Heb boek al klaar liggen, titel is:quote:Op zondag 20 maart 2016 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
interessant
ik zou er een boek over schrijven als ik jou was
tot dinsdagquote:
hoeveel delen komen erquote:Op zondag 20 maart 2016 20:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb boek al klaar liggen, titel is:
Het levensverhaal van Etsu, deel I
Nee, krijg nooit meer mails van hem na mijn dreigbriefquote:Op zondag 20 maart 2016 20:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar zullen ze van opknappen, die Nigeriaanse prins ook nog een mailtje gestuurd?
Ben jij de vader? Waarom maak je dit bekendquote:Op zondag 20 maart 2016 20:53 schreef Etsu het volgende:
ey opso ik zei vanmiddag hier dat je zwanger was maar ze geloofden me niet ;s
Dat hangt af van de verkoop, maar met zo'n titel komt het wel goed. Ik verwacht een tiendelige seriequote:
omdat we een babyshower voor je wilden organiserenquote:Op zondag 20 maart 2016 20:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben jij de vader? Waarom maak je dit bekend
Volgens mij word jij nog rijker dan JK Rowling.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat hangt af van de verkoop, maar met zo'n titel komt het wel goed. Ik verwacht een tiendelige serie
hoezo is het bestaan van het forum nog echt in gevaar?quote:Op zondag 20 maart 2016 20:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bedoelt de herfst. Zomer halen we wsl wel, maar dat is een rustigere periode.
Ik heb zoveel taart en cakes en alles gegeten dat ik tijdelijk even geen babyshower meer wil zienquote:Op zondag 20 maart 2016 20:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
omdat we een babyshower voor je wilden organiseren
Die schreef toch over nichten met toverkracht?quote:Op zondag 20 maart 2016 20:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens mij word jij nog rijker dan JK Rowling.
Bij te weinig bezoekers kost het meer dan het opbrengt.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:55 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hoezo is het bestaan van het forum nog echt in gevaar?
ik dacht dat je vandaag begon met dieetquote:Op zondag 20 maart 2016 20:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb zoveel taart en cakes en alles gegeten dat ik tijdelijk even geen babyshower meer wil zien
Over konten ruiken?quote:Op zondag 20 maart 2016 20:56 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
waarom gaf je geen reactie op mn echte vraag van gisteren.
Misschien wil Specularium de SC een dagje sluiten, kan Ashqelon even inhalen.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ash praat standaard over gisteren, die gozer leeft gewoon een dag trager dan wij...
teveel jonkos doet dat met je geest he.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ash praat standaard over gisteren, die gozer leeft gewoon een dag trager dan wij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |