Vanochtend genoten van een ochtendje autosport wat naar mijn idee niet beter had gekund !
Heerlijke sfeer, lekker eten, leuke spannende race en achteraf een mini-kart competitie met de rest van de gasten. Ik schat dat er zo'n 100 man was waarvan zo'n 70 man mee deed met het karten.
Toegang + karten is wel ¤ 20,- inclusief koffie, thee en hapjes, bij de GP van Mexico zal dit niet geheel toevallig iets Mexicaans worden

Overige dranken zijn wel voor eigen rekening.
Maar je krijgt er wel een leuke dag voor terug en ik denk een erg leuke combinatie van F1 kijken en wat doen. Voor ons betekend dat een leuke meeting van waar ons hartje het hardst van gaat kloppen met hopelijk eind van het seizoen nog steeds een competitieve Max Verstappen en een hete strijd tussen Mercedes en Ferrari.
Ik heb tim vanochtend gesproken en mijn eigen verwachting uitgesproken dat we dan met circa 12 tot 14 man komen. Dan kunnen we ook allen in 1 heat gepropt worden en weten we ook in 1 oogopslag wie van ons het snelst is
Zoals je ziet, ik hoef hier zelf vrij weinig aan te organiseren, dag staat vast, bedoeling en activiteit staat vast. Rest ons alleen een lijstje van fanatieke F1 fokkers te verzamelen en ook op te dagen (ik weet het, het is ook eng..maar eens moet je die zolder af).
Wie komt er ook en wie durft er ook met zekerheid te zeggen dat ie echt komt? Misschien zat ik echt verkeerd met mijn schatting van 14 personen en komen we straks met een groep van 30 man aankloppen
BTW, de race van Mexico is savonds en dus lijkt mij het verstandigst om te carpoolen en geen gebruik te maken van OV, dat is daar ondoenbaar.
Lijstje kopiėren en aanvullen, hoe eerder we zeker zijn, hoe eerder ik kan bevestigen aan Tim dat we komen.. Het is nog ver weg naar 30 Oktober, maar dat is de kracht van een goede meeting, ver vooruit plannen
Echte fans.. ( = ik kom zeker)- Meike
Bijna fans.. (ik weet het nog niet, ik mag niet van van mijn...)- Nils7
[ Bericht 6% gewijzigd door Meike26 op 20-03-2016 15:54:19 ]