Deze zijn één hap en denk weinig smaakvol. Maar intens treurig inderdaad. In de Efteling vliegen toch ook van die gekleurde vogels?quote:
Nu ben je aan het stoken. Je vindt het leuk om ons op de kast te jagen en doet nu alsof je dit leuk vindt. Ik vind het niet leuk dat je je op deze manier positioneert. Hou daar mee op en vindt dit, net als de rest, gewoon stom.quote:
Ik wil het, maar alleen als het glow in the dark verf is.quote:Op maandag 21 maart 2016 10:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nu ben je aan het stoken. Je vindt het leuk om ons op de kast te jagen en doet nu alsof je dit leuk vindt. Ik vind het niet leuk dat je je op deze manier positioneert. Hou daar mee op en vindt dit, net als de rest, gewoon stom.
Laat hem lekker stoer doen op internet, in het echt is het waarschijnlijk een bang watje,quote:Op maandag 21 maart 2016 10:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nu ben je aan het stoken. Je vindt het leuk om ons op de kast te jagen en doet nu alsof je dit leuk vindt. Ik vind het niet leuk dat je je op deze manier positioneert. Hou daar mee op en vindt dit, net als de rest, gewoon stom.
"....met een klein piemeltje" vergeet je nog.quote:Op maandag 21 maart 2016 10:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Laat hem lekker stoer doen op internet, in het echt is het waarschijnlijk een bang watje,
dat is meestal zo met dat soort gastjes....
oh... dat wil ik niet eens weten, maar ik geloof je direct.quote:Op maandag 21 maart 2016 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
"....met een klein piemeltje" vergeet je nog.
Heuhhh..quote:Op maandag 21 maart 2016 10:36 schreef Woelwater het volgende:
Deze leven tenminste nog, beter dan die haantjes die via de lopende band door een shredder gaan.
Nou ja, die beesten krijgen een kleurtje, verder zie ik er niet veel mee gebeuren. Na de rui of kwijtraken van die donsveertjes zijn ze die kleur weer kwijt.quote:Op maandag 21 maart 2016 10:41 schreef Anne het volgende:
Maar even serieus; dat van in de OP is voor de fun.
Ik kan niet tegen foute dingen voor de fun.
Eens hoor, ik kijk het eigenlijk al niet eens meer. Je wordt er op een gegeven moment ook een beetje doof en blind voor ofzo, deels uit 'zelfbescherming'. Vaak sta je machteloos en is er weinig te doen, buiten een petitie'tje ondertekenen ofzo.quote:Op maandag 21 maart 2016 10:41 schreef Anne het volgende:
Maar even serieus; dat van in de OP is voor de fun.
Ik kan niet tegen foute dingen voor de fun.
Ik snap er niets van. Wat wil jij nu eigenlijk in dit topic? Eerst ga je lopen stoken en roepen dat je het leuk vindt. Echt, jouw rol in dit topic is dubieus, hinderlijk en vervelend.quote:Op maandag 21 maart 2016 10:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eens hoor, ik kijk het eigenlijk al niet eens meer. Je wordt er op een gegeven moment ook een beetje doof en blind voor ofzo, deels uit 'zelfbescherming'. Vaak sta je machteloos en is er weinig te doen, buiten een petitie'tje ondertekenen ofzo.
Die edit van de quote staat nu een beetje raar. Maar goed, ik zie een kip nog niet echt zichzelf (een kleurspoelingetje) geven.quote:Op maandag 21 maart 2016 10:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Precies. Zichzelf. En dat moeten ze ook lekker zelf weten.
Ik probeer de discussie wat breder te trekken Stofje, maar dank voor je ontroerende anekdote.quote:Op maandag 21 maart 2016 10:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik snap er niets van. Wat wil jij nu eigenlijk in dit topic? Eerst ga je lopen stoken en roepen dat je het leuk vindt. Echt, jouw rol in dit topic is dubieus, hinderlijk en vervelend.
Je kan moeilijk verwachten dat die kippen zichzelf verven.. Maar nogmaals, dat dons is tijdelijk. Hoeveel gele kippen ben je al tegen gekomen.quote:Op maandag 21 maart 2016 10:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Precies. Zichzelf. En dat moeten ze ook lekker zelf weten.
Jij ziet niets kwaad in de manier waarop het daar gebeurd?quote:Op maandag 21 maart 2016 10:46 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Nou ja, die beesten krijgen een kleurtje, verder zie ik er niet veel mee gebeuren. Na de rui of kwijtraken van die donsveertjes zijn ze die kleur weer kwijt.
Hoeveel vrouwen geven zichzelf een kleurtje, enkel voor de fun.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |