gngnquote:
Haha in de auto no way. Dan ben ik veel te gefocussed met wat er om me heen gebeurtquote:Op maandag 21 maart 2016 01:51 schreef Crack_ het volgende:
Ook altijd in de auto enzo, in de trein. Lekker dutjes doen
Hoeveel mg melatoninequote:Op maandag 21 maart 2016 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar nu gebruik ik echt hoog melatonine en een lage dosis oxazepam als inslapertje.
Nu gaat het 9 van de 10 nachten vrij goed.
quote:Op zondag 20 maart 2016 20:05 schreef Fok-it het volgende:
Nog nooit Minecraft gespeeld
Nog nooit WoW gespeeld
Nog nooit LoL gespeeld
Nog nooit Runescape gespeeld
Shit, het begint op te vallenquote:Op maandag 21 maart 2016 09:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent net een hondje, beetje overal posten waar ik ook post.
Mikeyquote:
Uhm, nog niet echt naar gekeken eigenlijkquote:
Zelfde hier, maar ik ben eerst aan het kijken met wiequote:Op maandag 21 maart 2016 13:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Uhm, nog niet echt naar gekeken eigenlijkWe zijn meer aan t kijken of we op vakantie gaan
Jij?
Niet met je boy? Of heb ik wat gemist?quote:Op maandag 21 maart 2016 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zelfde hier, maar ik ben eerst aan het kijken met wie, maar ben er niet zo goed in en durf ook niet zo goed
. Dus dat schiet lekker op
.
Maar vakantie, wat lekker. Waar naar toe?
Wat is een lowbudget?quote:Op maandag 21 maart 2016 14:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet met je boy? Of heb ik wat gemist?
Geen ideeIk heb nogal een lowbudget dus dat wordt moeilijk
700 euro, en ik kan enkel in de zomerquote:Op maandag 21 maart 2016 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat is een lowbudget?
Maakt het wel lastiger ja, maar moet toch wel iets te vinden zijn!?![]()
Ik was paar jaar terug in Rome, dat was echt goedkoop. Pizza als avondeten voor vier euro enzo.
En de rest, ja veel heb je ook wel zelf in eigen hand natuurlijk.
Denk het wel, want er is niemand meer nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |