Vind haar niet zo knap, wel erg leukquote:Op maandag 21 maart 2016 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was vroeger een beetje verliefd op Jenna Elfman
[ afbeelding ]
Grappigquote:Op maandag 21 maart 2016 18:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Soms. In Brabant vinden ze absoluut van niet, in Den Haag vinden ze van wel.
quote:Op maandag 21 maart 2016 18:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Soms. In Brabant vinden ze absoluut van niet, in Den Haag vinden ze van wel.
Frisse lucht doet veelquote:Op maandag 21 maart 2016 19:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik voel me echt zoooo kut, dat ik denk dat ik vanavond maar weer stadje ga?Ik loop echt gewoon werkelijk de héle dag te janken.
Waarom zou je dan stadje in gaan?quote:Op maandag 21 maart 2016 19:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik voel me echt zoooo kut, dat ik denk dat ik vanavond maar weer stadje ga?Ik loop echt gewoon werkelijk de héle dag te janken.
Ga je je volgieten?quote:Op maandag 21 maart 2016 19:05 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op maandag 21 maart 2016 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou je dan stadje in gaan?
En aandachtquote:
Maar je hebt onze aandacht ook? Volgieten is zo ongezoooond..quote:Op maandag 21 maart 2016 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
En aandacht, van mensen die ik daarna toch nooit meer zie
Haha, ja is ook zo. Maar wil me beetje mooi en geliefd voelen.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Maar je hebt onze aandacht ook? Volgieten is zo ongezoooond..
Nou, je zag er op je foto leuk uit hoorquote:Op maandag 21 maart 2016 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, ja is ook zo. Maar wil me beetje mooi en geliefd voelen.
Ik vermoed dat ze het als eufemisme bedoeld.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou, je zag er op je foto leuk uit hoor
quote:Op maandag 21 maart 2016 19:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou, je zag er op je foto leuk uit hoor
Niet zo moeilijk doenquote:Op maandag 21 maart 2016 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze het als eufemisme bedoeld.
Sorry, maar hier snap ik niets van.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat ik er om moet vragen al beetje kut, maarja.. ik wist dat ik anders nooit zou horen wat diegene leuk aan mij vond. Maarja, beetje kut dat dat vier weken moet duren en ik heb t overigens nog niet. Komt waarschijnlijk morgen binnen incl portokosten boete..
juicygodquote:Op maandag 21 maart 2016 19:25 schreef JanCees het volgende:
Aanradertje https://open.spotify.com/(...)ONxQje1Fmw9AFHT7bCp8
Als iemand geen postzegel gebruiktquote:
Het was mn vriend hequote:
Ja, heb al. En ga niet uit want Etsu heeft me overgehaald dat ik daar toch niet vrolijker van ga worden en het is ook enkel mezelf voor de gek houdenquote:
quote:Op maandag 21 maart 2016 19:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het was mn vriend he.
Drie maanden oid relatie gehad..
Heb echt heeel vaak huilend gesmeekt of hij iets liefs voor me wilde doen om mij het gevoel te geven dat het meer dan seks was, of meer dan gewenning of ja.. dat het gewoon ook echt om mij ging.
Gewoon niks. Ja, enkel dingen waar ik zelf om vroeg... Maar dan alsnog zoooooooooooo tyfus laat dat het niet echt serieus te nemen is. Maar níks van hem zelf omdat hij zelf zou denken 'ik geef om haar, ik vind haar leuk en ik wil dat zij dat ook zo denkt' of 'we hadden het leuk samen, ik wil niet dat ze negatief terug kijkt'
GEWOON NIIIIIIIIHIIKS. Voel me gewoon echt bedrogen. En natuurlijk zal ik ook wel dingen verkeerd hebben gedaan, maar dat is nooit tegen mij verteld. Daar moest ik óf achter komen via internet of ik hoorde het gewoon niet
.
Zo. Dat moest eruit, tegen andere mensen zeggen helpt wel. En ook weer niet, WANT SNAP HET NIET
Hehequote:Op maandag 21 maart 2016 19:27 schreef Crack_ het volgende:
Gewoon niks. Ja, enkel dingen waar ik zelf om vroeg... Maar dan alsnog zoooooooooooo tyfus laat dat het niet echt serieus te nemen is. Maar níks van hem zelf omdat hij zelf zou denken 'ik geef om haar, ik vind haar leuk en ik wil dat zij dat ook zo denkt' of 'we hadden het leuk samen, ik wil niet dat ze negatief terug kijkt'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |