Ik ben helemaal in de war nuquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Tja het ligt er ook een beetje aan welke afdelingen van een investment bank je onder IB schaart. Ik kan me haast niet voorstellen dat iemand S&T saai vind bijvoorbeeld.
Het werk op de IBD is veelal niet heel spannend maar daar haal je je kick vaak vooral uit het geld en de doorgroeimogelijkheden.
Ik weet dat je vroeger zelf Economie wilde studeren, welke sector wilde je destijds daarmee ingaan?
Word litigation btw tegenwoordig door de transaction advocaten zelf gedaan ipv door de litigators?
Tja heb veel kennis over die sector maar je kunt voor de beeldvorming beter niet vertellen dat je zelf nog op vavo zit.quote:
Kan ik een mooie retardtouch mee aanbrengen.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
waarom ben je zo obsessed met die plaatje [ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 maart 2016 17:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan ik een mooie retardtouch mee aanbrengen.
Betaal je dan in fantasie euro's?quote:Op maandag 21 maart 2016 17:49 schreef Ashqelon het volgende:
wie zou het tof vinden om samen een lph te runnen srs? ik betaal het en dat dan iemand het voor me runt?
werkenquote:Op maandag 21 maart 2016 17:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wat doe jij eigenlijk hl, werken of opleiding?
Ik werk als chemisch analist bij een onderzoeksinstituutquote:
oh da's wel nicequote:Op maandag 21 maart 2016 18:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik werk als chemisch analist bij een onderzoeksinstituut
hahaha anal hahahahaquote:Op maandag 21 maart 2016 18:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik werk als chemisch analist bij een onderzoeksinstituut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |