SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Jaa is ook wel logisch iddquote:Op maandag 21 maart 2016 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook wel logisch dat je afhankelijk word van iemand waar je verliefd op bent en gewoon vertrouwd/. Is wel een natuurlijke reactie
Nee dat sowieso. Maar jaquote:Op maandag 21 maart 2016 19:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaa is ook wel logisch idddoe ik zelf ook wel
Maar het moet nooit ten koste gaan van jezelf
Waarom maak jij je altijd zo druk om zulke triviale zakenquote:Op maandag 21 maart 2016 19:58 schreef Amarantha het volgende:
Waarom staat er hier in godsnaam zoveel tekst in de OP?
Vertelquote:
Je praat zijn hufterige gedrag wel een beetje goed jaquote:Op maandag 21 maart 2016 19:57 schreef Crack_ het volgende:
Maar ik denk ook wel dat hij dit zelf niet echt doorhad en onbewust deed of het voor hem zelf allemaal goed praatte. Ja, niet dat ik daar wat aan heb maar kan gewoon niet geloven dat hij dit echt deed bewust oid.
Maar misschien is dit mijn overgebleven liefde.![]()
IK VIND GEWOON KUT. Ik had niks lievers gewild dan gewoon vrienden blijven en ik vond echt alles pirma. Iedere fout die hij maakte en alles wat hij moeilijk vond, zolang hij het maar zou zeggen verwacht ik niks van hem. En dat was al te veel.
Ik ken niemand die iemand beweerd leuk te vinden en waar diegene het zo makkelijk mogelijk maakt voor die persoon en het is nog te moeilijk. Of ik was te lief.
Nee grapje hoorquote:
Omdat ik het toch zie.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom maak jij je altijd zo druk om zulke triviale zaken
Komt nog wel goed straks, als haar gevoelens zijn gaan liggen.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Je praat zijn hufterige gedrag wel een beetje goed ja
Ik zou zeggen: noem er eens eenquote:Op maandag 21 maart 2016 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee grapje hoor![]()
Ik zal ook wel mn slechte punten hebben
Laat maar horen iddquote:Op maandag 21 maart 2016 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee grapje hoor![]()
Ik zal ook wel mn slechte punten hebben
Ik hou gewoon nog steeds van hemquote:Op maandag 21 maart 2016 19:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Vat dingen snel persoonlijk opquote:Op maandag 21 maart 2016 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: noem er eens een
Goede punten van jezelf noemen is in Nederland vaak not-done. Best apart.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn enige goede punt is dat ik beschermend ben
Calvinisme he.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede punten van jezelf noemen is in Nederland vaak not-done. Best apart.
Reactie op edit: Ja, kloptquote:Op maandag 21 maart 2016 19:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Genoeg jongens die wél over hun gevoel willen praten hooren weet je, dat zijn échte mannen.
![]()
Je bent best intelligent, en leergierig heb ik het idee.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Calvinisme he.
Helaas heb ik oprecht weinig goede punten
Inso is ook grappigquote:Op maandag 21 maart 2016 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent best intelligent, en leergierig heb ik het idee.
Ik zou dat als positief iets benoemen.
Niks mis met houden vanquote:Op maandag 21 maart 2016 20:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hou gewoon nog steeds van hem.
En ik geef niet zo heel veel om mensen om me heen die niet mijn vrienden zijn. Maar als je mn vriend bent, laat ik je eigenlijk niet meer los. En hij hoorde daar ook al bij.
Maarja, ik was gewoon dom. Ik was zijn eerste vriendin en ik had ook in mijn hoofd dat ik hem enkel moest helpen en hij dit dan ook zou willen want heee, ik was zijn eerste vriendinnetje en leuk toch?!
En natuurlijk horen daar fouten bij en natuurlijk weet hij niet hoe het moet en ik vond alles goed.
Naïef ook gewoon.
Volgens mij ben ik een mannelijke Crack_?quote:Op maandag 21 maart 2016 20:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Reactie op edit: Ja, klopt
En dit is ook gewoon niks voor mij, ik ben echt héél erg open. Ik zeg eigenlijk alles, echt alles. Ik heb het zelfs gezegd wanneer ik verdrietig was op mijn ex en dan ging ik huilie doen waar hij bij was. Ik vind eerlijkheid echt het belangrijkste wat er is, dan wil ik rekening houden met bijna alles.
Maar hier werd redelijk wat gelogen ook. Hij had zn moeder en vriend verteld dat ik eetstoornis heb gehad, waarom? Geen idee
Ik had expliciet gevraagd of hij dat NIET wilde vertellen, ik heb hem gevraagd of hij dat had verteld aan iemand 'nee heb ik niet gedaan
'
Ik ben gewoon veels te lief geweest, vond zijn fouten wel prima want ik wilde hem helpen. Kon hem helpen.. Dacht ik.
Eens.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Je moet gewoon relatie niet te moeilijk maken
En als dat niet zo is ook geen waarde aan hecten.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eens.
Zeggen tegen elkaar waar je mee zit is daarin al een zeer goeie stap vooruit.
Dat opkroppen is niks neequote:Op maandag 21 maart 2016 20:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eens.
Dat is wel 1 van de grondbeginselen (oid)quote:Op maandag 21 maart 2016 20:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eens.
Nergens voor nodig ookquote:Op maandag 21 maart 2016 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat opkroppen is niks nee
Dan ga je ook zo langs elkaar heen leven
Hoezo niet mee omgaan?quote:Op maandag 21 maart 2016 20:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Niks mis met houden vanEn dom ben je ook niet. Jezelf niet zo de grond in trappen hoor
Relaties zijn moeilijk. Ik kan er ook totáál niet mee omgaan
[..]
Volgens mij ben ik een mannelijke Crack_?ermahgerdd
zo herkenbaar
Nouja, ik zeg niet álles. Dat komt niet goed
Maar je ex is een lul.
Voor veel wel. Die gaan dan bij alles twijfelen: Moet ik dit wel tegen hem zeggen? En dna begint hetquote:
Eerlijkquote:Op maandag 21 maart 2016 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als jullie allemaal 3 dingen konden noemen die jullie positief aan jezelf ervaren, qua relatie materiaal.
Wat?quote:Op maandag 21 maart 2016 20:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En als dat niet zo is ook geen waarde aan hecten.
Hahaha, ja ik denk dat ik er wel eens de fout in ben gegaan door alles te bespreken wat ik dacht en voelde en hahahaquote:Op maandag 21 maart 2016 20:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is wel 1 van de grondbeginselen (oid)
Al moet je natuurlijk ook niet álles willen bespreken.
Ik heb geduld, openminded en lief.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als jullie allemaal 3 dingen konden noemen die jullie positief aan jezelf ervaren, qua relatie materiaal.
Ik ben een goeie luisteraar en kan goeie oprechte gesprekken hebben met iemand waar ik relatie mee heb.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben beschermend.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Doet mn zus, stoor me daar kapot aanquote:Op maandag 21 maart 2016 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor veel wel. Die gaan dan bij alles twijfelen: Moet ik dit wel tegen hem zeggen? En dna begint het
quote:Op maandag 21 maart 2016 20:13 schreef Insomnia_ het volgende:
En ben goed in het bouwen van toekomst.
En dan zeggen dat je nie veel goede punten hebtquote:Op maandag 21 maart 2016 20:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Ben niet bang om te zeggen wat ik denk.
Heb verder vooral veel slechte punten hoor.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
En dan zeggen dat je nie veel goede punten hebt
quote:
Ik denk dat ik een andere kijk heb op dingen dan de meeste mensen, en dat die grappig is.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Valt wel mee.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2016 20:16 schreef Divje het volgende:
Openminded ben ik ook. Kan ook goed luisteren, soms wel goed advies geven. Had ik zorgzaam al genoemd? Of eerlijk?
Verder ben ik ook heel wantrouwend, krijg je totaal geen vrijheid en eis ik openheid over ALLES.
Coke moet gepushed worden.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Maar geld is gewoon makkelijk aan te komen.
Nee, werk is gewoon makkelijker aan te komen dat luchtquote:
Nee hoorquote:
quote:Op maandag 21 maart 2016 20:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee hoorik geef meestal teveel vrijheid waardoor ik weer heel wantrouwend word
Op een paar vlakken wel. Daarom is het ook extreemquote:Op maandag 21 maart 2016 20:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Extreem conservatief. Al is dat niet per definitie een negatief punt.
maw: Ik werk mezelf vaak tegen in relaties.quote:
Ik ben alleen voor Nederlandse begrippen extreem.quote:
Misschien jaquote:Op maandag 21 maart 2016 20:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben alleen voor Nederlandse begrippen extreem.
In veel landen ben ik gematigd.
Wat ik altijd hoor is dat men het waardeert dat ik eerlijk ben.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een andere kijk heb op dingen dan de meeste mensen, en dat die grappig is.
Zeg altijd eerlijk wat ik denk, ook al is dat niet wat je wil horen (ja dan moet je maar niet naar mij komen)
En ik ben zo gek als een deurtje natuurlijk en doe gekke dingen en daar moetne mensen om lachen HGIGHI
Nu jij?
Terwijl ik op vrijwel elk punt een redelijke centrum mening hebtquote:Op maandag 21 maart 2016 20:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien ja![]()
Ik noem je wel extreem conservatief inderdaad
Toch groot verschil met oost-europese denkbeelden danquote:Op maandag 21 maart 2016 20:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Terwijl ik op vrijwel elk punt een redelijke centrum mening hebt
Noem ze eens op danquote:Op maandag 21 maart 2016 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch groot verschil met oost-europese denkbeelden dan
Ja, ik kan nu geen concrete voorbeelden noemen. Misschien ben je ook wel gewoon gematigd maar komt het er vaak redelijk extreem uit op fokquote:
hahahaquote:Op maandag 21 maart 2016 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ik altijd hoor is dat men het waardeert dat ik eerlijk ben.
Daarnaast denk ik het verzorgende.
Als 3de zou ik zeggen dat ik low maintenance ben.
FOK! is dan ook geen goede standaard.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:23 schreef Fok-it het volgende:
Misschien ben je ook wel gewoon gematigd maar komt het er vaak redelijk extreem uit op fok
quote:Op maandag 21 maart 2016 20:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik vond het idee dat mijn ex seks had met iemand anders en dat ik dat mocht zien echt rete geil.
Apart.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik vond het idee dat mijn ex seks had met iemand anders en dat ik dat mocht zien echt rete geil. Maar dan wel op die manier en niet op een andere manier. En dat had ik echt enkel en alleen bij één ex, de rest niet.
Mwah ja misschien. Vind fok trouwens echt een negatieve kant op gaan in bepaalde delen.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je op FOK! conservatief bent komt het al extreem over.
quote:Op maandag 21 maart 2016 20:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik vond het idee dat mijn ex seks had met iemand anders en dat ik dat mocht zien echt rete geil. Maar dan wel op die manier en niet op een andere manier. En dat had ik echt enkel en alleen bij één ex, de rest niet.
Veel te linksquote:Op maandag 21 maart 2016 20:26 schreef Fok-it het volgende:
Vind fok trouwens echt een negatieve kant op gaan in bepaalde delen.
Ja, ik weet ook niet waarom ik dat bij die persoon hadquote:Op maandag 21 maart 2016 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Apart.
Denk niet dat ik het erg fijn zou vinden als ik Loka met een ander zie.
Hmm.. Op die manier lijkt 't me he-le-maal niksquote:Op maandag 21 maart 2016 20:24 schreef Crack_ het volgende:
Niks mis mee.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit topic gaat wel de verkeerde kant op.
Lolquote:
Verklaar je nader.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:28 schreef LittleBrownie het volgende:
ik ksn goed koken, neuken, schoonmaken. Wat wil je nog meer
Vooral een hoop linkspopulisme ja.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:28 schreef Fok-it het volgende:
Nou nee, juist niet. Kijk de gemiddelde reactie in NWS.
Ex had dat wel met mij.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet waarom ik dat bij die persoon had
Misschien dat als het ooit gebeurd zou zijn dat ik het ook wel niks vond hoor, maar we hadden het er een paar keer over en toen werd ik er iedere keer opgewonden van.
Vond het ook heerlijk om zijn seksverhalen te horen van met andere meiden![]()
.
Ze wilde als ze weer thuis kwam geile verhaaltjes horenquote:Op maandag 21 maart 2016 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ex had dat wel met mij.
Wilde alles weten wat ik had gedaan en alles.
Maar als toen een vriendin van mij langs kwam (gewoon vriendschappelijk) wilde ze niet thuis zijn.
Raar wel.
quote:
Nee, dan was ze ook echt dagen van slag.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Ze wilde als ze weer thuis kwam geile verhaaltjes horen
Uh neequote:Op maandag 21 maart 2016 20:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vooral een hoop linkspopulisme ja.
Watquote:Op maandag 21 maart 2016 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dan was ze ook echt dagen van slag.
Oh, dat is best apart..quote:Op maandag 21 maart 2016 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ex had dat wel met mij.
Wilde alles weten wat ik had gedaan en alles.
Maar als toen een vriendin van mij langs kwam (gewoon vriendschappelijk) wilde ze niet thuis zijn.
Raar wel.
Hoe dan?quote:Op maandag 21 maart 2016 20:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm.. Op die manier lijkt 't me he-le-maal niks
Maar noem eens wat kwaliteiten in bed die je goed beheerstquote:
Dan treedt de participatie-wet inquote:Op maandag 21 maart 2016 20:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dat is best apart..
Dat is echt apart. Waarom wilde ze weten wat je met andere meiden had gedaan, uit interesse of om te controleren oid want dat kan ook nog
.
Ik word graag overal bij betrokken, bij vrienden en familie van mn relatie enzo. Ik wil zien dat diegene trots op me is en me overal bij wil betrekken en me wil delen omdat ja, gewoon. Nou lijkt me logisch he. Omdat iemand mij zo leuk zou vinden
.
[..]
Hoe dan?
Schijn goed te pijpenquote:Op maandag 21 maart 2016 20:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar noem eens wat kwaliteiten in bed die je goed beheerst![]()
quote:
Ja, vind dat nog steeds beetje kromquote:
Nee, voor een man kan ik dat begrijpen.. maar twee vrouwen en één man is voor de vrouw volgens mij niet zo boeiendquote:
Ja, was aparte meid.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dat is best apart..
Dat is echt apart. Waarom wilde ze weten wat je met andere meiden had gedaan, uit interesse of om te controleren oid want dat kan ook nog
.
Ik word graag overal bij betrokken, bij vrienden en familie van mn relatie enzo. Ik wil zien dat diegene trots op me is en me overal bij wil betrekken en me wil delen omdat ja, gewoon. Nou lijkt me logisch he. Omdat iemand mij zo leuk zou vinden
.
[..]
Hoe dan?
Stormfront is in BNW.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Ja, vind dat nog steeds beetje kromWeet wel dat het links is maar otch maak ik die associatie niet snel
Maar ja inderdaad dat ja.
En al die reacties worden gewoon maar klakkeloos geaccepteerdFucking stormfront daar
Omdat het vervelend is dat ook linksen gewoon populistisch tot op het bot is?quote:Op maandag 21 maart 2016 20:31 schreef Fok-it het volgende:
Ja, vind dat nog steeds beetje kromWeet wel dat het links is maar otch maak ik die associatie niet snel
Dan ben jij nog nooit op stormfront geweest.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:31 schreef Fok-it het volgende:
En al die reacties worden gewoon maar klakkeloos geaccepteerdFucking stormfront daar
FFM of MMF maakt me niet zoveel uit. IK DOE MEEquote:Op maandag 21 maart 2016 20:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, voor een man kan ik dat begrijpen.. maar twee vrouwen en één man is voor de vrouw volgens mij niet zo boeiend.
Pics van jou dan grquote:Op maandag 21 maart 2016 20:32 schreef Divje het volgende:
[..]
FFM of MMF maakt me niet zoveel uit. IK DOE MEE
Ben er op zich best benieuwd naar, zowel 2 vrouwen als 2 mannen.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, voor een man kan ik dat begrijpen.. maar twee vrouwen en één man is voor de vrouw volgens mij niet zo boeiend.
Ik wil wel nog keer MMFquote:Op maandag 21 maart 2016 20:32 schreef Divje het volgende:
[..]
FFM of MMF maakt me niet zoveel uit. IK DOE MEE
Oh nee hoor. Dat weet ik wel.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat het vervelend is dat ook linksen gewoon populistisch tot op het bot is?
Ja maar vaak gaat dat ook niet zo automatisch. Soms wel maar dat is meer als je 16 bent oid.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben er op zich best benieuwd naar, zowel 2 vrouwen als 2 mannen.
Maar goed, kans doet zich tot op heden nooit voor.
quote:
Rechts gaat uit van gelijke kanzen en verantwoordleijkheden.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:34 schreef Fok-it het volgende:
Maar dat hele xenofobe, bange, klimaat wat daar heerst. Mag geen racisme zeggen maar soms is dat gewoon ook zo. VInd ik meer rechts populismes dan links.
hahahaaaaaaa Divje is dik!quote:Op maandag 21 maart 2016 20:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Kom over een half jaar nog eens met die vraag
Sixpack dan?quote:Op maandag 21 maart 2016 20:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Kom over een half jaar nog eens met die vraag
quote:
Kloptquote:Op maandag 21 maart 2016 20:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit zou jij een jaar of 2 geleden echt niet op fok hebben gezegd![]()
Kleine meisjes worden groot
Het is naar mijn mening niet echt trio-waardig, maar ooit samen iemand gepijpt.quote:
Heb vorig jaar wel kans gehad, maar heb dat dood laten bloeden.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar vaak gaat dat ook niet zo automatisch. Soms wel maar dat is meer als je 16 bent oid.
wowwquote:Op maandag 21 maart 2016 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is naar mijn mening niet echt trio-waardig, maar ooit samen iemand gepijpt.
Wat danquote:Op maandag 21 maart 2016 20:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ja, een kleintje. Die is mooier over half jaar
en? hoe was dat?quote:Op maandag 21 maart 2016 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is naar mijn mening niet echt trio-waardig, maar ooit samen iemand gepijpt.
`gesprek met derde erbij of?quote:Op maandag 21 maart 2016 20:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Neebleef bij een gesprek. Door blowen nooit doorgegaan
Hm oke.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rechts gaat uit van gelijke kanzen en verantwoordleijkheden.
Links niet.
Daardoor kunnen ze zo extreem populistisch zijn
Rechts gaat uit dat iedereen, zwart, blank, moslim, christen een gelijke kans verident.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm oke.
Nou ja, ik zal dan toch wel minder links zijn dan gedacht
quote:Op maandag 21 maart 2016 20:37 schreef Fok-it het volgende:
LB is een seksbeest geworden
Je was zo onschuldig
Jij ook wel toch ooit.quote:
Er zijn weinig dingen die me saaier lijken dan een trio.quote:
Trio of vreemdgegaan?quote:
Nouja, was online gesprek met z'n 3en. En hadden afgesproken maar ben het glad vergeten met m'n stonede kopquote:
quote:Op maandag 21 maart 2016 20:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Nouja, was online gesprek met z'n 3en. En hadden afgesproken maar ben het glad vergeten met m'n stonede kopman man man.
Trio soort van.quote:
Kost veel energie.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Trio klinkt denk ik veel spannender dan dat t is
Ah, dat is kut.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb vorig jaar wel kans gehad, maar heb dat dood laten bloeden.
Ze loog tegen me, had ik geen trek in.
Verder gewoon niet veel contact met vrouwen, laat staan op zo'n manier. Ach.
Euh, ja niet zo heel boeiend eigenlijk. Dat andere meisje was mn beste vriendin en het was gewoon haar vriend en ja. Was wel spannend enzo natuurlijk, maarrr niet zo heel boeiend eigenlijk?quote:
Verklaar je naderquote:
Denk dat 1 van de 3 altijd teleurgesteld is naderhandquote:Op maandag 21 maart 2016 20:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Trio klinkt denk ik veel spannender dan dat t is
Was wel een héél geil gesprekje. Maar die ochtend (2 weken later) niet meer aan gedacht, en had m'n 'kans verkeken'.quote:
Dan gaat fok-it weer huilen beter niet.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2016 20:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Euh, ja niet zo heel boeiend eigenlijk. Dat andere meisje was mn beste vriendin en het was gewoon haar vriend en ja. Was wel spannend enzo natuurlijk, maarrr niet zo heel boeiend eigenlijk?
DM danquote:Op maandag 21 maart 2016 20:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan gaat fok-it weer huilen beter niet.
wat dan?quote:Op maandag 21 maart 2016 20:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ja, een kleintje. Die is mooier over half jaar
Twee weken later ook echtquote:Op maandag 21 maart 2016 20:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Was wel een héél geil gesprekje. Maar die ochtend (2 weken later) niet meer aan gedacht, en had m'n 'kans verkeken'.
Wat lul jij nou weerquote:Op maandag 21 maart 2016 20:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso is seks maar een beetje een proletenactiviteit waar we zelf slaaf van zijn
Wat precies?quote:
De mens is zelf helaas slaaf van zijn eigen primitieve gevoelens.quote:
Ja, misschien jij.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De mens is zelf helaas slaaf van zijn eigen primitieve gevoelens.
met je beste vriendin en dr vriendquote:
quote:Op maandag 21 maart 2016 20:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Moet je voorstellen dat we daar boven konden staan, koekoek wat een fantastische vooruitgang zou dat zijn
quote:
Vond het wel zonde eigenlijk. Vond haar altijd wel leuk en opwindend.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, dat is kut.
Achja, zou je het heel jammer vinden als het er nooit van zou komen dan? Vaak zoiets van 'ja wel leuk maar als het niet gebeurd, ook goed'
(te) Slankquote:Op maandag 21 maart 2016 20:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat dan?
[..]
Twee weken later ook echt![]()
Ik was wel half verliefd op dat meisje en ik en zij hadden samen wel al meer dingen gedaanquote:Op maandag 21 maart 2016 20:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
met je beste vriendin en dr vriend
Ja geen idee waarom
Altijd die drift om verder te zoeken of wat bedoel je.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Want jullie zijn natuurlijk op langer termijn zo gelukkig van seks.
quote:Op maandag 21 maart 2016 20:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Aaaaaah, wat is te slank dan?quote:Op maandag 21 maart 2016 20:43 schreef Divje het volgende:
[..]
(te) Slank, wel 8 kilo aangekomen laatste weken maar moet nog meer bij
En iddWaarom spraken we zoiets 2 weken later af? GEEN IDEE
dom dom dom.
Intimiteit zorgt natuurlijk wel voor een betere psychequote:Op maandag 21 maart 2016 20:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Nou, ik was 2 februari nog 55kg terwijl ik 1,83 lang ben.. Ben nu 63quote:Op maandag 21 maart 2016 20:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]inso, wat je nu zegt slaat volgens mij gewoon werkelijk nergens op.
Wat bedoel je precies?
[..]
Aaaaaah, wat is te slank dan?ik wil weten, ik ben diëtist dus je kunt mij vertrouwen
Daarom zijn wij zo zwak ras.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:45 schreef Fok-it het volgende:
Intimiteit zorgt natuurlijk wel voor een betere psyche
WEJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op maandag 21 maart 2016 20:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou, ik was 2 februari nog 55kg terwijl ik 1,83 lang ben.. Ben nu 63
Teringquote:Op maandag 21 maart 2016 20:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou, ik was 2 februari nog 55kg terwijl ik 1,83 lang ben.. Ben nu 63
Lijkt me niet de beste beslissing die je nu kunt nemen.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:45 schreef Crack_ het volgende:
Nu heb ik zin om dat poppetje op te bellen puur en alleen voor seks. Zou ik dat kunnen?! Opzich als ik dat zou kunnen zou ik het nog wel willen![]()
Dat seks niets met rationaliteit te maken heeft buiten de voortzetting van ons ras.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:45 schreef Crack_ het volgende:
inso, wat je nu zegt slaat volgens mij gewoon werkelijk nergens op.
Wat bedoel je precies?
Nu sowieso niet nee, want ben ongesteld HAHAHAHAAAAAquote:Op maandag 21 maart 2016 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me niet de beste beslissing die je nu kunt nemen.
Op korte termijn ook nietquote:Op maandag 21 maart 2016 20:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nu sowieso niet nee, want ben ongesteld HAHAHAHAAAAA
Vreetkicks zijn mij onbekend.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
WEJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Krijg jij geen eetbuien van blowen?
Blow je nu trouwens nooit meer?
Sorry voor mn overdreven reactie, maar dat is wel echt weinig ja. Reden?
Nogmaas waarom en waarom zie je dit zo zwart wit dat het zonder seks zelfs beter zou zijn?quote:Op maandag 21 maart 2016 20:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat seks niets met rationaliteit te maken heeft buiten de voortzetting van ons ras.
En alleen rationaliteit gaat ons verder krijgen.
Omdat vrijwel elke ruzie om een vrouw met de primitieve drang naar een vrouw te maken heeft.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nogmaas waarom en waarom zie je dit zo zwart wit dat het zonder seks zelfs beter zou zijn?
Ik heb er nog 30 denk ikquote:
Zou niet willen in relatie mmf..quote:Op maandag 21 maart 2016 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Denk dat ik sneller een mmf kan regelen dan een ffm.
Nee denk het ook nietquote:
Verstandigquote:Op maandag 21 maart 2016 20:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Vreetkicks zijn mij onbekend.
Ik ga nooit meer blowen idd
De reden is.. Al m'n geld ging op aan mary jane en energydrink.![]()
Ook 1 van de redenen waarom ik dus ben gestopt met blowen
Nee.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:50 schreef Crack_ het volgende:
Ik zeg nu bijvoorbeeld 'ja ik wil niet stoppen maar wel flink minderen' kan dat denk je?
Maar again, als jij denkt dat het helpt.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee denk het ook niet
[..]
Verstandig.
Ik zeg nu bijvoorbeeld 'ja ik wil niet stoppen maar wel flink minderen' kan dat denk je?
Moeilijk. Wat versta je onder flink minderen?quote:Op maandag 21 maart 2016 20:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Verstandig.
Iedere roker/blower/drinker die gaat minderne houdt zichzelf voor de gek.quote:
Je vriendin laten neuken door een andere kerel echt niet.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je MMF bent ben je echt eenflikker
whyquote:
Neen, denk het niet. Moet ook dan nog wel iets van liefde naar elkaar in zitten. Hoef nog geen eens perse relatie-liefde te zijn, maar je moet iig om elkaar geven vind ikquote:Op maandag 21 maart 2016 20:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar again, als jij denkt dat het helpt.
Maar het is voor veel een ontsnapping aan iets wat later dan weer harder terugkomt
quote:Op maandag 21 maart 2016 20:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Moeilijk. Wat versta je onder flink minderen?
Ik neig echt naar wat InsoGod zegt.
Ja dat is ook wel zo. Je houdt je verslaving in stand maar zegt tegen jezelf 'ik doe minder, dat is oké'.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iedere roker/blower/drinker die gaat minderne houdt zichzelf voor de gek.
En dan gaat het even minder en ben je weer op topniveauquote:Op maandag 21 maart 2016 20:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo. Je houdt je verslaving in stand maar zegt tegen jezelf 'ik doe minder, dat is oké'.
Dan hou je jezelf wel voor de gek jaquote:Op maandag 21 maart 2016 20:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja op dit moment zeg ik 2x in de week
. Dat is niet flink minderen he
ja, 1x. was echt een grote ramp.quote:
Spannend. Wat gaan jullie doen?quote:Op maandag 21 maart 2016 20:54 schreef Etsu het volgende:
jongens jongens jongens
ik en die tindermatch gaan datennnn volgende week zondag omfg.
Pijpzequote:Op maandag 21 maart 2016 20:54 schreef Etsu het volgende:
jongens jongens jongens
ik en die tindermatch gaan datennnn volgende week zondag omfg.
[..]
ja, 1x. was echt een grote ramp.
Ik vind het wel een fijn idee dat mocht ik weer eens besluiten een jointje te gaan roken, ik daar gewoon de hele avond van ondersteboven zou zijn.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:53 schreef Crack_ het volgende:
Vroegah was blowen echt een uitstapje, en dan kocht ik één joint.. VOOR DE HELE AVOND OMG
Ja, dat is ook echt heerlijk natuurlijkquote:Op maandag 21 maart 2016 20:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het wel een fijn idee dat mocht ik weer eens besluiten een jointje te gaan roken, ik daar gewoon de hele avond van ondersteboven zou zijn.
link plx!quote:Op maandag 21 maart 2016 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Je kunt hem zien op de cam voor slechts 9,99.
Jij bent de eerste die het hoort.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh haha. Ben benieuwd, ik hoor het vast wel hoe het ging.
nl.chatrandom.comquote:
Jij bent de prins?quote:Op maandag 21 maart 2016 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die het hoort.
En ik moest het witte paard meenemen (is een dom grapje tussen ons) dus nu zit ik te denken om een klein speelgoedje in de vorm van een wit paard te kopen ofzo en mee te nemen
Haha doen.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die het hoort.
En ik moest het witte paard meenemen (is een dom grapje tussen ons) dus nu zit ik te denken om een klein speelgoedje in de vorm van een wit paard te kopen ofzo en mee te nemen
kom hier smoken danquote:
Ja, hutje.quote:
Nee ik vind jou beetje eng Mikeyquote:
Uiteindelijk moet je het zelf weten. Maar het helpt je alleen op de korte termijn.quote:
Oke meer voor mijquote:Op maandag 21 maart 2016 21:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, hutje.
Hahaah, gewoon onder de dekens oid, verstoppen.
[..]
Nee ik vind jou beetje eng Mikey
Kom jij smoken danquote:
Rook jij IKEA potloden ?quote:Op maandag 21 maart 2016 21:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
https://scontent-ams3-1.x(...)f1c46388&oe=56F1F9F8
Aandruk tool.quote:
Ik ga nu ook draaien, maar dan alleen shag.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
https://scontent-ams3-1.x(...)f1c46388&oe=56F1F9F8
bahquote:Op maandag 21 maart 2016 21:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga nu ook draaien, maar dan alleen shag.
shopquote:Op maandag 21 maart 2016 21:24 schreef Divje het volgende:
Crack is óf koken of toch naar de shop?
Of hutje
Ik denk eten. Dacht dat ze het al had gemaakt, alleen niet gegeten.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:24 schreef Divje het volgende:
Crack is óf koken of toch naar de shop?
Of hutje
Jon Snow at a dinner party is zo grappigquote:
Die heb ik maanden terug al gezienquote:Op maandag 21 maart 2016 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jon Snow at a dinner party is zo grappig
Goed bezig danquote:Op maandag 21 maart 2016 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk eten. Dacht dat ze het al had gemaakt, alleen niet gegeten.
Heb je dat soortgelijke filmpje van Star Wars ook gezien? Zie je Milo in dat programma Undercover Boss. Die is ook geniaalquote:Op maandag 21 maart 2016 21:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die heb ik maanden terug al gezienDeze is van maand geleden.
Hmm nee.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je dat soort gelijke filmpjes van Star Wars ook gezien? Zie je Milo in dat programma Undercover Boss. Die is ook geniaal
Wat zijn jouw plannen eigenlijk voor dit jaar qua studie/werk?quote:
Dat is tobey Maguire toch?quote:Op maandag 21 maart 2016 22:08 schreef richolio het volgende:
Brothers blijft echt godverdomme een prachtfilm, vooral die gozer is echt goed
[ afbeelding ]
Ja hijquote:Op maandag 21 maart 2016 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is tobey Maguire toch?
Volgens mij hb ik die film nog niet gezien
Nope?quote:Op maandag 21 maart 2016 22:14 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja hij
Weet je wel waar die over gaat? Wel echt een aanrader (voor in een depri mood)
Die Tobey gaat naar Afghanistan om te vechten, wordt ontvoerd en voor dood verklaard. Maar hij leeft dus nog en dan komt hij terug naar 'murica, nog wel in shock enzoquote:
Ik vind dat echt een walgelijk slechte film.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tobey is ook tof in Fear and Loathing in Las Vegas
bazen film.
haha waarom?quote:Op maandag 21 maart 2016 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een walgelijk slechte film.
Klinkt wel tof ja. Beetje Homeland achtigquote:Op maandag 21 maart 2016 22:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Die Tobey gaat naar Afghanistan om te vechten, wordt ontvoerd en voor dood verklaard. Maar hij leeft dus nog en dan komt hij terug naar 'murica, nog wel in shock enzo
Homeland wil ik ook nog graag zienquote:Op maandag 21 maart 2016 22:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klinkt wel tof ja. Beetje Homeland achtig
Ik denk dat iedereen die drugs gebruikt die film een stuk leuker vind dan mensendie dat niet doenquote:
Komt wel erg bekend voorquote:Op maandag 21 maart 2016 22:25 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een betere beschrijvingMijne was beetje saai
Homelandquote:Op maandag 21 maart 2016 22:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klinkt wel tof ja. Beetje Homeland achtig
Laatste 2 seizoenen niet meer gezien. Is Carrie inmiddels al met Quinn het bed ingedoken?quote:
Ik ben nu bij S4 E3quote:Op maandag 21 maart 2016 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laatste 2 seizoenen niet meer gezien. Is Carrie inmiddels al met Quinn het bed ingedoken?
Dat is met die Pakistaanse/Indiase jongenn toch? Volgens mij ben ik toen gestoptquote:
Klopt.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is met die Pakistaanse/Indiase jongenn toch? Volgens mij ben ik toen gestopt
Als je van die series houdt moet je Quantico eens checken.quote:
Zo werkt dat niet, gewoon nog een keer kijkenquote:Op maandag 21 maart 2016 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt wel erg bekend voor
Misschien toch ooit gezien. En misshien uitgezet ofzo
Zegt me even niets, thanks ga hem noterenquote:Op maandag 21 maart 2016 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je van die series houdt moet je Quantico eens checken.
Volgt 2 verhalen. 1 over een groep trainees die zich aanmelden bij de FBI-academy en de ander een x-aantal jaar later over een terroristische aanslag waar ze 1 van de trainees van verdenken het gepleegd te hebben. Echt vette serie
Valt qua drugs wel mee. Beter kijk je Requiem of a Dream voor harde rauwe shitquote:Op maandag 21 maart 2016 22:32 schreef Fok-it het volgende:
Beste drugsfilm is Cidade de Deus. Harde rauwe film was dat
Ja, is toch een beetje leuker door de dingen die je herkent.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die drugs gebruikt die film een stuk leuker vind dan mensendie dat niet doen
Yessirquote:Op maandag 21 maart 2016 22:42 schreef richolio het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet, gewoon nog een keer kijken
Het gaat ook niet alleen om de drugs zelf. Ook om de gevolgen ervan natuurlijkquote:Op maandag 21 maart 2016 22:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Valt qua drugs wel mee. Beter kijk je Requiem for a Dream voor harde rauwe shit
Beste drugsfilm is sowieso Trainspotting
Dat zeg ikquote:Op maandag 21 maart 2016 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat ook niet alleen om de drugs zelf. Ook om de gevolgen ervan natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |