Wat is een trekmomentje?quote:
Super super nice!quote:Op maandag 21 maart 2016 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
3 maanden niet echt gerookt
ja oke, 3 keer 1 sigaret.
quote:Op maandag 21 maart 2016 17:23 schreef Etsu het volgende:
Ik ben al 3 dagen clean van wiet.
Met als gevolg dat ik nu strontchagrijnig ben.
MAAR WE GAAN DOORRRRR
Wat Kaneel zegt, niks mis meequote:Op maandag 21 maart 2016 17:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Denk aardappel vlees groente
Zeer conservatief hier he
als ik seks hebquote:Op maandag 21 maart 2016 17:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wanneer ben jij niet strontchagrijnig
Heb je er nog veel last van?quote:Op maandag 21 maart 2016 17:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Pff. 6 weken hier.
Of 7. Geen idee. iig vanaf 28 januari.
Er zijn vooral veel gewoonte blowers.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:25 schreef Crack_ het volgende:
Even serieus, hoeveel jongeren zijn er wietverslaafd. Ik hoor het echt van alle kanten serieus
3 dagen is NIKSquote:Op maandag 21 maart 2016 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt? En is dat nog steeds 'pff' ??!!?!?!![]()
![]()
Echt heel veel. Er wordt veel meer geblowd dan je denkt.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:25 schreef Crack_ het volgende:
Even serieus, hoeveel jongeren zijn er wietverslaafd. Ik hoor het echt van alle kanten serieus
Ik zei het tegen vriendin en haar reactie was 'oh noooo, niet jij ook al!' en hier op fok, serieus. WTF?
Heeft hij een grote piemel?quote:Op maandag 21 maart 2016 17:26 schreef Etsu het volgende:
Gisteravond had ik best kinkygesprekken met mijn tindermatch
Ik ken er heel weinig, denk dat het best regiogebonden isquote:Op maandag 21 maart 2016 17:25 schreef Crack_ het volgende:
Ik zei het tegen vriendin en haar reactie was 'oh noooo, niet jij ook al!' en hier op fok, serieus. WTF?
Wanneer ben je verslaafd ?quote:Op maandag 21 maart 2016 17:25 schreef Crack_ het volgende:
Coke en bierquote:Op maandag 21 maart 2016 17:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ken er heel weinig, denk dat het best regiogebonden is
En iemand die elke avond een glaasje wijn drinkt?quote:
Ja maar nu alleen eventjes verslaafd.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er zijn vooral veel gewoonte blowers.
Het lukt mij ook niet goed hoorquote:
quote:Op maandag 21 maart 2016 17:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Echt heel veel. Er wordt veel meer geblowd dan je denkt.
Hmm, ik weet het gewoon niet meerquote:Op maandag 21 maart 2016 17:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ken er heel weinig, denk dat het best regiogebonden is
Dat weet je zelf het beste.quote:
Er zit wel een groot verschil in het feit dat niemand blowed voor de smaak.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En iemand die elke avond een glaasje wijn drinkt?
Heb er totaal geen zin meer in als je dat bedoeldquote:
Dat wijntje dat men drinkt omdat het zo goed is volgens de dokter veranderd ook in een gewoontequote:Op maandag 21 maart 2016 17:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er zit wel een groot verschil in het feit dat niemand blowed voor de smaak.
Ik weet hoe graag jij je eigen gedrag goedpraat verder.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat wijntje dat men drinkt omdat het zo goed is volgens de dokter veranderd ook in een gewoonte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |