Oh ja, ik zie het, minstens 8, ik dacht 8. In PM.quote:
plus die 6 van mij dan heeft ze er nu dus 14quote:Op zondag 24 april 2016 21:58 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Oh ja, ik zie het, minstens 8, ik dacht 8. In PM.
Je moet ook vaker roepenquote:Op maandag 25 april 2016 07:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil ze ook graag nog hoor, als mensen nog hebben.
ow... okéquote:Op maandag 25 april 2016 11:28 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar ja, ik wil ze niet allemaal kapen, anderen mogen ook hoor.
Graagquote:Op maandag 25 april 2016 11:57 schreef NotTheSame het volgende:
Familie heeft er een deel gekaapt, en Lady reageert helaas niet meer. Ik heb er nog 32! Ik was overigens niet van plan ze alle 32 open te krassen, dus wie voor wie ze allemaal wil, stuur ik ze wel op.
quote:Op maandag 25 april 2016 13:03 schreef NotTheSame het volgende:
16 voor ieder dan? Stuur de adressen maar via PM, dan worden ze uiterlijk morgen op de bus gedaan.
Ik heb er 4 voor je, ik gooi ze in je DM!quote:Op maandag 25 april 2016 11:28 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar ja, ik wil ze niet allemaal kapen, anderen mogen ook hoor.
Hebbes!quote:Op maandag 25 april 2016 13:03 schreef NotTheSame het volgende:
16 voor ieder dan? Stuur de adressen maar via PM, dan worden ze uiterlijk morgen op de bus gedaan.
Ik ga der niet omschooieren zegmaarquote:Op dinsdag 26 april 2016 08:29 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is raar, actie loopt tot 3 mei.
Had je wel een tientje aan boodschappen?
Snap ik!quote:
Doe maar pm/dmquote:
Nogsteeds mij :p maar ik gun het andere ook hoor! 😋quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop