Lijkt me dat die instellingen wel behouden zouden moeten blijven in het geheugen. Het zit best diep in het menu dus elke keer handmatig uitzetten in geen doen.quote:Op maandag 18 april 2016 12:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een ingebouwde wederhelft ja? Die liet ik meteen chirurgisch amputeren![]()
Maar horen die instellingen niet behouden te worden in een geheugen dan? Of is dat standaard zo? Die geheugentjes worden vaak gevoed door een oplaadbare cel, die kan wel eens stuk zijn, of er is ergens een zekeringetje kaduuk oid.
Ik heb nog eens een foto genomen van mijn A-klasse. Enkel nog op pc krijgen!quote:
En waarom zou je dat denken?quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:12 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik hoor er niet bij met een afgetrapte sprinter zeker
Tis een mooie bak, maar die mistlampen, breedstralers he... daar moeten we het nog eens over hebbenquote:Op dinsdag 26 april 2016 19:00 schreef cabrioger het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn 280 SE uit 1976; bijna belastingvrij.
Tuurlijk wel, zou niet weten waarom nietquote:Op dinsdag 26 april 2016 19:12 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik hoor er niet bij met een afgetrapte sprinter zeker
Als je zo'n oud ding wil rijden is het onzuinig rijden je kleinste probleem.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:48 schreef -Mellow- het volgende:
Iemand die een 410 heeft en mij kan vertellen hoe (on)zuinig die ongeveer rijden?
Het gaat niet om een specifieke 410, maar wel soweiso diesel. Ik ben op zoek naar een bus, wilde vanwege onverwoestbaarheid en esthethiek graag een 508, maar omdat die zoveel zuipen dacht ik dat de 410 misschien beter was.... maar ik krijg t idee dat dat dus helemaal niet zo is. In dat geval zou ik dus net zo goed voor een 508 kunnen gaan, al is dat wat minder pk.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:48 schreef bluemoon23 het volgende:
Ik neem aan dat het een Diesel is ? Volgens Wikipedia is de 410 ook als benzine geleverd...
Op spritmonitor.de staan alleen van de de lichtere modellen 407D gegevens.
https://www.spritmonitor.(...)406.html?powerunit=2
Eentje met gemiddeld 12,82L/100km (1 op 7,8), en eentje met gemiddeld 13,84L/100km (1 op 7.2)
De 410D heeft nog wat meer vermogen, dus misschien zal die meer verbruiken, maar misschien ook niet omdat een motor met meer vermogen minder hard hoeft te "werken"![]()
Is het een camper ?
Waarom wil je specifiek die types ?quote:Op zondag 15 mei 2016 11:00 schreef -Mellow- het volgende:
wilde vanwege onverwoestbaarheid en esthethiek graag een 508, maar omdat die zoveel zuipen dacht ik dat de 410 misschien beter was.... maar ik krijg t idee dat dat dus helemaal niet zo is. In dat geval zou ik dus net zo goed voor een 508 kunnen gaan, al is dat wat minder pk.
Auwquote:Op zondag 15 mei 2016 16:22 schreef Questular het volgende:
Autosleutel in je broek laten zitten en een kort wasprogramma mee laten draaien... Mercedes Nederland lost dat probleem wel op voor 360 Euro voor een nieuwe sleutel.... Duur foutje
Inderdaad voor een mobiele keuken.quote:Op zondag 15 mei 2016 14:13 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Waarom wil je specifiek die types ?
Voor een foodtruck ofzo ?
Goede exemplaren hiervan worden zeldzaam natuurlijk, en helemaal de 508`s van voor 1986 met die karakteristieke neus.
volgens mij ook, want er rijden er nog best veel van, en je ziet ze ook best vaak. En ze lusten ze nog best LPG ook dacht ik.quote:Op maandag 27 juni 2016 19:20 schreef densmee het volgende:
Iemand ervaring met de W124 300 24v.
Ik begrijp dat de M104 motor die erin ligt top is?
Nee misschien de frod eruit en dan een japanse mercedes terug.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
volgens mij ook, want er rijden er nog best veel van, en je ziet ze ook best vaak. En ze lusten ze nog best LPG ook dacht ik.
Ga je de V8 uit de limo trekken?
een wat? Lexus?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:31 schreef densmee het volgende:
[..]
Nee misschien de frod eruit en dan een japanse mercedes terug.
ok, bijzonderquote:Op zondag 3 juli 2016 19:56 schreef densmee het volgende:
Ding is in 2008 geimporteerd vanuit japan, wel met links stuur
[ afbeelding ]
Dikke schijvenquote:Op zondag 3 juli 2016 19:31 schreef Sounddragon het volgende:
Mooie nieuwe remmetjes besteld trouwens, poosje geleden al, maar ik kom niet zo vaak in de buurt van Veghel, dus kon ze afgelopen weekend pas ophalen.
300mm Zimmermann's, geperforeerd, en een setje Pagid blokken.
[ afbeelding ]
Volgens planning volgend weekend effe eronder gooien
Mijn ervaring met pagid blokken is niet echt positief hoorquote:Op zondag 3 juli 2016 19:31 schreef Sounddragon het volgende:
Mooie nieuwe remmetjes besteld trouwens, poosje geleden al, maar ik kom niet zo vaak in de buurt van Veghel, dus kon ze afgelopen weekend pas ophalen.
300mm Zimmermann's, geperforeerd, en een setje Pagid blokken.
[ afbeelding ]
Volgens planning volgend weekend effe eronder gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |