Jezus, ik wil gewoon dat je me frikandellen voert terwijl we netflixenquote:Op zondag 20 maart 2016 23:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja sorry ik snap er nog steeds geen kut van
zeg dat dan meteen trutquote:Op zondag 20 maart 2016 23:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jezus, ik wil gewoon dat je me frikandellen voert terwijl we netflixen
De vibe?quote:Op zondag 20 maart 2016 23:00 schreef Oberkullie het volgende:
Ik kom even controleren of de vibe hier nog positief is.
Beetje vulgair om meteen te vragen of je een lange vleesstaaf in m'n mond wilt schuivenquote:
vulgair is geilquote:Op zondag 20 maart 2016 23:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje vulgair om meteen te vragen of je een lange vleesstaaf in m'n mond wilt schuiven
Dit inderdaad.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:05 schreef Crip het volgende:
gvd wat lekker als je net hebt gedoucht en je schuift onder vers beddengoed
Ik wil je mayoquote:
Mensen die hallonquote:
grgrquote:Op zondag 20 maart 2016 23:08 schreef Crip het volgende:
En nu ga ik een boek lezen in een rare positie waarvan ik nekpijn ga krijgen maar te lui ben om een poot te verreken. Doei snollen.
Dag clipjenquote:Op zondag 20 maart 2016 23:08 schreef Crip het volgende:
En nu ga ik een boek lezen in een rare positie waarvan ik nekpijn ga krijgen maar te lui ben om een poot te verreken. Doei snollen.
Doei cripquote:Op zondag 20 maart 2016 23:08 schreef Crip het volgende:
Locatie?quote:Op zondag 20 maart 2016 23:10 schreef Chloroform het volgende:
Wie gaat frikandellen bakken, heb zin in frikandel nu
ik eet alleen frikandellen op pizzaquote:Op zondag 20 maart 2016 23:10 schreef Chloroform het volgende:
Ja weenie ergens waar een stopcontact is denkquote:
Heb jij frituurpan en frikadellen? Dan kom ik ze bakken voor je en in je bek douwenquote:Op zondag 20 maart 2016 23:10 schreef Chloroform het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |