Dat leek mij ook een optie.quote:Op maandag 21 maart 2016 12:19 schreef blomke het volgende:
Schoon ophoogzand erin, plastic erover, isolatielaag erop en gewapend betonlaag erover
Als er zich om de kelder heen ook zand + grondwater bevindt, is het volgooien van de kelder een verbetering van het krachtenevenwicht: het zand in de kelder werkt de opwaartse druk tegen.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:32 schreef zynth het volgende:
Vandaar dat ik ook niet gewoon vloerbalken over de kelder heen wil leggen. Want wie weet wat daar in de toekomst mee gebeurd. Liefst liefst heb ik de kelder weg/dicht, zodat dat nooit een probleem wordt.
Nog tips qua inklinken?quote:Op maandag 21 maart 2016 16:56 schreef Gieliovd het volgende:
Dus.... bodem eruit jekkeren en vol kiepen met zand. Dan zakt het allemaal weer als geheel.
Besproeien met waterquote:
Zijn er meer mensen die vinden dat de bodem er uit moet?quote:Op maandag 21 maart 2016 16:56 schreef Gieliovd het volgende:
Dus.... bodem eruit jekkeren en vol kiepen met zand. Dan zakt het allemaal weer als geheel.
Ik snap het probleem niet zo.quote:Op woensdag 30 maart 2016 11:06 schreef zynth het volgende:
[..]
Zijn er meer mensen die vinden dat de bodem er uit moet?
Ik heb geen diee wat ik tegenkom als ik dat doe, dus liever niet...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |