Kippenvel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:40 schreef Revontulet het volgende:
Wat een groot en inspirerend leider hebben wij toch he
Haast geen moslims in de VS: minder dan 1%. En die wel zijn worden hoogstwaarschijnlijk grotendeels gemonitord door de NSA die een jaarbegroting heeft van 50 miljard euro om die baardapen in de gaten te houden.quote:
quote:
Ach wat hij ook zegt hij kan het toch nooit goed doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:40 schreef Revontulet het volgende:
Wat een groot en inspirerend leider hebben wij toch he
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:40 schreef Braindead2000 het volgende:
Aarstsleugenaar Rutte zegt dat er geen aanwijzingen zijn dat een aanslag op handen is. Binnen blijven dus.
Aangezien er nog niks bekend is omtrent de daders lijkt het mij bijzonder onverstandig om dat dan ook direct te roepen als minister-president, ongeacht hoe sterk de vermoedens zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:38 schreef FritzWepper het volgende:
En geen enkele keer refereert Rutte aan de Islam.
VMBO'er gespot!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:38 schreef Gevalletje het volgende:
[..]!!
Weet iemand waarom dat is? Misschien ivm met Schiphol, 1 station verder?
Meh, dit is me wel erg dichtbij ineens
Dat is toch ook nog niet nodig in deze? Het gaat nu om de slachtoffers en chaos, daarna de toedracht en daders.. natuurlijk is de kans 99%... maar nu niet relevant.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:38 schreef FritzWepper het volgende:
En geen enkele keer refereert Rutte aan de Islam.
Percentage rednecks die om zich heen schieten in winkelcentra en bioscopen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:40 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Haast geen moslims in de VS: minder dan 1%.
vmbo*quote:
Alsof ik dat zelf niet weet manquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:41 schreef DonJames het volgende:
[..]
Waarom zouden "ze" dat nou niet doen denk je? Denk even na man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |