Je zei dat je een trap onder je reet nodig had.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel erg knap mijn woorden verdraaien.
En dat maakte her niet dat ik daar niet onrustig van werd?
Kunst gaat nergens over.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou makkelijker over kunst dan over geld kunnen praten
Die heb ik gehad hequote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je zei dat je een trap onder je reet nodig had.
Ja sorry, maar ik heb zovaak tegen mensen hier (niet jij in specifiek hoorquote:
Waarom wel op Mikey?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb besloten er geen antwoord meer op tegeven.
Alleen op Mikeygod.
Ik snap je hele betoog ook niet helemaalquote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik heb zovaak tegen mensen hier (niet jij in specifiek hoor) gezegd dat ze gewoon even wat moeite moesten doen.
Ben er wat skeptisch over geworden
Komt welquote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap je hele betoog ook niet helemaal
Ja want dat is logischquote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb besloten er geen antwoord meer op tegeven.
Alleen op Mikeygod.
Ik ben in dit topic wel eens uitgemaakt dat ik het makkelijk heb gehad omdat ik vond dat werk makkelijk te vinden was.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want dat is logisch
Op degene die over 20 jaar nog geen neuk heeft uitgevoerd
Je loopt nu allemaal dingen te zeggen die totaal geen verband met elkaar hebben?quote:
Aha.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je loopt nu allemaal dingen te zeggen die totaal geen verband met elkaar hebben?
Het leven kan wel een heel stuk prettiger zijn dat ik morgen kan beslissen overal heen te gaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geld ook niet.
Het hele leven gaat nergens over.
Dat kan je sowieso wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het leven kan wel een heel stuk prettiger zijn dat ik morgen kan beslissen overal heen te gaan.
Aha.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als je echt wil. Alleen dan kost het iets meer moeite.
Uhm nee. Zonder geld kom je nergensquote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan je sowieso wel.
Als je echt wil. Alleen dan kost het iets meer moeite.
En dan ben ik toch blij met het gemak van een bankrekening.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Maar dat zegt wat over ons meer
Op een legale manier danquote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onzin. Zonder geld is alles regelbaar.
Tja, op het moment dat je daar mee bezig bent heb je sowieso gemak.quote:
Ja ach, maar we moeten dat ook niet allemaal belangrijker maken natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dan ben ik toch blij met het gemak van een bankrekening.
Ik ben wel extreem veel blijer met cijfertjes op die rekeninng dan de eerste 16 jaar zonder cijfertjes op die rekeningquote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ach, maar we moeten dat ook niet allemaal belangrijker maken natuurlijk.
Die leuke dingen zijn meer waard om te doen dan die cijfertjes op je rekening. Wat eigenlijk niks is.
Ja want de overtocht is compleet kosteloosquote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Derderwereld vluchtelingen krijgen het voor elkaar om in Euroma te kopen.
Nja ik denk niet dat je je als kind echt druk maakte om wat je op je rekening had.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben wel extreem veel blijer met cijfertjes op die rekeninng dan de eerste 16 jaar zonder cijfertjes op die rekening
Die krijgen dat geld bij elkaar in zulke landenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want de overtocht is compleet kosteloos
Wel of er eten was.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja ik denk niet dat je je als kind echt druk maakte om wat je op je rekening had.
Klopt, maar dan ben je wel die keren blij dat er te eten is.quote:
Eigenlijk nooit.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
En nu ben je dan soms niet blij als er iets op tafel staat wat je niet lekker vind.
Waarom zou je daar niet blij mee zijn? Je bent oud genoeg om wat anders te koken/eten als het je niet aanstaatquote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan ben je wel die keren blij dat er te eten is.
En nu ben je dan soms niet blij als er iets op tafel staat wat je niet lekker vind.
Dit denk ik helaas vaak in onze leeftijdscategorie.quote:
Ik weet al waar je heen wiltquote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit denk ik helaas vaak in onze leeftijdscategorie.
Dat is mijn punt ja.quote:
Als zijn vriendin iets maakt wat Inso niet lust, en hij het uit beleefdheid moet opeten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je daar niet blij mee zijn? Je bent oud genoeg om wat anders te koken/eten als het je niet aanstaat
Mwah niet menselijk is war overleven,quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is mijn punt ja.
Maar als ik hem verder trek is dat niet menselijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |