Geen idee. Nooit in een magazijn oid gewerktquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik moet weer een beetje gaan opletten
Maar da's best prima werk toch
Hehe ja ja, en elke week salaris ipv om de 4 weken dus vanaf volgende week geen wajongtrekker meerquote:
Hoor altijd dat dat prima baantjes zijn voor tijdelijk, ben je ook vanaf 6 's ochtends ingepland?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Nooit in een magazijn oid gewerktMaar het zag er wel prima uit ja, je word sowieso eerste week gewoon ingewerkt dus dat zit wel goed
wanneer beginnen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hehe ja ja, en elke week salaris ipv om de 4 weken dus vanaf volgende week geen wajongtrekker meer
Nee, ben gekke henkie nietquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoor altijd dat dat prima baantjes zijn voor tijdelijk, ben je ook vanaf 6 's ochtends ingepland?
Straks, 2 uurquote:
Oh hemeltjequote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ben gekke henkie nietelke dag plus alle zaterdagen van 2 tot 10. Maar is alleen beschikbaarheid he. Kan net zo goed zijn dat ik de rest van de week niet meer opgeroepen wordt. Hopelijk niet maargoed
Vind het wel weer lekker jaquote:
Lekker man, trots op je.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hehe ja ja, en elke week salaris ipv om de 4 weken dus vanaf volgende week geen wajongtrekker meer
Maakt toch niet uit of het makkelijk of moeilijk is... Ik vind eerste werkdagen altijd vet spannend enzo.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het wel weer lekker jaspannend, mwah. Ik heb het werk al gezien bij rondleiding. Het stelt allemaal niet heel veel voor
Ja, zei ik laatst ook al hier. Met verrekenen enzo word dat echt een tiefusdrama. Maar ze laten dat aan mij overquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh hemeltje![]()
Ik voorzie een karrenvracht aan problemen met het UWV.
Is het ook welquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit of het makkelijk of moeilijk is... Ik vind eerste werkdagen altijd vet spannend enzo.
Pffff, sterkte daarmeequote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, zei ik laatst ook al hier. Met verrekenen enzo word dat echt een tiefusdrama. Maar ze laten dat aan mij overmoet elke maand Wajong bewaren, zelf verrekenen en eind van het jaar alles terugstorten.
Ach ja, went wel hoor. Je bent gewoon lekker bezig op werk. Dan vliegt de tijd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is het ook welhet is vooral veel loopwerk dus als ik straks aan de 35 uur zit ofzo eind van de week ben ik wel dood denk ik
Ga ik niet vanuit nee. Misschien eens een week 3 dagen ipv 5 maar ben fulltime beschikbaar dus zou raar zijn als ze daar niet gebruik van makenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar hé, dat is nog wel te overleven als je gewoon lekker aan de slag kan (en niet maar eens per week hoeft)
Ja, daarom. Is ook wel handig voor het bedrijf zelf lijkt me, beetje zelfde gezichten ipv elke dag een anderequote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga ik niet vanuit nee. Misschien eens een week 3 dagen ipv 5 maar ben fulltime beschikbaar dus zou raar zijn als ze daar niet gebruik van maken
Maar what about you?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, daarom. Is ook wel handig voor het bedrijf zelf lijkt me, beetje zelfde gezichten ipv elke dag een andere
Waar je laatste weken mee bezig bent, of ben je niet druk maar gewoon geen zin in fok?quote:
Oh, niet veel bijzonders. Had beetje slecht humeur waar ik anderen op dat moment liever niet mee lastig val en vorige week beetje lenteschoonmaak gehouden hier en bij m'n paquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar je laatste weken mee bezig bent, of ben je niet druk maar gewoon geen zin in fok?
Ach, Mikey valt ons elke dag lastigquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Had beetje slecht humeur waar ik anderen op dat moment liever niet mee lastig val
quote:
Ik moet wel zeggen dat je depressief wordt als je de gemiddelde reactie in NWS bekijkt de laatste tijd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Van de meeste FOK!kers trek ik me gelukkig niet veel aan, dan zou ik ernstig depressief worden.
Gewoon veel dingetjes die niet echt lekker liepen, dat stapelt zich dan op en dat wil ik dan per se gewoon oplossenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat je depressief wordt als je de gemiddelde reactie in NWS bekijkt de laatste tijd.dat forum kan ik maar beter verwijderen uit mijn list
Maar hoezo slecht humeur?
Dan zul je vast heerlijk slapen de laatste tijdquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:23 schreef Elan het volgende:
Ik huil mezelf altijd in slaap als fikkie me weer eens gekwetst heeft.
En nu? Beter?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Gewoon veel dingetjes die niet echt lekker liepen, dat stapelt zich dan op en dat wil ik dan per se gewoon oplossen
Hij is een bitch de laatste tijd he.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:23 schreef Elan het volgende:
Ik huil mezelf altijd in slaap als fikkie me weer eens gekwetst heeft.
Ach, zieltjes proberen te winnen? Inso noemde je vannacht ook een idiootquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij is een bitch de laatste tijd he.
Toen was ik er niet was was de aanleiding dan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, zieltjes proberen te winnen? Inso noemde je vannacht ook een idiootdurf je op hem niet te reageren?
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Jawel
Meeste problemen voor zover mogelijk ook wel opgelost. Dan is je kop gewoon wat leger.
Wat was de aanleiding mij met Merkel te vergelijken in de ochtend terwijl er daarvoor geen politieke discussie wasquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen was ik er niet was was de aanleiding dan.
Ik heb met iedereen normale gesprekken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen was ik er niet was was de aanleiding dan.
Ik zie alleen maar dat ik niet de enige ben waar je vervelend tegen doet.
Tot je ze halverwege idioot begint te noemen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb met iedereen normale gesprekken.
Inso noemt je een idiootquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tot je ze halverwege idioot begint te noemen.
Je bent tof maar wel veroordelend soms man.
Je noemt me een linkse engerd. Praat niet over veroordelend alsjeblieftquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tot je ze halverwege idioot begint te noemen.
Je bent tof maar wel veroordelend soms man.
Ooh de laatste jaren waren niet gemakkelijk voor mij.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:31 schreef Fok-it het volgende:
Maar Mikey, even vraagje tussendoor he. Oprechte interesse
Hoe komt het dat jij, je tijd ver vooruit, hoog intellectuele jongen, aldus jij. Met ook nog eens een uitstraling waar je genoeg vrouwenaandacht mee krijgt
De laatste jaren niks anders doet dan klagen op je Wajong en blowen?
Inso is een beetje de Alpha hier he.quote:
Misschien moet je maar gewoon jezelf erkennen hier hoe je werkelijk bent en niet je voordoen als een of ander verlichtend genie, want dat ben je niet. Dan krijg je een stuk redelijkere antwoorden terug op je reactiesquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ooh de laatste jaren waren niet gemakkelijk voor mij.
Maar we zijn op de weg terug.
Het is altijd zo jammer wanneer mensen je pakken op eerdere discussies ipv van op de huidige of zo als die Crack die noemt mij eng om dingen die ze van anderen gehoord heeft.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moet je maar gewoon jezelf erkennen hier hoe je werkelijk bent en niet je voordoen als een of ander verlichtend genie, want dat ben je niet. Dan krijg je een stuk redelijkere antwoorden terug op je reacties
Bakenmat van politiek en religie hier ja. De banlieues van Arnhem zitten vol met terroristenquote:
Tsja, het ligt echt aan je voorkomen hoor. Want dan kan je wel weer zeggen dat ik een bitch ben de laatste tijd, totaal niet eigenlijk. Zit goed in m'n vel en heb met vrijwel niemand ruzie hierquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is altijd zo jammer wanneer mensen je pakken op eerdere discussies ipv van op de huidige of zo als die Crack die noemt mij eng om dingen die ze van anderen gehoord heeft.
Boeit me dan niet maar toch jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |