Bedankt dat jij is niet zo gemeen reageert want ik probeer alleen maar beter te worden met zingen en dat gaat moeilijk zonder tipsquote:Op donderdag 17 maart 2016 10:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Moedig dat je het post maar eerlijk gezegd is het niet zo goed. Sowieso moet je aan je Engelse uitspraak gaan werken.
Joh, jij durft dit te posten. De figuren hierboven zitten vooral een beetje stoer te doen achter hun toetsenbord moet je maar denken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:01 schreef unitmusic het volgende:
[..]
Bedankt dat jij is niet zo gemeen reageert want ik probeer alleen maar beter te worden met zingen en dat gaat moeilijk zonder tips
Dus heb je nog verdere tips voor me
ik reageerde toch ook niet gemeen? ik zit alleen maar een beetje met je te dollen das alles. en ik vind het heel moedig van je dat je je eigen stem durft te posten. ik zelf zou dat zeker niet durven.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:01 schreef unitmusic het volgende:
[..]
Bedankt dat jij is niet zo gemeen reageert want ik probeer alleen maar beter te worden met zingen en dat gaat moeilijk zonder tips
Dus heb je nog verdere tips voor me
nou en dat waren weer de wijze worden van MPC60.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:22 schreef MPC60 het volgende:
Tip 1. Probeer eerst het zingen onder de knie te krijgen in je moerstaal.
Tip 2. Ga op Engelse les en op zangles.
Tip 3. Volg 1 en 2.
Success ermee.
Tja, je kan iemand natuurlijk ook gewoon uitlachen, dat werkt altijd fantastisch.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:26 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nou en dat waren weer de wijze worden van MPC60.
het was niet uitlachen maar toelachen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:27 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Tja, je kan iemand natuurlijk ook gewoon uitlachen, dat werkt altijd fantastisch.
Ach, als het uitlachen was, dan kon ik dat wel begrijpen want het klinkt natuurlijk helemaal nergens naar. Sorry TS maar als je echt wil gaan zingen ga op les.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:27 schreef matthias24 het volgende:
[..]
het was niet uitlachen maar toelachen.
ja daar ben ik het mee eens. beter niet teveel investeren in iets waar je geen talent voor hebt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:28 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ach, als het uitlachen was, dan kon ik dat wel begrijpen want het klinkt natuurlijk helemaal nergens naar. Sorry TS maar als je echt wil gaan zingen ga op les.
TS luister doe iets waar je goed in bent.quote:
sorry dat ik het zeg maar ik denk niet dat het voor TS verstandig is om nu mee te doen met Idols.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:37 schreef Gia het volgende:
Ik denk dat je wel de capaciteiten hebt om te leren zingen, maar op dit moment is het echt ondermaats.
Niet nu, nee. Dat zeg ik toch ook. Hij moet eerst op zangles. Maar hij heeft in de basis wel een stem, weet er alleen niet mee om te gaan.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:42 schreef matthias24 het volgende:
[..]
sorry dat ik het zeg maar ik denk niet dat het voor TS verstandig is om nu mee te doen met Idols.
TS betekent de persoon die de topic start. word ook wel Topic Starter genoemt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |