Mijn moeder zei vroeger altijd moeders kunnen niet ziek zijn. Ik snapte dat nooit, nu welquote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:05 schreef silliegirl het volgende:
Mijn baby is ziekjes, heeft de hele nacht liggen snotteren en hoesten![]()
En zn mama is ook ziek, prutgriep![]()
Echt, hoe zorg je goed voor je baby als je ziek bent? Ik wil alleen maar slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook lekker fout.
Mijn man noemt haar vaak Druppel. Verder nog schatje, lieverd, meisje etc.
Dat doet Nora ookquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:00 schreef lunapuella het volgende:
Oh, ik moet bij Sambo vooral denken aan racistische stereotypes over Afro-Amerikanen...
Ik noem Ketel vaak dropje en variaties (droppie, dropke, drupke, etc). Maar hij luistert wel naar zijn naam! Draait zijn hoofd naar je toe als je hem noemt
Mijn schoonvader begon over Casplantje.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:36 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn vriend heeft de fout begaan om S vrij consequent Sambo te noemen, en nu doet E dat ook... En ik vind t zó lelijk
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:30 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Mijn schoonvader begon over Casplantje.
Toen ben ik echt heel boos geworden.
Wij hebben Orthica Orthiflor Start, die is online wel te bestellen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:31 schreef Razztwizzle het volgende:
Dat probiotica klinkt interessant trouwens. Waar ligt dat bij de AH?
Ik ook.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:52 schreef Jagärtrut het volgende:
beuh, ik ben helemaal ondersteboven van wat in Brussel gebeurd is.
De Duutser is er regelmatig, en waarschijnlijk verhuizen wij binnen nu en 2 jaar die kant op, want hij staat op de wachtlijst voor een baan daar... Zo komt het wel heel dicht bij...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo più di ieri ma meno di domani
Een betere wereld begint bij jezelfquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:21 schreef LadyBlack het volgende:
Prachtig
Alleen jammer dat die klaplopers aan de andere kant van het spectrum ook kinderen krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |