Wie is dat precies?quote:Op zondag 20 maart 2016 23:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Wanneer o wanneer krijgen echte helden als Berry van Aerle eens een kans in HET BOEK
Misschien kan tong80 zijn vele connecties met journalisten hiervoor aanwenden.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Wanneer o wanneer krijgen echte helden als Berry van Aerle eens een kans in HET BOEK
Ik snap het verhaal rondom van Marcel Peeper niet.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Frank Evenblijgod.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gisteren was het echt een topsjow
Kwisgodquote:Op zondag 20 maart 2016 23:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, ze hebben zelfs Bassie gebeldquote:Op zondag 20 maart 2016 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij zag ik gisteren dat ze Frank Evenblij hadden, ging het nog over zijn Bassie imitatie? Ik zag de caravan staan.
Vond ik ook. Was jij één van die Ado-fans?quote:Op zondag 20 maart 2016 23:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja en over d'n Beitelquote:Op zondag 20 maart 2016 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij zag ik gisteren dat ze Frank Evenblij hadden, ging het nog over zijn Bassie imitatie? Ik zag de caravan staan.
Bassie was behoorlijk mad op Frank Evenblijquote:Op zondag 20 maart 2016 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee, ik ben wat kilo's lichterquote:Op zondag 20 maart 2016 23:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vond ik ook. Was jij één van die Ado-fans?
Ik dacht dat René Froger achter die imitatie zat.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet toevallig dat ze het destijds over de radio hebben uitgepraat en toen hebben ze het allemaal aan de binnenkant van hun ogen bekeken.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bassie was behoorlijk mad op Frank Evenblij
Was die toen niet met Esmée de la Bretonničre?quote:Op zondag 20 maart 2016 23:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik dacht dat René Froger achter die imitatie zat.
Dit klopt niet. Bas wil niks met Evenblij of de VARA te maken hebben.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet toevallig dat ze het destijds over de radio hebben uitgepraat en toen hebben ze het allemaal aan de binnenkant van hun ogen bekeken.
wie?quote:Op zondag 20 maart 2016 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was die toen niet met Esmée de la Bretonničre?
Het was op Yorin bij Jensen.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit klopt niet. Bas wil niks met Evenblij of de VARA te maken hebben.
Dat weet ik. Maar Evenblij zit nu bij de Vara.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was op Yorin bij Jensen.
Dat doe ik tochquote:Op zondag 20 maart 2016 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Opperkleurder die me de les wil lezen over Frank Evenblij zijn Bassie imitaties, sjongejonge.
Ja dus? Leuk dat hij bij de Vara zit.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar Evenblij zit nu bij de Vara.
Ik luisterde altijd naar Jensen.
Beste radio die ik ooit hoorde.
Bij de Kwis kun je horen dat dit niet is bijgepraat.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja dus? Leuk dat hij bij de Vara zit.
Ik zeg alleen dat ze het destijds live via Radio Yorin hebben uitgepraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |