SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 maart 2016 20:05 schreef Fok-it het volgende:
Nog nooit Minecraft gespeeld
Nog nooit WoW gespeeld
Nog nooit LoL gespeeld
Nog nooit Runescape gespeeld
Minecraft en runescape wel gespeeldquote:Op zondag 20 maart 2016 20:05 schreef Fok-it het volgende:
Nog nooit WoW gespeeld
Nog nooit LoL gespeeld
quote:Op zondag 20 maart 2016 20:06 schreef Etsu het volgende:
Ik heb ook nooit een PS, Wii, en die shit gehad.
Enkel een Nintendo.
Je bent zelf gayquote:Op zondag 20 maart 2016 20:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Minecraft en runescape wel gespeeld
derest is gey
Ik ben geen moeder.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
1 biertje ik gooi op jou moeder
Slap aftreksel van de Speld die sitequote:Op zondag 20 maart 2016 20:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
http://nieuwspaal.nl/we-hadden-hem-nooit-adolf-moeten-noemen/
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb de speld nooit gekendquote:
Op Facebook lopen dan ook niet de meest verlichte geesten van deze aarde rondquote:Op zondag 20 maart 2016 20:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik heb de speld nooit gekend
maar deze vind ik ook wel grappig
vooral mensen die alles geloven![]()
'Laatste kattenverzuiper met pensioen'
professionele katteverzuiper? en dat wordt blijkbaar gewaardeerd? Een schande is het! Mensen die dieren houden, moeten ook hun verantwoordelijkheid nemen, en dieren laten castreren/steriliseren, katteverzuipen, dat zijn nog middeleeuwse toestanden, wat voor een mens ben je , dat je zo met onschuldige wezens omgaat? Jullie moesten je DIEP SCHAMEN
mee eensquote:Op zondag 20 maart 2016 20:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op Facebook lopen dan ook niet de meest verlichte geesten van deze aarde rond
Dus ook nooit een console game?quote:Op zondag 20 maart 2016 20:05 schreef Fok-it het volgende:
Nog nooit WoW gespeeld
Nog nooit LoL gespeeld
Hoe haal je dat uit mijn bericht?quote:Op zondag 20 maart 2016 20:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dus ook nooit een console game?
Geen idee. Het zijn alle-4 spellen voor de pc dusjaquote:
PCMRquote:Op zondag 20 maart 2016 20:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Het zijn alle-4 spellen voor de pc dusja
Okequote:
Niet gezien.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke
Maarre, hoe haal je dat eruit dan?
Ik zzei daarna trouwens dat ik een Xbox heb
wtfquote:Op zondag 20 maart 2016 20:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke
Maarre, hoe haal je dat eruit dan?
Ik zzei daarna trouwens dat ik een Xbox heb
Je vergeet een letter.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
1 biertje ik gooi op jou moeder
Welke is dat? Over die bank?quote:
Oh ja die is ook wel leuk jaquote:
In de echte wereld kun je niet morgen bij een kaakchirurg terecht.quote:
Dan laat je je kies eruit trekken.quote:Op maandag 21 maart 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In de echte wereld kun je niet morgen bij een kaakchirurg terecht.
hoe zonder kaakchirurg.quote:Op maandag 21 maart 2016 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan laat je je kies eruit trekken.
Beetje sadistisch zo zonder verdovingquote:
Ook onmogelijkquote:Op maandag 21 maart 2016 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje sadistisch zo zonder verdoving
Sadisme is iedere week Feyenoord moeten aanschouwen een seizoenkaart hebbendequote:Op maandag 21 maart 2016 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje sadistisch zo zonder verdoving
Fixedquote:Op maandag 21 maart 2016 01:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sadisme is ieder weekend elke eredivisie-wedstrijd live kijken
Fixedquote:Op maandag 21 maart 2016 01:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sadisme is voetbal moeten kijken.
Ik zou toch wel spontaan zelfmoordneigingen krijgen hoor als ik 90 minuten lang Groningen-Vitesse en Ado-NEC moet volgen hoorquote:
Ik ook, rug vastquote:Op maandag 21 maart 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
Damn, heb massage nodig. Hele nek zit vast
Ik had vannacht iets zo raars. Ik heb al tijden last van m`n rechterschouder. Zal wel slechte houding ofzo, maar ik lig daar met m`n hoofd op als ik slaap. En telkens als ik in die houding lag schoot er iets nvan m`n schouder naar m`n nek ofzoquote:
Klinkt raar, hopelijk snel wegquote:Op maandag 21 maart 2016 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had vannacht iets zo raars. Ik heb al tijden last van m`n rechterschouder. Zal wel slechte houding ofzo, maar ik lig daar met m`n hoofd op als ik slaap. En telkens als ik in die houding lag schoot er iets nvan m`n schouder naar m`n nek ofzoeen of andere schok, waardoor ik weer overeind vloog omdat het best eng aanvoelde, en ik kan het niet goed omschrijven maar heel vreemd. weet ook niet precies of het spierschokken waren, want die voelen normaal anders aan
Na een tijdje ging het weg ja toen ik op m`n linkerschouder ging liggen, maar toch wel heel vreemd jaquote:
Ik ben een goede slaappartner.quote:Op maandag 21 maart 2016 01:45 schreef Fok-it het volgende:
Ben sowieso een vreselijke slaappartnermoest van m`n ex op een gegeven moment ook maar gewoon op flinke afstand blijven liggen omdat ik alleen maar loop te kloten
Als je het deken afgeeft doe je het altijd goed jaquote:Op maandag 21 maart 2016 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben een goede slaappartner.
Ik eindig toch altijd op het randje zonder deken.
wow snelquote:Op maandag 21 maart 2016 01:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben ook goed, slaap binnen drie seconden.
quote:Op maandag 21 maart 2016 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik praat alleen heel veel in mn slaap. Maar ach
ja, very very snelquote:
Je schijnt er ook wel wat techniekjes voor te hebbenquote:
ja, je ogen dicht doenquote:Op maandag 21 maart 2016 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je schijnt er ook wel wat techniekjes voor te hebben
quote:
En dit werkt natuurlijk ook meequote:Op maandag 21 maart 2016 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Sinds ik tegenwoordig overdag dingen doe slaap ik ook vrij snel.
Deze week vrij van werk en school.quote:Op maandag 21 maart 2016 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dit werkt natuurlijk ook mee
Denk dat ik straks ook veel eerder in slaap val
gngnquote:
Haha in de auto no way. Dan ben ik veel te gefocussed met wat er om me heen gebeurtquote:Op maandag 21 maart 2016 01:51 schreef Crack_ het volgende:
Ook altijd in de auto enzo, in de trein. Lekker dutjes doen
Hoeveel mg melatoninequote:Op maandag 21 maart 2016 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar nu gebruik ik echt hoog melatonine en een lage dosis oxazepam als inslapertje.
Nu gaat het 9 van de 10 nachten vrij goed.
quote:Op zondag 20 maart 2016 20:05 schreef Fok-it het volgende:
Nog nooit WoW gespeeld
Nog nooit LoL gespeeld
Shit, het begint op te vallenquote:Op maandag 21 maart 2016 09:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent net een hondje, beetje overal posten waar ik ook post.
Mikeyquote:
Uhm, nog niet echt naar gekeken eigenlijkquote:
Zelfde hier, maar ik ben eerst aan het kijken met wiequote:Op maandag 21 maart 2016 13:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Uhm, nog niet echt naar gekeken eigenlijkWe zijn meer aan t kijken of we op vakantie gaan
Jij?
Niet met je boy? Of heb ik wat gemist?quote:Op maandag 21 maart 2016 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zelfde hier, maar ik ben eerst aan het kijken met wie, maar ben er niet zo goed in en durf ook niet zo goed
. Dus dat schiet lekker op
.
Maar vakantie, wat lekker. Waar naar toe?
Wat is een lowbudget?quote:Op maandag 21 maart 2016 14:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet met je boy? Of heb ik wat gemist?
Geen ideeIk heb nogal een lowbudget dus dat wordt moeilijk
700 euro, en ik kan enkel in de zomerquote:Op maandag 21 maart 2016 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat is een lowbudget?
Maakt het wel lastiger ja, maar moet toch wel iets te vinden zijn!?![]()
Ik was paar jaar terug in Rome, dat was echt goedkoop. Pizza als avondeten voor vier euro enzo.
En de rest, ja veel heb je ook wel zelf in eigen hand natuurlijk.
Denk het wel, want er is niemand meer nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |