Nou, ik was 2 februari nog 55kg terwijl ik 1,83 lang ben.. Ben nu 63quote:Op maandag 21 maart 2016 20:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]inso, wat je nu zegt slaat volgens mij gewoon werkelijk nergens op.
Wat bedoel je precies?
[..]
Aaaaaah, wat is te slank dan?ik wil weten, ik ben diëtist dus je kunt mij vertrouwen
Daarom zijn wij zo zwak ras.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:45 schreef Fok-it het volgende:
Intimiteit zorgt natuurlijk wel voor een betere psyche
WEJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op maandag 21 maart 2016 20:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou, ik was 2 februari nog 55kg terwijl ik 1,83 lang ben.. Ben nu 63
Teringquote:Op maandag 21 maart 2016 20:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou, ik was 2 februari nog 55kg terwijl ik 1,83 lang ben.. Ben nu 63
Lijkt me niet de beste beslissing die je nu kunt nemen.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:45 schreef Crack_ het volgende:
Nu heb ik zin om dat poppetje op te bellen puur en alleen voor seks. Zou ik dat kunnen?! Opzich als ik dat zou kunnen zou ik het nog wel willen![]()
Dat seks niets met rationaliteit te maken heeft buiten de voortzetting van ons ras.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:45 schreef Crack_ het volgende:
inso, wat je nu zegt slaat volgens mij gewoon werkelijk nergens op.
Wat bedoel je precies?
Nu sowieso niet nee, want ben ongesteld HAHAHAHAAAAAquote:Op maandag 21 maart 2016 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me niet de beste beslissing die je nu kunt nemen.
Op korte termijn ook nietquote:Op maandag 21 maart 2016 20:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nu sowieso niet nee, want ben ongesteld HAHAHAHAAAAA
Vreetkicks zijn mij onbekend.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
WEJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Krijg jij geen eetbuien van blowen?
Blow je nu trouwens nooit meer?
Sorry voor mn overdreven reactie, maar dat is wel echt weinig ja. Reden?
Nogmaas waarom en waarom zie je dit zo zwart wit dat het zonder seks zelfs beter zou zijn?quote:Op maandag 21 maart 2016 20:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat seks niets met rationaliteit te maken heeft buiten de voortzetting van ons ras.
En alleen rationaliteit gaat ons verder krijgen.
Omdat vrijwel elke ruzie om een vrouw met de primitieve drang naar een vrouw te maken heeft.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nogmaas waarom en waarom zie je dit zo zwart wit dat het zonder seks zelfs beter zou zijn?
Ik heb er nog 30 denk ikquote:
Zou niet willen in relatie mmf..quote:Op maandag 21 maart 2016 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Denk dat ik sneller een mmf kan regelen dan een ffm.
Nee denk het ook nietquote:
Verstandigquote:Op maandag 21 maart 2016 20:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Vreetkicks zijn mij onbekend.
Ik ga nooit meer blowen idd
De reden is.. Al m'n geld ging op aan mary jane en energydrink.![]()
Ook 1 van de redenen waarom ik dus ben gestopt met blowen
Nee.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:50 schreef Crack_ het volgende:
Ik zeg nu bijvoorbeeld 'ja ik wil niet stoppen maar wel flink minderen' kan dat denk je?
Maar again, als jij denkt dat het helpt.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee denk het ook niet
[..]
Verstandig.
Ik zeg nu bijvoorbeeld 'ja ik wil niet stoppen maar wel flink minderen' kan dat denk je?
Moeilijk. Wat versta je onder flink minderen?quote:Op maandag 21 maart 2016 20:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Verstandig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |