SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Milik kan topscorer worden. Maar hij raakt nu toevallig een "purple patch" maar stond hiervoor op 11 goals een veel terechte kritiek imo. Haller vind ik heel erg gehypet maar heeft wel Ajax specifieke competenties.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Zivkovic zal ook wel afgeschreven zijn door Marc, voor zover dat nog niet duidelijk wasMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Milik heeft nooit echt vertrouwen gekregen, daar ga je als spits niet lekker van voetballen.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:15 schreef inslagenreuring het volgende:
Milik kan topscorer worden. Maar hij raakt nu toevallig een "purple patch" maar stond hiervoor op 11 goals een veel terechte kritiek imo. Haller vind ik heel erg gehypet maar heeft wel Ajax specifieke competenties.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tuurlijk, hij heeft zijn kwaliteiten. Ik vind hem echter niet duidelijk beter dan Milik en het zou zonde van het geld zijnquote:Op maandag 21 maart 2016 15:15 schreef inslagenreuring het volgende:
Milik kan topscorer worden. Maar hij raakt nu toevallig een "purple patch" maar stond hiervoor op 11 goals een veel terechte kritiek imo. Haller vind ik heel erg gehypet maar heeft wel Ajax specifieke competenties.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ziyech is de enige in de eredivisie die Ajax zou moeten halen.
maar die zie ik volgend jaar eerder naar psv vertrekken, die kopen zulke spelers namelijk wel.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Haller is een gok. Het kan zijn dat hij aanhaakt, maar ook dat hij een miskoop blijkt achteraf. De spitspositie bij ajax is een listige.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:15 schreef inslagenreuring het volgende:
Milik kan topscorer worden. Maar hij raakt nu toevallig een "purple patch" maar stond hiervoor op 11 goals een veel terechte kritiek imo. Haller vind ik heel erg gehypet maar heeft wel Ajax specifieke competenties.![]()
Tuurlijk. Maar ga je met Milik ook "boven je gewicht slaan". Kan hij genoeg gewicht aan een voorhoede toevoegen om tegen gegroepeerde tegenstanders iets te forceren? Dan zie ik meer in Haller.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij heeft zijn kwaliteiten. Ik vind hem echter niet duidelijk beter dan Milik en het zou zonde van het geld zijnCharlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Haller straalt wel wat uit vind ik hoor. Er staat wel echt iemand. Wat dat betreft een Ajax spits.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Haller is een gok. Het kan zijn dat hij aanhaakt, maar ook dat hij een miskoop blijkt achteraf. De spitspositie bij ajax is een listige.Charlie: How's it going in there?
Heb je gelijk in. Maar dat heeft ook zijn redenen natuurlijk.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:16 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Milik heeft nooit echt vertrouwen gekregen, daar ga je als spits niet lekker van voetballen.Charlie: How's it going in there?
Thanks Gijpquote:Op maandag 21 maart 2016 15:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Haller straalt wel wat uit vind ik hoor. Er staat wel echt iemand. Wat dat betreft een Ajax spits.![]()
Haller had een optie geweest als je nog met siggygod speelde, Milik is niet minder dan Haller, n heeft er nu al 2 seizoenen op zitten(en kent het spelletje dus) Haller moet eerst weer een half seizoen wennen, al dan niet in jong.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar ga je met Milik ook "boven je gewicht slaan". Kan hij genoeg gewicht aan een voorhoede toevoegen om tegen gegroepeerde tegenstanders iets te forceren? Dan zie ik meer in Haller.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
redenen zijn dat de spits positie van ajax nog steeds het beeld bevat van kluivert en een huidige zlatanquote:Op maandag 21 maart 2016 15:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Maar dat heeft ook zijn redenen natuurlijk.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Vergelijk hem even met Milik. Bedank me later.quote:Charlie: How's it going in there?
waarom hebben we het in godesnaam over haller.......FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Omdat hij de skills heeft en Ajax geen tweede spitsquote:Op maandag 21 maart 2016 15:22 schreef mokkiemok het volgende:
waarom hebben we het in godesnaam over haller.......
wooblabalurg![]()
Haller zou ik blind nemen voor 6 miljoen met bonussen.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Haller had een optie geweest als je nog met siggygod speelde, Milik is niet minder dan Haller, n heeft er nu al 2 seizoenen op zitten(en kent het spelletje dus) Haller moet eerst weer een half seizoen wennen, al dan niet in jong.Charlie: How's it going in there?
quote:Op maandag 21 maart 2016 15:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vergelijk hem even met Milik. Bedank me later.
en
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Omdat netto met zijn zaakwaarnemer heeft gebeld.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:22 schreef mokkiemok het volgende:
waarom hebben we het in godesnaam over haller.......Charlie: How's it going in there?
netto wil hem halen, dat zegt toch al genoeg.....quote:Op maandag 21 maart 2016 15:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omdat netto met zijn zaakwaarnemer heeft gebeld.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
hij kost minimaal 10quote:Op maandag 21 maart 2016 15:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Haller zou ik blind nemen voor 6 miljoen met bonussen.
en gaat niet als tweede spits spelen, kan ik je nu al zeggen.
en denkt dat Sanogo een wereldspeler is.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Waarom geen plaatje van Haller in Frans tricot?quote:Charlie: How's it going in there?
Utrecht heeft een bod van 8.5 geaccepteerd in de winter. Maar haller wilde niet gaan. Dus gewoon 6 met topscorerbonussen, premies etc.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:26 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hij kost minimaal 10
en gaat niet als tweede spits spelen, kan ik je nu al zeggen.
en denkt dat Sanogo een wereldspeler is.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
Forum Opties Forumhop: Hop naar: