Geen idee. Nooit in een magazijn oid gewerktquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik moet weer een beetje gaan opletten
Maar da's best prima werk toch
Hehe ja ja, en elke week salaris ipv om de 4 weken dus vanaf volgende week geen wajongtrekker meerquote:
Hoor altijd dat dat prima baantjes zijn voor tijdelijk, ben je ook vanaf 6 's ochtends ingepland?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Nooit in een magazijn oid gewerktMaar het zag er wel prima uit ja, je word sowieso eerste week gewoon ingewerkt dus dat zit wel goed
wanneer beginnen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hehe ja ja, en elke week salaris ipv om de 4 weken dus vanaf volgende week geen wajongtrekker meer
Nee, ben gekke henkie nietquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoor altijd dat dat prima baantjes zijn voor tijdelijk, ben je ook vanaf 6 's ochtends ingepland?
Straks, 2 uurquote:
Oh hemeltjequote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ben gekke henkie nietelke dag plus alle zaterdagen van 2 tot 10. Maar is alleen beschikbaarheid he. Kan net zo goed zijn dat ik de rest van de week niet meer opgeroepen wordt. Hopelijk niet maargoed
Vind het wel weer lekker jaquote:
Lekker man, trots op je.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hehe ja ja, en elke week salaris ipv om de 4 weken dus vanaf volgende week geen wajongtrekker meer
Maakt toch niet uit of het makkelijk of moeilijk is... Ik vind eerste werkdagen altijd vet spannend enzo.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het wel weer lekker jaspannend, mwah. Ik heb het werk al gezien bij rondleiding. Het stelt allemaal niet heel veel voor
Ja, zei ik laatst ook al hier. Met verrekenen enzo word dat echt een tiefusdrama. Maar ze laten dat aan mij overquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh hemeltje![]()
Ik voorzie een karrenvracht aan problemen met het UWV.
Is het ook welquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit of het makkelijk of moeilijk is... Ik vind eerste werkdagen altijd vet spannend enzo.
Pffff, sterkte daarmeequote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, zei ik laatst ook al hier. Met verrekenen enzo word dat echt een tiefusdrama. Maar ze laten dat aan mij overmoet elke maand Wajong bewaren, zelf verrekenen en eind van het jaar alles terugstorten.
Ach ja, went wel hoor. Je bent gewoon lekker bezig op werk. Dan vliegt de tijd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is het ook welhet is vooral veel loopwerk dus als ik straks aan de 35 uur zit ofzo eind van de week ben ik wel dood denk ik
Ga ik niet vanuit nee. Misschien eens een week 3 dagen ipv 5 maar ben fulltime beschikbaar dus zou raar zijn als ze daar niet gebruik van makenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar hé, dat is nog wel te overleven als je gewoon lekker aan de slag kan (en niet maar eens per week hoeft)
Ja, daarom. Is ook wel handig voor het bedrijf zelf lijkt me, beetje zelfde gezichten ipv elke dag een anderequote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga ik niet vanuit nee. Misschien eens een week 3 dagen ipv 5 maar ben fulltime beschikbaar dus zou raar zijn als ze daar niet gebruik van maken
Maar what about you?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, daarom. Is ook wel handig voor het bedrijf zelf lijkt me, beetje zelfde gezichten ipv elke dag een andere
Waar je laatste weken mee bezig bent, of ben je niet druk maar gewoon geen zin in fok?quote:
Oh, niet veel bijzonders. Had beetje slecht humeur waar ik anderen op dat moment liever niet mee lastig val en vorige week beetje lenteschoonmaak gehouden hier en bij m'n paquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar je laatste weken mee bezig bent, of ben je niet druk maar gewoon geen zin in fok?
Ach, Mikey valt ons elke dag lastigquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Had beetje slecht humeur waar ik anderen op dat moment liever niet mee lastig val
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |