
"zoveel mensen die in één klap het leven hebben verloren."
Het waren er drie
En gelijk hebben zequote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |