Heb je een dm gestuurd met de codequote:Op zaterdag 1 april 2017 13:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Mocht iemand er nog over hebben dan hou ik mij aanbevolen.
DM je adres ff gaan ze morgen op de postquote:Op zondag 2 april 2017 20:34 schreef Brighteyes het volgende:
Tsja, als niemand zich aan biedt dan ik graag!
quote:Op woensdag 6 april 2016 16:25 schreef Tyr80 het volgende:
Heb er twee, mogelijk 3, wie wil ze hebben? Eerste quote wint.
Nee sorry, heb ze geen heel jaar bewaard.quote:
Met de hoeveelheden die ik krijg/uitgeef is me dat teveel werkquote:Op zaterdag 8 april 2017 13:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hou me ook nog steeds aanbevolen.
En als porto-tip, de codes doorgeven werkt ook, maar dan moet je ze intypen, of er een screenshot van sturen.
Laat de postbode niet uitsterven !!quote:Op zaterdag 8 april 2017 12:50 schreef NotTheSame het volgende:
Vanaf donderdag spaar ik weer voor jullie! Gemiddeld zo'n 15 munten per week. Het liefst verstuur ik er zoveel mogelijk in 1 keer, scheelt weer portokosten.
Ja, snap ik hoor!quote:Op zaterdag 8 april 2017 14:44 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Met de hoeveelheden die ik krijg/uitgeef is me dat teveel werk.
En ik heb nogal een hekel aan dat krassen, die troep die eraf komt is mega statisch.
Wat waren trouwens de resultaten van de vorige keer ? Waar heen geweest hoeveel korting ?quote:
Komen er nog 3 aan ! Vanmiddag bbq morgen uitslapen dan werk, zal wel dinsdag/woensdag worden als ze op de post gaan !quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:57 schreef Brighteyes het volgende:
Jazeker!
En ik heb er verl gebruikt om naar de sauna te gaan.<3
En een paar uitjes met de family, openluchtmuseum etc.
Tx weer! <3quote:Op zondag 9 april 2017 11:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Komen er nog 3 aan ! Vanmiddag bbq morgen uitslapen dan werk, zal wel dinsdag/woensdag worden als ze op de post gaan !
PM me je adres maar, dan komen ze eraan!quote:
Ik heb er meer nodig. Als je er meer hebt graag. Wil met de kids op stapquote:Op donderdag 13 april 2017 13:24 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
PM me je adres maar, dan komen ze eraan!
Of heb je er nog meer nodig? Ik krijg nu wekelijks zo'n lading.
Hoeveel zoek je er nog? Dan verstuur ik ze zodra ik ze bij elkaar heb.quote:Op donderdag 13 april 2017 13:36 schreef cy_80 het volgende:
[..]
Ik heb er meer nodig. Als je er meer hebt graag. Wil met de kids op stap
Ik heb er nog wel een paar liggen, wie-o-wie?quote:Op donderdag 13 april 2017 14:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zoek ook nog mocht iemand ze over hebben.
Graagquote:Op donderdag 13 april 2017 17:46 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een paar liggen, wie-o-wie?
Hoeveelquote:
Zie DMquote:
Het zijn er ook 10 geworden, mocht je overhouden deel ze dan met andere Fok!kersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |