Ja, wel meer dan eens.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:42 schreef Elfletterig het volgende:
Yasmin die het topic kaapt? Is dat ooit eerder gebeurd?
Dit is pas het begin.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:43 schreef timmmmm het volgende:
Altijd hetzelfde met die fatima's he, hier komen om onze topics te stelen
In Emmeloord?quote:Op zondag 20 maart 2016 13:44 schreef Fokker89 het volgende:
Het was vroeg vanochtend jongens en meisjes. Kwam Yoki ook nog even tegen.
Ik heb nog nooit iets van Enzo Knol gekeken en ben na deze post niet begonnenquote:Op zondag 20 maart 2016 14:19 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb nog nooit om iets van Enzo Knol gelachen, maar dit vond ik toch wel grappig.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 20 maart 2016 14:20 schreef timmmmm het volgende:
Het verdrietige moment wanneer je je realiseert dat Elfletterig langer mod is geweest dan jij je vriendin tevreden hebt kunnen houden
Mensen die Yasmin hetenquote:
Whehequote:Op zondag 20 maart 2016 14:20 schreef timmmmm het volgende:
Het verdrietige moment wanneer je je realiseert dat Elfletterig langer mod is geweest dan jij je vriendin tevreden hebt kunnen houden
quote:Op zondag 20 maart 2016 14:19 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb nog nooit om iets van Enzo Knol gelachen, maar dit vond ik toch wel grappig.
Is gewoon Elfletterig die bij hem in de auto stapt en er niet meer uit wil.quote:Op zondag 20 maart 2016 14:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets van Enzo Knol gekeken en ben na deze post niet begonnen
Wat is er mis met haar kont?quote:
Doei.quote:Op zondag 20 maart 2016 14:26 schreef timmmmm het volgende:
Nou jongens, ik hen goed nieuws. Ik ben er tot vanavond laat niet
Lijkt me behoorlijk ongemakkelijk, al had ik hem de auto allang uit gehad, zonder hem te betalenquote:
ik zou m niet eens binnen latenquote:Op zondag 20 maart 2016 14:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Lijkt me behoorlijk ongemakkelijk, al had ik hem de auto allang uit gehad, zonder hem te betalen.
Om nog maar te zwijgen over mijn tijd als FP-redacteur.quote:Op zondag 20 maart 2016 14:20 schreef timmmmm het volgende:
Mannendingen Elf.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:50 schreef Elfletterig het volgende:
Wat is er op RTL 7 dan? Ik kijk die zender bijna nooit.
De rally rondom Emmeloord, dat hebben ze in Zwolle natuurlijk niet.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:50 schreef Elfletterig het volgende:
Wat is er op RTL 7 dan? Ik kijk die zender bijna nooit.
Ik zou persoonlijk ook met een grote boog om Emmeloord heen rijden.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
De rally rondom Emmeloord, dat hebben ze in Zwolle natuurlijk niet.
Blijf dat maar doen ja.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk ook met een grote boog om Emmeloord heen rijden.
Mannen houden dan ook van kut, zal wel niet voor niks zijn.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook; meer voor mannen.
Echt alleen maar kut programma's hebben ze.
Zou het IJsselmeer ook een meer voor mannen zijn?quote:Op zondag 20 maart 2016 15:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook; meer voor mannen.
Echt alleen maar kut programma's hebben ze.
Is dit de grap dat je al die meren gaat opnoemen?quote:Op zondag 20 maart 2016 15:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou het IJsselmeer ook een meer voor mannen zijn?
Nee. Flevoland heeft al mere zat....quote:Op zondag 20 maart 2016 15:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is dit de grap dat je al die meren gaat opnoemen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Almere voor mannen.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou het IJsselmeer ook een meer voor mannen zijn?
quote:Op zondag 20 maart 2016 16:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Flevoland heeft al mere zat....Denk dat je nu wel het dieptepunt hebt bereikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Harry trekt dit niet. Die is inmiddels al 37 keer uit het raam gesprongen.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk dat je nu wel het dieptepunt hebt bereikt.
quote:Op zondag 20 maart 2016 13:44 schreef Fokker89 het volgende:
Het was vroeg vanochtend jongens en meisjes. Kwam Yoki ook nog even tegen.
Sainz is een pitstopdief en een blocker. Maar komt wel goed, ik vond het een interessante race. Met Haas als grote verrassing.quote:
Die wist zeker weer van niets?quote:Op zondag 20 maart 2016 16:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Sainz is een pitstopdief en een blocker. Maar komt wel goed, ik vond het een interessante race. Met Haas als grote verrassing.
Ja, die gingen als een haas.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Sainz is een pitstopdief en een blocker. Maar komt wel goed, ik vond het een interessante race. Met Haas als grote verrassing.
Je moet gewoon zelf gaan lezen.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Over formule 1 gesproken. Heb niks meer gelezen over de formule 1 manager...
Die wordt morgenavond geupdate.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Over formule 1 gesproken. Heb niks meer gelezen over de formule 1 manager...
quote:
Ze rijden een x-aantal rondjes. Dan gaat er een kerel met een zwart-wit geblokte vlag staan zwaaien.quote:
Klinkt nogal ingewikkeld.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze rijden een x-aantal rondjes. Dan gaat er een kerel met een zwart-wit geblokte vlag staan zwaaien.
Ik heb er 302.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb 238 punten. Geen idee of dat veel is.
Ik ben trots op iedereen die vrijwillig aan FOK! bijdraagt.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:26 schreef Fylax het volgende:
Ik heb mijn plicht weer gedaan voor vandaag, hoop dat mijn grote held Elfletterig trots is.
Waarom doe jij dat dan niet?quote:Op zondag 20 maart 2016 16:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben trots op iedereen die vrijwillig aan FOK! bijdraagt.
Over?quote:Op zondag 20 maart 2016 16:36 schreef Fylax het volgende:
Ben benieuwd wanneer de eerste klachten komen.
Ik heb geen klacht :pquote:Op zondag 20 maart 2016 16:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Partij Denk is tegen verplichte integratie
En voel je je nu wel verheven boven de NS?quote:Op zondag 20 maart 2016 17:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vind dit dus zo asociaal he, NS personeel dat zich verheven voelt boven de gewone burger en zomaar ergens op het perron gaat staan roken. Die rookpalen bestaan toch nog steeds? Personeel trekt zich er niks van aan, maar wel een dikke prent uitdelen als iemand anders zich er niet aan houdt.
Heb zo'n kerel er wel eens op aangesproken en toen kreeg ik e
een grote bek terug.
weblogwaardig dezequote:Op zondag 20 maart 2016 17:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vind dit dus zo asociaal he, NS personeel dat zich verheven voelt boven de gewone burger en zomaar ergens op het perron gaat staan roken. Die rookpalen bestaan toch nog steeds? Personeel trekt zich er niks van aan, maar wel een dikke prent uitdelen als iemand anders zich er niet aan houdt.
een grote bek terug.
Dat personeel mag helemaal geen boetes uitschrijven, en je moet je met je eigen zaken bemoeien.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:11 schreef Njosnavelin het volgende:
een grote bek terug.
Ik zat wel hoger dan deze vent, bovenin dubbeldekkerquote:Op zondag 20 maart 2016 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En voel je je nu wel verheven boven de NS?
Mogen ze wel, en waar ik me mee bemoei bepaal ik zelf wel.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat personeel mag helemaal geen boetes uitschrijven, en je moet je met je eigen zaken bemoeien.
Prima, dan kun je dus een grote bek krijgen.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mogen ze wel, en waar ik me mee bemoei bepaal ik zelf wel.
Alleen de NS beveiliging BOA boys en de Spoorwegpolies.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mogen ze wel, en waar ik me mee bemoei bepaal ik zelf wel.
Gewoon achter hem gaan staan en heel hard in zijn oor hoesten, doe ik ook altijd. Kutrokers.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:11 schreef Njosnavelin het volgende:
een grote bek terug.
Dat is toch NS personeel? Die eerste dan.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Alleen de NS beveiliging BOA boys en de Spoorwegpolies.
Lekker professioneel en gepast als ik iemand op normale manier aanspreek. Maar wat verwacht je ook van mensen die anderen ongewild blootstellen aan die rommel.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Prima, dan kun je dus een grote bek krijgen.
Je zou bijna gaan denken dat rokers allemaal tokkies zijn.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lekker professioneel en gepast als ik iemand op normale manier aanspreek. Maar wat verwacht je ook van mensen die anderen ongewild blootstellen aan die rommel.
Nou nou nou nou nou, zeg.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon achter hem gaan staan en heel hard in zijn oor hoesten, doe ik ook altijd. Kutrokers.
Alle NS personeel is BOA, behalve de servicemedewerkersquote:Op zondag 20 maart 2016 17:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is toch NS personeel? Die eerste dan.
Toen de Marlboro Man nog niet aan longkanker was overleden.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:29 schreef anonymoussie het volgende:
Ik weer genieten van Mad Men.
Toen roken nog geaccepteerd werd...
quote:Op zondag 20 maart 2016 17:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh ik zie net dat het gewoon een rookzone isstaat op dat bord rechts
Dan trek ik alles wat betreft deze brave roker terug. Gezeik over die andere kerel die me toen afblafte blijft wel staan.
Ik hoop dat Fylax al een frontpage bericht heeft, kan ik hem lekker afzeiken in FB.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Dan trek ik alles wat betreft deze brave roker terug. Gezeik over die andere kerel die me toen afblafte blijft wel staan.
Toen je ook geen ziektes kreeg van Teletubbie poppen en alles kon vreten.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen de Marlboro Man nog niet aan longkanker was overleden.
quote:Op zondag 20 maart 2016 17:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Fylax al een frontpage bericht heeft, kan ik hem lekker afzeiken in FB.
Roken blijft kut!quote:Op zondag 20 maart 2016 17:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat durf ik niet te zeggen, ik heb ook soms even gewandeld zodat ik mijn mobiel (FOK!) kon checken.quote:
Ah, goed excuus.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen, ik heb ook soms even gewandeld zodat ik mijn mobiel (FOK!) kon checken.
Massage nodig?quote:Op zondag 20 maart 2016 17:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb een beurs lichaam van dat tikibad gisteren. En, vreemd genoeg, spierpijn.
Is nog best snel toch?quote:
Nee daar ben ik te beurs voor.quote:
Ik heb geen flauw idee eigenlijk.quote:
Ik deed altijd een uur over 10 km.quote:
Ok dan moet ik denk ik nog even wat harder doorlopen. Maar het begin is er!quote:Op zondag 20 maart 2016 17:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik deed altijd een uur over 10 km.
Ik was bijna klaarquote:Op zondag 20 maart 2016 17:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Fylax al een frontpage bericht heeft, kan ik hem lekker afzeiken in FB.
OKquote:Op zondag 20 maart 2016 19:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat zei je moeder gister ook, maar ik was moe.
jazeker de Hypotenusaquote:Op maandag 21 maart 2016 10:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit verwijst zeker naar de topictitel?
Het zag er voor het Paasweekend erg leuk uit maar daar is niet veel meer van overquote:Op maandag 21 maart 2016 14:36 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Weet jij hoe lang nog voordat het weer op lente begint te lijken?
ja die hadden ze goed verstopt...quote:Op maandag 21 maart 2016 14:50 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zie nu pas dat het komend weekend al Pasen is....
Ga je ze dan zelf verstoppen en zoeken?quote:Op maandag 21 maart 2016 14:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op het in huis halen van wat paas verstopeitjes doe ik er niks aan.
quote:
DEN HAAG - Nergens in Nederland leven zoveel mensen boven op elkaar als in Den Haag. In de Hofstad wonen 6.344 mensen per vierkante kilometer, daarmee is Den Haag de dichtstbevolkte stad van ons land. Dat meldt het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Ook in Leiden wonen mensen dicht op elkaar (ruim 5.586 mensen per vierkante kilometer). De Amsterdammer leeft iets meer verspreid: ruim 5.028 per vierkante kilometer.
LEES OOK: Hagenaars voelen zich de afgelopen jaren steeds veiliger, maar nog steeds minder dan gemiddeld
Den Haag verwelkomde de afgelopen vijftien jaar de meeste nieuwe inwoners in onze regio. In de stad kwamen sinds 2001 66.800 nieuwe Hagenaren wonen, een stijging van 14,7 procent. Het totaal aantal inwoners op 1 januari 2016 was 519.411.
Explosieve groei inwoneraantal Pijnacker-Nootdorp
Het aantal inwoners in Pijnacker-Nootdorp is de afgelopen vijftien jaar met 54 procent explosief gegroeid naar 51.880. In Lansingerland wonen nu 59.037 mensen, in 2001 waren dat er nog maar 40.000: een forse stijging van ruim 46 procent.
In de meeste gemeenten in onze regio groeide de bevolking een paar procent. Zoeterwoude kreeg te maken met een relatief grote daling van 6,5 procent. Ook Waddinxveen zag het totaal aantal inwoners met bijna 3 procent krimpen.
17 miljoen
Nederland verwelkomt maandag zijn zeventienmiljoenste inwoner. Volgens het CBS is de kans groot dat dit een immigrant zal zijn in plaats van een in Nederland geboren baby.
http://www.omroepwest.nl/(...)e-stad-van-Nederland
bom eropquote:Op maandag 21 maart 2016 15:50 schreef Specularium het volgende:
[..].
Dit is echt een feestje waard.
Nieuwe manier om je anus te bleken, witte chocoladeeieren verstoppenquote:Op maandag 21 maart 2016 15:34 schreef Specularium het volgende:
Henk Efteling heeft een goeie verstopplek hoor.
Meestal haal ik eerst het folie eraf en daarna verstop ik ze in m'n mond. Gek genoeg zijn ze korte tijd later dan spoorloos verdwenen.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ga je ze dan zelf verstoppen en zoeken?
quote:Op maandag 21 maart 2016 16:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Meestal haal ik eerst het folie eraf en daarna verstop ik ze in m'n mond. Gek genoeg zijn ze korte tijd later dan spoorloos verdwenen.
Ik moet nu ineens denken aan dat grapje dat ze toen maakten tegenover Henk Bleeker. Dat -ie een broer heeft die Anus heet.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nieuwe manier om je anus te bleken, witte chocoladeeieren verstoppen
Ja, in mijn omgeving sta ik ook wel bekend als Henk Klok. Complete maaltijden laat ik verdwijnen.quote:
Dingen die je niet verwacht.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Meestal haal ik eerst het folie eraf en daarna verstop ik ze in m'n kont. Gek genoeg zijn ze korte tijd later dan spoorloos verdwenen.
Elfgoochelerig.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, in mijn omgeving sta ik ook wel bekend als Henk Klok. Complete maaltijden laat ik verdwijnen.
Over dingen laten verdwijnen en kut gesproken....quote:Op maandag 21 maart 2016 17:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Elfgoochelerig.
Al klinkt dat wel kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 maart 2016 17:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over dingen laten verdwijnen en kut gesproken....Ik was in Thailand bij zo'n ping pong show...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verstopeitjes in je mond laten verdwijnen is inderdaad erg ranzig.quote:
Was wel leuk, maar wel een beetje koud.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verstopeitjes in je mond laten verdwijnen is inderdaad erg ranzig.
Hoe was de rally rondom Emmeloord trouwens?
Wat heb je allemaal gedaan?quote:Op maandag 21 maart 2016 22:29 schreef timmmmm het volgende:
wat een ongelooflijke teringdag weer trouwens
Misschien kom je Toine ook nog tegen.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:52 schreef timmmmm het volgende:
Het leven lacht me gelukkig ook daar even hard uit als hier. Ga je nar Lanzarote, gaat het zeiken van de regen als ik erheen ga.
Story of my life
Bij ons in de centrale hal van de Hogeschool waarin alle drie etages een balustrade hebben staat er ook een piano. Gelukkig nog geen Imagine gehoord.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:09 schreef Specularium het volgende:
Ik hoorde vandaag iemand op een piano 'Imagine' spelen, dat was ook zoiets.
Kan ook in 10 seconden hoor, iets waar niemand om moet lachen...quote:Op maandag 21 maart 2016 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die is nu al 3 uur bezig met een plaatje waar straks niemand om moet lachen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kan ook in 10 seconden hoor, iets waar niemand om moet lachen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat plaatje
![]()
Zeg dat wel ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:42 schreef Elfletterig het volgende:
Nou, de NWS-mods mogen ook weer aan de bak...
Dat zou bijzonder zijn, want twee uur geleden sliep ik nog. En bij mijn weten heeft mijn computer geen eigen wil.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:40 schreef timmmmm het volgende:
Bij Efteling staat imagine nu al 2 uur op repeat
Ik begrijp het, in NWS lees je ook enkel de standaard dingenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat zou bijzonder zijn, want twee uur geleden sliep ik nog. En bij mijn weten heeft mijn computer geen eigen wil.
Overigens zit ik gewoon NPO 1 te kijken. En verder heb ik eigenlijk helemaal geen zin om er iets over te zeggen, want ik ken de reacties al.
Ik weet niet of je in NWS de standaard-dingen leest. Ik weet wél wat de standaard-reacties zijn als ik daar opschrijf wat ik vind.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik begrijp het, in NWS lees je ook enkel de standaard dingen
Ik mis je nu wel op de FP
Heb geen Marokkaanse neven.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Spreek je neven dan eens aan op al dat opblazen fatima
Als je neef van beroep glazenwasser is, is glazenwasser dan een nevenfunctie?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Spreek je neven dan eens aan op al dat opblazen fatima
Sowieso ondergetekende hier.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:03 schreef Fokker89 het volgende:
Prem bij DWDD, weet niet wie ik meer haat.
Peter R bij boulevardquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:03 schreef Fokker89 het volgende:
Prem bij DWDD, weet niet wie ik meer haat.
De laatste keer dat ik in Utrecht was, was het een grote betonbak, dus ik ben er niet zo enthousiast over.quote:
Prem is stoned volgens mij.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:29 schreef Specularium het volgende:
Hebben jullie de snor van Prem al gespot?
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:52 schreef Szikha2 het volgende:
Ben naar België geweest. Dit kwam ik tegen bij de grens Goirle (Brabant NL) richting België ( Poppel) rond 13:20Checkpoint Charlie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had hier de hele dag 'Imagine' op repeat.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik sla het nieuws vandaag bewust even over...
Het is wat hè? We hollen van "incident" naar "incident" en het zijn elke keer weer dezelfde loze kreten. Ik heb geen zin meer om er nog wat over te zeggen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had hier de hele dag 'Imagine' op repeat.
Morgen weer een nieuwe dag.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:16 schreef YokiKater het volgende:
Weet je wat echt vervelend is.. iedereen is nu boos, verdrietig, bang, geschokt, niemand keurt dit goed. En terecht. Maar als je nu naar Syrie of Irak gaat om wat van die IS figuren dood te schieten dan pleeg je een oorlogsmisdaad. Het KCT krijgt er de hoogste onderscheiding voor.
Open jij maar gewoon even een nieuw topic.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:19 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Arnold ging weer lekker tekeer.
Ik ben niet verdrietig, ik ben niet bang en ik ben ook niet geschokt (want het verbaast me totaal niet wat er momenteel gebeurt). Ik ben alleen maar boos. Boos om de lafheid, de naïviteit en de politieke correctheid die hier regeert. Boos omdat onschuldige mensen doodgaan aan dat misplaatste idealisme.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:16 schreef YokiKater het volgende:
Weet je wat echt vervelend is.. iedereen is nu boos, verdrietig, bang, geschokt, niemand keurt dit goed. En terecht. Maar als je nu naar Syrie of Irak gaat om wat van die IS figuren dood te schieten dan pleeg je een oorlogsmisdaad. Het KCT krijgt er de hoogste onderscheiding voor.
Nee.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Open jij maar gewoon even een nieuw topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |