Ik wil hier eigenlijk nu wel weg, maar vind zonde van mn huisquote:Op maandag 21 maart 2016 18:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik woon nog een jaar of 4-6 in de grote stad.
En dan mooi verhuizen
Heb daar eigenlijk nooit zo veel moeite mee gehad. Vond wel fijnquote:
Dit zeggen mensen meestal die niet uit een dorp komenquote:Op maandag 21 maart 2016 18:09 schreef Divje het volgende:
In die kleine dorpen is het zo dat als je zelf niet meer weet wat je aan het doen bent, 1 van de buren het meestal wél weet.
huehue
Kom jij uit een dorpquote:Op maandag 21 maart 2016 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil hier eigenlijk nu wel weg, maar vind zonde van mn huis. Maar heb hier eigenlijk niks meer te zoeken.
[..]
Heb daar eigenlijk nooit zo veel moeite mee gehad. Vond wel fijn.
[..]
Dit zeggen mensen meestal die niet uit een dorp komen.
Ik heb 1 keer in mn leven in een dorp gewoond.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:10 schreef Crack_ het volgende:
Heb m'n leven lang in dorpen gewoond en in die kleine dorpjes is het écht zoquote:Op maandag 21 maart 2016 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik herken dit.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:11 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nu ook vooral dat ik mn ouders erg mis en mn neefje![]()
. Vind het echt jammer dat ik die zo weinig zie
quote:Op maandag 21 maart 2016 18:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Allemaal een rondje op Greet elke week.
Jaquote:
heheheh, ja hier op de middelbare ook één donkere jongenquote:Op maandag 21 maart 2016 18:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer in mn leven in een dorp gewoond.
En toen was ik de enige allochtoon.
Mijn vader leest het niet eensquote:Op maandag 21 maart 2016 18:11 schreef Amarantha het volgende:
Als ik vraag wanneer kan ik langs komen dan zegt die 'weet niet' en als ik zeg ik mis je dan krijg ik gewoon geen antwoord
Heb je een zachte gquote:Op maandag 21 maart 2016 18:12 schreef Crack_ het volgende:
Ja .
Ben Brabander uit een klein dorpje waar ze Dommelsch bier maken, maar voor studie naar Den Haag verhuisd
Mijnes ook niet.quote:
Ja, de echte kleine kleine dorpjes zullen wel zo zijn ja.. maar de meeste dorpen zijn wel wat groter dan datquote:Op maandag 21 maart 2016 18:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb m'n leven lang in dorpen gewoond en in die kleine dorpjes is het écht zo
Ahwwquote:Op maandag 21 maart 2016 18:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik herken dit.
Ik mis mn zusje soms zo erg dat ik er bijna van moet huilen.
Ik was gelukkig voor mij dan wel blank.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:12 schreef Crack_ het volgende:
heheheh, ja hier op de middelbare ook één donkere jongen![]()
M'n kleinste dorpje had 1100 inwonersquote:Op maandag 21 maart 2016 18:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, de echte kleine kleine dorpjes zullen wel zo zijn ja.. maar de meeste dorpen zijn wel wat groter dan dat.
[..]
Ahww![]()
ja maar bij jouw echt kutje
Ik moest vandaag huilen om mijn vader.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel jammer want mis hem echt.
Overleden?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik moest vandaag huilen om mijn vader.
Maar daar kan ik nooit meer bij op bezoek.
Al 6 jaar.quote:
Ik moet vanavond naar een of andere kunst expositie.quote:
Dat lijkt me best saaiquote:Op maandag 21 maart 2016 18:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet vanavond naar een of andere kunst expositie.
Wat voor?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet vanavond naar een of andere kunst expositie.
Ja, zo'n upper class feestje met vooral veel interessantdoenerij.quote:
Kan het normaal aub?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |