waar heb jij het nou weer over. tegenwoordig betallen we niet meer met zilveren muten hoor.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:00 schreef Glazenmaker het volgende:
Het slachtoffer hoeft volgens de joods-gristelijke traditie tenminste niet gestenigd te worden. Ze heeft immers hard genoeg geschreeuwd om hulp. Wel moeten we even controleren of ze nog maagd was, want in dat geval moet de verkrachter gestraft worden met een schadevergoeding van 50 zilveren munten aan de vader van het meisje.
Ik zeg toch dat ze hard genoeg geschreeuwd heeft? Daarom hoeft ze niet dood gemaakt te worden.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:03 schreef erodome het volgende:
[..]
Het oude testament. Daar komt bv dat stukje van die 50 zilveren munten vandaan...
+-500 euro is genoeg voor de benodigde munten.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:10 schreef matthias24 het volgende:
[..]
waar heb jij het nou weer over. tegenwoordig betallen we niet meer met zilveren muten hoor.
Dat geld alleen als ze al tot een andere man behoort he, als ze niet tot een andere man behoort dan betaal je die 50 munten en moet je haar trouwen (leuk voor het slachtoffer).quote:Op maandag 21 maart 2016 21:14 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ze hard genoeg geschreeuwd heeft? Daarom hoeft ze niet dood gemaakt te worden.
Papa kan wel mooi een nieuwe flatscreen kopen. Misschien zelfs wel een playstation erbij.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:19 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat geld alleen als ze al tot een andere man behoort he, als ze niet tot een andere man behoort dan betaal je die 50 munten en moet je haar trouwen (leuk voor het slachtoffer).
Vergis je hier niet in, dit soort idiote zaken komen gewoon uit het oude testament, de islam bevestigd dat oude testament met een paar uitstapjes naar het NT erbij, alhoewel minder dan bij de christenenen.
Het is geen nieuw geloof, het is oude wijn in nieuwe vaten, ligt erg dicht bij het oude testament, gaat daar eigenlijk niet tegenin.
Of niet omdat die 50 zilverstukken teveel waren. Dat die flatscreen en playstation lastig/onmogelijk maken.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Papa kan wel mooi een nieuwe flatscreen kopen. Misschien zelfs wel een playstation erbij.
Aangezien de maximumstraf voor verkrachting 12 jaar is (bron : topic van verstandelijk beperkt meisje verkrachting) vind ik het toch nog laag hoor. Ik zou dan toch eerder naar misschien 8 jaar voor de verkrachting zelf en nog een paar jaar erbij voor de vreselijke mishandeling. Vanzelfsprekend na uitzitten van straf uitzetting naar Polen met een levenslang inreisverbod voor Nederland, als dat laatste mogelijk is.. er wordt wel niet bij de grens gecontroleerd, maar dat geeft toch de mogelijkheid om hem op te sluiten als hij ooit weer in nederland aangetroffen wordt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 08:19 schreef Copycat het volgende:
Aha, het was dus een Pool.
Goede hoge eis, wel.
Dit is toch merkwaardig, eigenlijk. Kan/mag men in zo'n geval geen tolk inzetten?quote:Definitieve conclusies zijn er niet omdat het door taalproblemen niet tot een opname in het Pieter Baancentrum in Utrecht is gekomen.
Het nare is, daar zullen ze trots zijn op hun kroost. Naar goed ideologisch cultureel gebruik zal hij nu met haar moeten trouwen.quote:Op maandag 21 maart 2016 13:31 schreef Maharajah het volgende:
Ophangen aan de teelballen in de achtertuin van z'n ouders. Dat hij schande aan z'n familie mag brengen en hij door hen verstoten mag worden, net voordat hij het loodje legt. Amen.
Ja is dat een normaal iets bij Poolse heroïnejunks?quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 09:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het nare is, daar zullen ze trots zijn op hun kroost. Naar goed ideologisch cultureel gebruik zal hij nu met haar moeten trouwen.
Wat dacht je? ‘ik moet natuurlijk wel man en vrouw verguizen, dus ik plak er nog even een zinnetje achteraan!’?quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 08:52 schreef Loekie1 het volgende:
Zeven jaar en hoeveel zit ie dan echt?
In het tijdperk van Metoo mogen dit soort daden wel eens zwaarder gestraft worden. Als je leest hoe vaak vrouwen aangevallen worden, blijkt er nog steeds iets te bestaan bij sommige mannen van: vrouwen kun je pakken, mishandelen en je komt er mee weg.
Aan de andere kant is er belachelijk veel aandacht voor een vrouw die met krakerige aanstellerige stem gaat verkondigen dat ze dertig jaar geleden door een medestudent is aangerand.
Want dat helpt?quote:
Alle Polen terug naar Polen, dus!quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 09:30 schreef vosss het volgende:
Welkom welkom in mijn land![]()
Driewerf hoera voor de multicul hoera hoera hoera!!
Zeker. Ophoeren met die multicul bullshit. Die werkt nergens en zal ook nooit werken.quote:
Laat de Noordpool en Zuidpool aub waar ze zijn anders wordt het zo verwarrend als je een kompas gebruikt.quote:
100% mee eens, is de enig juiste oplossing, geen toekomstige slachtoffers meer.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 10:06 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Het beste is om deze Pool te laten inslapen.
De kans op recidive is dan afwezig en het slachtoffer hoef nooit meer bang te zijn om de dader wederom te ontmoeten.
Ga voor de beste oplossing!
Mijn mening is dat het onmenselijk is om de maatschappij risico te laten lopen door deze dader ooit weer vrij te laten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 10:53 schreef Lothiriel het volgende:
Of een spuitje natuurlijk maar da’s onmenselijk he
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |